لیست قیمت کشمش پلویی کارتونی

لیست قیمت کشمش پلویی کارتونی که از تولیدات تاکستان قزوین و ملایر همدان می باشد در این سایت قابلیت استعلام داشته و مشتریانی که به دنبال خرید مستقیم از کارخانه هستند می توانند از این مرکز تامین آن را انجام دهند.

لیست قیمت کشمش

انواع کشمش پلویی تولیدشده در ایران

شاید بیشترین نامی که ما در مورد کشمش ایران شنیده ایم همین محصول باشد.
کشمش پلویی تقریبا در تمام مناطقی که انگور و کشمش وجود دارد تولید، فرآوری و بسته بندی می شود.
از آن جهت این محصول به محصول پلویی شناخته می شود که از دیرباز آن را در کنار برنج می پختند.
اما مصارف آن محدود به طبخ برنج نمی باشد و از آن استفاده های زیادی می برند.
اما به صورت کلی کشمش پلویی در اقسام زیر در ایران وجود دارد:

  1. کشمش پلویی مشکی که همان آفتابی می باشد و مصرف آن در ایران بسیار زیاد است.
  2. کشمش پلویی قهوه ای که به آن تیزابی می گویند و برای صادرات و فروش در داخل بسیار مناسب است.
  3. کشمش پلویی زرد که به آن طلایی یا انگوری نیز می گویند و برای صادرات بسیار مناسب می باشد.

قیمت کشمش پلویی

لیست قیمت کشمش پلویی کارتونی

انگور وقتی خشک می شود بنا به نوع شیوه خشک شدن آن تبدیل به کشمش خاصی می گردد.
این محصولات برای موارد زیر وارد کارخانه و خط تولید آن می گردند:

  1. شستشو
  2. دم کنی
  3. عمل سورتینگ
  4. روغن زنی
  5. بسته بندی کارتونی

بعد از آن است که یا کشمش در ایران به فروش می رود و یا جهت صادرات از آن استفاده می گردد.

اما لیست قیمت کشمش پلویی در تاریخ 98/5/18

  • کشمش پلویی آفتابی       کارتن 9 کیلویی 270000 تومان
  • کشمش پلویی تیزابی       کارتن 9 کیلویی 170000 تومان
  • کشمش پلویی تیزابی برای صادرات     کیلویی 18500 تومان
  • کشمش پلویی زرد برای صادرات     کیلویی 21000 تومان

کشمش پلویی کارتونی

خرید مستقیم کشمش از کارخانه

برای تمام کسانی که قصد فعالیت در بازار خشکبار دارند خرید از کارخانه بدون واسطه بهترین نتیجه را در پی خواهد داشت.
به این صورت می توانند هم کیفیت تازه تری را خریداری نمایند و هم اینکه با قیمت ارزان تری این کار را انجام دهند.
کارخانه این مجموعه در تاکستان قزوین واقع شده است.
این مرکز هم در زمینه صادرات کشمش فعالیت دارد و هم عرضع در بازار داخلی.
اگر تصمیم شما صادرات باشد می توانید از مدیریت فروش تولیدی جناب اقای عینی مشاوره رایگان بگیرید.

خرید کشمش پلویی کارتونی

اگر قرار باشد یک اسم را نام ببریم که بیشترین استفاده را در میان انواع کشمش داشته باشد واژه پلویی است که آن طرف مرزها و چه در داخل کشورمان کشمش پلویی بارها و بارها شنیده شده است و همگی به نام آن، شکل آن و حتی قیمت آن اشراف دارند.

اما این محصول در واقع یک محصول نیست به محصولات متفاوتی کشمش پلویی می گویند در واقع هر محصولی که گرد و بیضی شکل باشد و بدون هسته و بدون دانه بوده و سایز آن در خط تولید کارخانه به صورت کلی زیر ۱۰ میل سورت شود. اما باید توجه داشته باشید در اصطلاح کارخانه دارها و کسانی که سورتر در اختیار دارند به واقع زیر ۸ میل را پلویی می گویند.

این نوع کشمش ممکن است زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ یا سیاه باشد که هر کدام بازار خرید و فروش مخصوص به خودشان را دارند. به عنوان مثال پلویی زرد فقط برای صادرات، پلویی قهوه ای روشن هم برای صادرات هم جهت فروش در بازار داخل، پلویی قهوه ای تیره هم برای بازار داخل و هم جهت صادرات و پلویی سرخ یا سیاه هم فقط برای بازار داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

پس در اینجا ما انواع کشمش پلویی را خواهیم پرداخت و در مورد آنها صحبت خواهیم کرد محصولاتی که در کشورمان هم در کارتون بسته بندی می شوند و هم توسط شرکت های واسطه های نظیر برتر و گلستان در سلفون بسته بندی آنها صورت می‌گیرد و آن محصولات را که شما در فروشگاه های زنجیره‌ای در قالب بسته بندی های ۴۰۰، ۵۰۰ و ۸۰۰ گرمی می بینید مربوط به همین شرکت های واسطه ای است که از کارخانه ها این محصولات را خریداری کرده و درون بسته بندی خود آنها را پر می کنند.

تقریباً در هر منطقه‌ای از ایران که انگور آن هم از نوع بی دانه در اختیار دارد این محصولات را می توان پیدا کرد اما نکته بسیار مهم این است که باید در این مناطق کارخانه کشمش باشد تا بتواند فرآوری و بوجاری محصول فله ای را انجام دهد و پس از تمیز کردن آن در قالب بسته بندی های متفاوت و با وزن های مختلف بتواند در بازار داخل و یا صادراتی عرضه آن را انجام دهد.

از مهمترین مناطق تولیدکننده این محصولات می توان به تاکستان استان قزوین و شهرهای اطراف آن نظیر نرجه، شال، اسفرورین اشاره نمود که این مجموعه تولیدی هم در شهرک صنعتی خرمدشت واقع در شهر تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و تمامی محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد در واقع همان انواع پلویی را با کیفیت بسیار بالا تولید و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، در ادامه ملایر استان همدان، ابهر و زنجان استان زنجان، بناب، مراغه و ملکان استان آذربایجان شرقی و قوچان استان خراسان اصلی ترین تولیدکنندگان محصول اشاره شده به شمار می رود.

اما همیشه باید توجه داشت که بین اینها بهترینی هم وجود دارد یعنی شمای مشتری اگر بخواهید اقدام به خرید کشمش پلویی کارتونی را داشته باشید باید بدانید که کدام منطقه از ایران بالاترین کیفیت این نوع کشمش ها را در اختیار دارد و کدام منطقه ضعیف ترین آن را هر چند با استعلام قیمت از مناطق اشاره شده و تفاوت آنها هم متوجه این موضوع خواهید شد چون طبیعتاً هیچ ارزانی بی حکمت نیست و متعاقباً هیچ گرانی هم بی حکمت نخواهد بود.

خرید کشمش پلویی کارتونی

قیمت کشمش پلویی کارتونی

اما حالا که قرار است در مورد قیمت کشمش پلویی کارتونی صحبت کنیم طبیعتاً نرخ انواع آن را مطرح خواهیم کرد چه برای بازار داخل و چه امر صادرات. نرخ گفته شده از تولیدات مجموعه تولیدی کشمش آراد است یعنی همین مجموعه ای که در تاکستان استان قزوین یکی از تولیدکنندگان کشمش اشاره شده، قرار داشته و تولیدات خود را هم برای بازار داخل و هم امر صادرات بهره برداری می کند.

باید در ابتدا به این موضوع بپردازیم که پلویی کارتونی در تاکستان بالاترین قیمت را به خود اختصاص می دهد و به عنوان مثال در شهری مانند قوچان پایین ترین نرخ آن را به خود اختصاص می دهد اما باید این را هم بدانید انواع کشمش پلویی قیمت های متفاوتی هم دارند و گستره نرخ آنها هم بالاست طبیعتا هر چقدر کیفیت محصول و رنگ و یکپارچگی آن بالاتر باشد نرخ آن هم بالاتر و متعاقبا هر چقدر عیار محصول پایین تر باشد قیمت آن هم پایین تر خواهد آمد.

اگر قرار باشد به نرخ پلویی سرخ یا سیاه بپردازیم در حال حاضر تولیدات این مجموعه در بهترین کیفیت خود در کارتون هشت و نیم کیلو خالص که با وزن کارتون، ۹ کیلویی محسوب می شود در اواخر خرداد ۱۴۰۲ به کارتونی ۸۰۰ هزار تومان می رسد که اگر بخواهیم جنس خرمایی ها را از آن جدا نکنیم کاری که تقریبا تمامی کارخانه‌ داران کشمش انجام می دهند به ۷۸۰,۰۰۰ تومان می رسد.

اما پلویی قهوه ای روشن که به آن تیزابی هم می گویند و در آن طرف مرزها به سلطانی مشهور هست در حال حاضر هر کارتون هشت و نیم کیلو خالص ۷۵۰ هزار تومان قیمت می خورد محصولی که برای صادرات اگر بخواهیم رویش حساب کنیم در سه کیفیت مختلف ۶۷، ۷۳ و ۸۲ هزار تومان در کارتون ۱۰ کیلویی خالص قیمت گذاری می شود.
پلویی قهوه ای تیره که به آن خرمایی هم می گویند در واقع همان تیزابی هست که به آن گوگرد نزده اند، در کارتون هشت و نیم کیلو خالص ۶۹۰ هزار تومان نرخ می خورد اگر بخواهیم آن را برای صادرات برنامه‌ ریزی داشته باشیم در کارتون ۱۰ کیلویی خالص، کیلویی ۶۰، ۶۶، ۷۵ هزار تومان در بالاترین کیفیت نرخ گذاری می شود.

اما در انتها کشمش پلویی زرد که نام های متفاوتی دارد و فقط برای صادرات از آن استفاده می شود و به آن کالیفرنیا، طلایی و انگوری هم می گویند و بهترین تولیدکننده آن بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی است در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص عموما صادرات آن صورت می گیرد، در حال حاضر گستره نرخ آن از کمترین کیفیت و بالاترین کیفیت بین ۸۵ تا ۱۱۵ هزار تومان می باشد محصولی که مناسب برای کشورهای عربی بوده و همین مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد به پنج کشور عربی سابقه صادرات آن را داشته است.

زمانی می گفتند با افزایش نرخ ارز ممکن است محصولات صادراتی هم گران شود اما در حال حاضر اصلاً ارتباط پیدا نمی کند، با افزایش نرخ تقریباً همه چیز گران می‌شوند بی حساب و کتاب و معلوم نیست در حال حاضر که در خرداد ۱۴۰۲ هستیم برای شروع فصل بعدی یعنی مهرماه ۱۴۰۲ با چه قیمت هایی روبرو خواهیم بود و این اصلاً برای کسانی که در این زمینه قصد فعالیت کردند را دارند خوب نیست چه تولید کننده باشید و چه تاجر کشمش، افزایش نرخ به شما کمک نخواهد کرد بلکه باعث بی اعتبار کردن شما خواهد شد غافل از اینکه برای کارخانه کشمش ماده اولیه از خودش تامین نمی شود بلکه آن را از باغداران و کشاورزان محترم خریداری می کند که حداقل در این چند سال گذشته دلال ها هم به این عرصه وارد شدند و باعث برهم زدن قوانین بازار شدند و در واقع باعث گران شدن نرخ فله ای کشمش همین ها هستند که با عدم نظارت هر کاری می توانند بکنند.

قیمت کشمش پلویی کارتونی

فروش کشمش پلویی کارتونی

کارخانه های بسیاری در ایران برای بوجاری و فرآوری انواع کشمش وجود دارد که یکی از آنها همین مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در شهرک صنعتی خرمدشت شهر تاکستان استان قزوین است و به غیر از این مجموعه در شهر تاکستان به عنوان مثال ۲۰ مرکز دیگر هم وجود دارد یا در شهر ملایر این تعداد به ۳۰ عدد هم می رسد به صورت کلی حدود ۲۰۰ کارخانه کشمش در ایران می توان متصور شد با علم به اینکه هیچگونه آماری انجام نشده و این میزان تخمینی است.

تقریبا اکثر آنها اقدام به فروش کشمش پلویی کارتونی را دارند و علاوه بر شهر تاکستان، شهر ملایر، قوچان، بناب و ملکان و زنجان و ابهر استان زنجان هم این محصولات را در اختیار داشته و انواع آن را که در بالا به آن پرداختیم در سبد محصولات خود عرضه می کنند و در اختیار دارند.
اما اگر شما خریدار این محصولات باشید باید بدانید که اول این محصول را برای چه مقاصدی می خواهید آیا آن را برای صادرات و فروش در بازارهای جهانی میخواهید یا فروش در بازار داخل، همانطور که در بالا گفته شد رنگ های متفاوت این نوع محصول مقاصد و کاربرد های متفاوتی دارد شما باید ابتدا با مدیر فروش آن کارخانه ارتباط بگیرید و علاوه بر دادن یکسری اطلاعات، دیتاهای بیشتری از ایشان دریافت کرده و سپس پس از استعلام قیمت اقدام به ثبت سفارش داشته باشید.

لازم به ذکر است اگر به عنوان مثال کشمش پلویی سیاه یا سرخ که به آن پلویی آفتابی هم می‌گویند را در نظر داشته باشید در تاکستان کارتونهای آن به صورت هشت و نیم کیلو خالص است که با احتساب وزن کارتون تقریباً به ۹ کیلو می رسد اما در شهری مانند ملایر چون یقه هم در کارتون استفاده می شود ۸.۲ کیلو کشمش درون کارتون قرار دارد و مابقی وزن کارتون است (یعنی ۸۰۰ گرم) پس وقتی که استعلام قیمت می‌خواهید بکنید باید بپرسید به چه میزانی کشمشی به شما فروخته خواهد شد.

باید در ادامه این را هم بگوییم که اگر قصد خرید تان سی یا پنجاه کارتون کشمش باشد بدانید که هر کارخانه‌ای این میزان کشمش را به فروش نمی رساند برخی از مجموعه ها در همین تاکستان زیر یک نیسان بار نخواهند فروخت و شما باید مراکزی را پیدا کنید که این میزان را به شما بدهند.

مجموعه تولیدی کشمش آراد این میزان را نیز می تواند به مشتریان خود تقدیم کند اما با یک تفاوت قیمتی اندک نسبت به فروش عمده که روی تناژ محسوب می شود. به این صورت که اگر بخواهید روی تناژ و بالای یک تن کشمش پلویی آفتابی را خریداری کنید هر کارتونی در این تاریخ باید ۸۰۰ هزار تومان پرداخت کنید ولی اگر به عنوان مثال بخواهیم بیست کارتون خریداری کنید این میزان به ۸۲۰ هزار تومان افزایش پیدا می کند و این میزان تخفیف را به این جهت قرار داده ایم تا یک تشویقی باشد برای کسانی که فعالیت خود را گسترش دهند.

برای اطمینان یافتن مشتری که می تواند بنکدار یا تاجر باشد چه برای بازار داخلی و چه صادرات این اجازه در این مجموعه به مشتری داده می شود تا بتواند در طی فرآیند تولید در خط تولید حضور داشته باشد چون خیلی از کارخانه های کشمش برای فروش محصول خود این اجازه را حتی به خریداری که پول را کامل پرداخت کرده است نمی دهند و می گویند که به عنوان مثال هفته بعد بیاید و بارتان آماده است. این موضوع بسیار مهم است اگر کارخانه ای نگرانی از بابت محصول تولیدی خود نداشته باشد باید این اجازه را به خریدار خود بدهد.

محصول آفتابی برای تولید پلویی در کارخانه ⇓

فروش کشمش پلویی کارتونی

کشمش پلویی کارتونی

برای بازار داخل که در بالا به آن پرداختیم سه نمونه محصول توجیه فروش دارد که به ترتیب کشمش پلویی سرخ یا سیاه، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره بود، در بازار داخل هم هر کدام از این رنگ ها مقاصد فروش خاص خود را دارند اما مهم این است که جنس باکیفیت این محصولات در شهر تاکستان استان قزوین در میزان قابل توجهی تولید می شود.

به عنوان مثال نمونه پلویی سرخ یا سیاه برای بازار تهران، استان البرز و استان‌های شمالی کشور بسیار کاربرد دارد، نمونه پلویی قهوه ای روشن که به آن تیزابی می گویند برای استان اصفهان و نیمه جنوبی کشور بسیار کاربرد دارد و نمونه قهوه ای تیره که در واقع تیزابی بدون گوگرد است در بازار تهران بسیار پر فروش است و در برخی دیگر از شهرهای ایران هم به ندرت فروش آن صورت می گیرد.

توجه داشته باشید که اگر قصد خرید این محصولات را به صورت کارتونی دارید بر روی کارتون کشمش هیچ گونه راه ارتباطی و شماره تماسی نباشد. مورد بسیار مهمی که این مجموعه آن را رعایت کرده و آدرس دقیق کارخانه را ذکر نکرده تا وقتی که مشتری شما محصول این تولیدی را دید و خوشش آمد مستقیم خرید نکند و این می تواند به شما اطمینان خاطر دهد تا با خیال راحت تر اقدام به پارتهای خرید بعدی داشته باشید.

موضوع بسیار مهم این است که اگر در بازار داخل فعالیت می کنید و میزان فروشتان حداقل یک نیسان در ماه است این تضمین را به مشتری خود می دهیم که اگر این رویه را انجام دهد به هیچ شخص دیگری در آن شهر و شهرهای اطراف آن بار نخواهیم فروخت. این بزرگترین تضمینی است که یک مرکز تولیدی می تواند به خریدار که می تواند بنکدار یا مرکزپخش باشد بدهد اتفاقی که در حال حاضر هم در این مجموعه رعایت می شود و در برخی از شهرهای ایران نمایندگی داریم که تحت هیچ عنوان به شخص دیگری بار نخواهیم داد و فقط طرف حساب ما در آن شهر همان خریدار همیشگی است.

توجه بسیار مهم شما را می خواهیم برای این مورد بسیار مهم جلب کنیم که ابتدا بدانید هر فصل کشمشی از مهر هر سال شروع می‌شود و تا پایان شهریور سال آینده ادامه پیدا می کند و هر چقدر از شروع فصل به سمت انتهای آن حرکت کنیم کیفیت محصولات پایین می آید. به عنوان مثال اگر شما در آبان ماه از هر مجموعه ای کشمش بخرید پس از ۶ ماه در اردیبهشت بخواهید همان کشمش را از همان کارخانه خرید کنید قطعاً افت کیفیت خواهد داشت این موضوعی است که خیلی از فروشندگان هنوز نمی دانند و یا حداقل به دانستن آن عادت نکردند چون موضوع بسیار مهمی بود در اینجا به آن پرداختیم.

این محصولات را اگر برای بازار داخلی بخواهید همیشه به صورت ۹ کیلویی هستند تاکید می کنم در مورد کشمش پلویی این موضوع صدق می کند اما اگر به عنوان مثال محصول سبز و زرد قلمی بخواهید آنها در کارتون های ۳ و ۵ کیلوگرم در بازار داخل موجود هستند اما برای صادرات به صورت کلی از کارتون خالص استفاده می شود به عنوان مثال ۳، ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص و در پاره‌ای اوقات ۱۲کیلویی خالص هم استفاده شده است. برای  خرید کشمش آفتابی پتکین دار با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

کشمش کارتونی

خریدار کشمش باید بداند که قیمت کارتون های کشمش هم متغیر است، اگر به صورت ۹ کیلویی یا حتی ۱۰ کیلویی خالص این محصولات را بخواهید اگر کارتون سفید باشد یک قیمتی دارد و اگر کارتون چاپی باشد یک قیمتی و اگر کارتون لمینت دار باشد هم قیمتی مخصوص به خود را دارد که بازه آن از ۱۵ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۲۲ هزار تومان هم پیش می رود. لازم به ذکر است اوزان ۹ و ۱۰ کیلویی دقیقاً یک نوع کارتون هستند که می‌توان در آن کمتر یا بیشتر کشمش ریخت.

جنس کارتون ها ممکن است سه لایه باشد و یا پنج لایه، شما وقتی که با مدیر فروش کارخانه کشمش صحبت می کنید حتماً این مورد را بپرسید چون بسیار مهم است و اگر پنج لایه باشد کیفیت و دوام بیشتری داشته و اصطلاحاً قرص تر است تا زمانی که سه لایه باشد. حتی زمان بارگیری و تخلیه هم این موضوع به خوبی نمایان است، بارها دیده می شود که کارتون سه لایه در اثر بارگیری و زیر بار ماندن خوابیده و متلاشی شده و این اصلا خوب نیست و ممکن است خریدار در هنگام فروش همان محصول متضرر شود.

اما یکی از موضوعات بسیار مهمی که در مورد کشمش کارتونی وجود دارد اگر صادر کننده باشید باید این موضوع را نیز بدانید که اگر قصدتان فعالیت همیشگی بر روی انواع کشمش می باشد می توانید با هماهنگ کردن با کارخانه اشاره شده به گونه ای عمل کنید که کشمش درون کارتون شما پر شود به جای آنکه در کارتون آن کارخانه عملیات بسته بندی انجام گیرد به این صورت خیالتان راحت خواهد بود که مشتریتانتان، مرکز اشاره شده را پیدا نمی کنند تا اقدام به خرید مستقیم داشته باشند.

این جریان پروسه بسیار زیادی می طلبد و نیاز است که با مدیر فروش همان مرکز تلفنی و یا رودررو صحبت کنید، شما برای انجام این کار حتما باید کلیشه طرح اشاره شده را داشته باشید تا کارخانه کشمش، کلیشه و طرح شما را به جای طرح خودش به کارتون ساز سفارش دهد تا کارتون ساز طبق طرح شما کارتون به کارخانه بفرستد که این پروسه ممکن است یک هفته تا ۱۰ روز زمان ببرد.

تا چند سال پیش (منظور قبل از سال ۹۷ و آن جریان تحریم ها می باشد که بازار صادراتی شرایط بسیار مناسب تری داشت) خیلی از کارخانه ها دنبال این بودند که خط سلفونی بسته بندی هم در کارخانه داشته باشند اما این موضوع به نوعی با شکست مواجه شد. نرخ جدید کشمش ها خیلی در بازار خشکبار دنیا ارزان نیست هر چند کیفیت تولید ایرانی بسیار بالا و مشتریان خاص خود را دارد اما دیگر تجهیز کردن خط تولید به دستگاه سلفون زن توجیه پیدا نمی کند چون بازار ها به هم ریخته و مثل گذشته که صادرات کشمش بسیار انجام می شد در حال حاضر این اتفاق را نمی بینیم. جهت  فروش عمده کشمش از کارخانه تاکستان با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

قیمت کشمش پلویی ۱۴۰۲

در حال حاضر که در خرداد ۱۴۰۲ هستیم واقعیتی در اقتصاد ایران در حال شکل گیری است که هیچکدام دوستش نداریم چه خریدار، چه فروشنده، چه تولید کننده، چه کشاورز و چه مصرف کننده. قیمت ها بی‌ حساب و کتاب بالا می رود و این وسط یک سری دلال و شاید بگوییم مفت خور که جالب اینجاست برخی از آنها در موضوع کشمش همین کارخانه های کشمش هستند باعث افزایش قیمت بار فله می‌شوند و این بلایی را که در حال حاضر شاهدش هستیم بر سر محصولات کشاورزی وارد می کنند.

در همسایگی مجموعه تولیدی کشمش آراد در شهرک صنعتی خرمدشت، مرکزی قرار دارد یا بهتر بگوییم یک کارخانه کشمش که از ابتدای فصل یعنی ابتدای مهر ۱۴۰۱ تا به الان که حدود نه ماه هم می گذرد کمتر از ۱۰۰ تن بار آماده کرده است یعنی ماهیانه کمی بیشتر از ده تن (یک کارخانه کشمش به صورت متوسط ماهیانه ۵۰ تا ۱۰۰ تن بار آماده می کند) اما به واقع چرا خط تولید خود را خاموش کرده و کار نمی کند؟

پاسخ خیلی ساده است چون ابتدای فصل با خرید حجم قابل توجهی از انواع کشمش فله و انبار کردن آن سود قابل توجهی در حدود ۵۰ درصد نصیبش شده و بعد از عید این محصول را با قیمت جدید به فروش رسانده چرا باید خط تولید خود را روشن کند و استهلاک بیشتری به آن وارد کند، به همین راحتی سود یکساله کارخانه را نصیب خود کرده است. برای  فروش کشمش عمده در مشهد  می توانید با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.
باید باور کنیم که شرایط تمامی محصولات در ایران چون نظارتی صورت نمی گیرد و چیزی به نام بازرسی نداریم بی حساب و کتاب قیمت ها بالا می رود و باعث گردیده یک کارخانه که اگر قصد کار کردن داشته باشد نتواند با قیمت این محصولات یا همان نرخ جدید اقدام به صادرات داشته باشد، بازار داخل هم که آرام آرام به سمتی می‌رود که مردم کشمش را از زندگی خود حذف کنند همین طور که پسته را حذف کرده اند.

نرخ هایی که در بالا به آن پرداخته شد در واقع همان قیمت کشمش پلویی ۱۴۰۲ می باشد، چهار محصولی که در ابتدای مقاله به آن پرداختیم و هر چهار محصول در این مجموعه با کیفیتی بسیار بالا و حتی پایین برای مشتریان این طیف محصول، آماده می شود. اما از ابتدای فصل تا به الان رشد حدوداً بیش از ۵۰ درصدی را شاهدش بودیم و این یک فاجعه است و اصلا خبر خوبی نیست کشمشی که تا قبل از سال ۹۷ هر کارتونی ۴۰ هزار تومان عرضه میشد الان بیش از ۸۰۰ هزار تومان عرضه می گردد یعنی بیست برابر آیا درآمد مردم هم ۲۰ برابر شده نسبت به ۵ سال پیش؟ خودتان جواب را بهتر می دانید.

با توجه به سرمایی که در خردادماه و اواخر اردیبهشت ۱۴۰۲ در باغات ملایر و تاکستان شاهدش بودیم که باعث از بین رفتن برخی از باغات شد، فقط باید امیدوار باشیم ببینیم تا اواخر خرداد به چه میزان گرما بر روی زمین حادث می‌شود تا باعث گردد ریشه‌ ها دوباره جان بگیرند و گرنه برای مهر ۱۴۰۲ که فصل جدید شروع می شود شرایط را نامساعد پیش بینی می کنیم. ممکن است قیمت ها بسیار گران تر از اینی باشد که الان شاهدش هستیم و این یعنی عدم صادرات و عدم فروش در بازار داخل و اگر این موارد اصلاح نشود به سمتی می‌رویم که محصول ایرانی نابود می شود و کارخانه دار دیگر نمی تواند بار بفروشد و یک تاجر کشمش هم نمی‌تواند روی فروش این محصول حساب کند. برای قیمت انواع کشمش فله با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

قیمت کشمش پلویی ۱۴۰۲

کشمش کارتونی فروش

موضوع جالبی که چند سالی است در مناطق تولیدکننده کشمش و مناطقی که کارخانه کشمش در اختیار دارند اتفاق افتاده این است که به عنوان مثال یک شخص که می تواند دلال باشد یا حتی باغدار بار فله خریداری کرده و خود برای شستشو به کارخانه می آورد، کارخانه بابت بوجاری هر کیلویی، میزانی دستمزد گرفته و در کارتون های سفید محصول اشاره شده را پر می کند و به شخص تحویل می دهد که در بیشتر اوقات حتی کارتون سفید هم نیست و کارتون اشاره شده دارای برند و طرح و کلیشه می باشد و به همین صورت در بازار عرضه می شود.

این موضوع به خودی خود مشکلی ندارد ولی زمانی که کار به مشکل می‌خورد و کیفیت اشاره شده مثل همیشه نیست و بسیار افت می کند در این مواقع شما با یک شخص طرف هستید نه با یک کارخانه و کارتان بسیار سخت خواهد شد. گزارشات بسیار زیادی از این اتفاق به گوش ما رسیده که حتی برخی پا را فراتر نهاده و کشمش فرآوری شده را که در یک کارخانه با پرداخت دستمزد کار تمیز شدن آن انجام گرفته درون بسته بندی یکی از کارخانه های کشمش در هر شهری پر می کنند. به عنوان مثال کارتون کشمش آراد را تهیه و آن کشمش بوجاری شده را درون آن کارتون پر و با نام کشمش آراد در بازار عرضه می‌ کنند و این ممکن است باعث خدشه دار شدن برند اشاره شده شود.

به شما توصیه می شود حتی الامکان به خاطر ۱۰ یا ۲۰ هزار تومان ارزان تر از شخص، کشمش کارتونی خریداری نکنید بلکه به صورت مستقیم از کارخانه یا مراکز تولیدی سفارش خود را ثبت کنید در آن صورت آن مرکز پاسخگوی شما خواهد بود و از طرفی در نظر داشته باشید که اگر جنس درجه یک یا سوپر خریداری می کنید درون کارتون سفید نباشد و حتماً برند، سیب سلامت و کد پروانه بهداشتی داشته باشد. اگر جنس درجه دو یا پایین تر باشد اشکالی ندارد درون کارتن سفید باشد، این موضوع برای مشتریانتان بسیار مهم می باشد.

اگر بنکدار یا مرکزپخش هستید با این که مشغله شما بسیار بالاست توصیه می شود برای خرید از هر کارخانه ای ابتدا یک بار حضوری به آن مرکز آمده نمونه بگیرید و به کارخانه های دیگر رفته و اقدام به مقایسه قیمت و کیفیت داشته باشید. به عنوان مثال در این مجموعه ادعا می‌شود که تضمین بهترین قیمت در کنار کیفیت، حداقل در شهر تاکستان قزوین به مشتریان داده می شود، شما با یک روز وقت گذاشتن می توانید متوجه این موضوع شوید که آیا صحت دارد یا خیر. برای بهترین قیمت کشمش آبگیری با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

اگر صادرکننده هستید، حضور شما در کارخانه بسیار ضروری است. شما باید مرکزی را پیدا کنید که کشمش کارتونی فروش داشته باشد و در طول سال بتواند نیاز شما را تامین کند اگر کیفیت را ابتدا پسندید همیشه می توانید روی آن کیفیت با وجود اینکه هر چقدر به آخر فصل نزدیک شویم از کیفیت تمامی محصولات کم خواهد شد، حساب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما