مراکز پخش مویز تازه در قزوین

مشتری می تواند در این مجموعه که در تاکستان قزوین فعالیت تولید و بسته بندی کشمش و مویز را دارد اقدام به خرید مویز تازه با قیمت مناسب تر از مراکز پخش داشته باشد و برای این مورد کافیست با جناب آقای مصطفی عینی به عنوان مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

مویز قرمز هسته دار تولید کاشمر ⇓

پخش مویز در قزوین

تولید مویز در ایران

به مانند کشمش، مویز هم در کشورمان در حجم وسیعی تولید می شود و بیشتر از آنکه آن را برای صادرات مورد استفاده قرار دهند جهت فروش در بازار داخلی کاربرد دارد که ممکن است هم به صورت فله ای در کیسه که فرآوری نشده هم هست به فروش رود و هم به صورت فرآوری شده سنتی و یا مکانیزه در قالب بسته بندی کیسه ای و کارتونی.

 

از تولیدکنندگان اصلی مویز در ایران می‌توان به منطقه تاکستان قزوین، ملایر همدان، کاشمر استان خراسان، داراب و دشمن زیاری استان فارس، شاهرود استان سمنان و سردشت استان کردستان اشاره نمود. نکته جالب این است که بیش از ۹۰ درصد مویزهایی که در ایران تولید می شوند که در دو رنگ قرمز و سیاه هم موجود است به صورت هسته دار و دانه دار می باشد.

 

اما مشتریان این نوع محصول نه تنها در کشورمان بلکه در سرتاسر دنیا بیشتر مایل به استفاده از مویز بدون هسته می باشند که قطعاً باید رنگی سیاه هم داشته باشد اما میزان تولید این نوع محصول در کشورمان بسیار کم است و حتی در فصولی در همان پاییز موجودی آن به اتمام می‌ رسد.

 

حال برای تامین نیاز این دسته از عزیزان باید واردات مویز انجام گیرد که سیاه باشد و بدون هسته، به همین جهت از دو قطب اصلی تولید کننده مویز در دنیا که کشور ازبکستان و افغانستان می‌باشد مویز سیاه بدون هسته در حجم زیادی خریداری می‌شود و در کشورمان به فروش می رسد.

مویز سیاه وارداتی بدون هسته ⇓

مراکز پخش مویز

پخش مویز تازه در قزوین

این مجموعه در تاکستان قزوین فعالیت تولید و بسته بندی انواع کشمش را بر عهده دارد و علاوه بر اینکه در بازار داخلی این محصولات را به فروش می رساند جهت صادرات مستقیم به گونه ای که صفر تا صد آن را نیز انجام می دهد بر عهده خودشان می باشد.

 

اما هستند مشتریانی که به دنبال خرید مویز تازه چه به صورت فله ای و چه به صورت فرآوری شده می باشند که طبیعی است باید نیاز این دسته از عزیزان را هم تامین نمود. به همین جهت در این مجموعه هم امکان خرید مویز قرمز و مویز سیاه در حجم وسیعی وجود دارد و تمامی آنها از درب کارخانه واقع در قزوین بارگیری و ارسال خواهد شد.

 

لازم به ذکر است مویز هم به مانند کشمش از چهار طریق آفتاب خشک، سایه خشک، استفاده از تیزاب و مکانیزه تولید می گردد اما در ایران مشتریان بیشتر مایلند از نوع ارگانیک مصرف کنند یعنی محصولی که یا در آفتاب خشک شده باشند و یا در سایه.

 

شما می توانید فیلم واقعی بار را (البته نه آن فیلمی که در اینترنت امکان دانلود آن وجود دارد) از مدیر فروش مجموعه دریافت نمایید و طبق همان محصول سفارش خود را ثبت نمایید. این اطمینان به شما داده می شود که دقیقا همان بار برایتان ارسال می شود و با وجود اینکه تلورانس ۵ درصد در کیفیت و ظاهر محصول کاملاً طبیعی است اما اگر بیشتر از این میزان بود محصول از شما پس گرفته خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما