مرجع خرید کشمش در تهران

مرجع خرید انواع کشمش صادراتی سبز، تیزابی و زرد و نیز داخلی که بیشتر پلویی می برند در تهران و در این مرکز که خود تولیدکننده انواع کشمش در تاکستان استان قزوین می باشد بوده و مشتریان می توانند به صورت مستقیم و بی واسطه خرید کشمش انجام دهند.

خرید کشمش در تهران

انواع کشمش تولیدی کارخانه

تولید کشمش در ایران در مناطق مختلف متفاوت است و تقریباً مناطق مختلف در کشورمان روال تولید و حتی نوع محصول متمایز از هم دارند به عنوان مثال:

منطقه کاشمر و خلیل آباد استان خراسان در زمینه کشمش سبز و زرد قلمی، منطقه قوچان در زمینه کشمش تیزابی که با روال متفاوتی تولید می‌شود که به آن شغار یا اشغار می گویند، منطقه ملکان، مراغه و بناب استان آذربایجان شرقی در زمینه تولید کشمش طلایی به صورت بارگاه و بارانداز فعالیت دارند، در ملایر کشمش طلایی را با شیوه متفاوتی تولید می کنند که محصول را در سبد و گونی ریخته و به آن گوگرد می زنند، در تاکستان استان قزوین که این مجموعه در آن کارخانه بسته بندی کشمش دارد بیشتر در زمینه تولید کشمش آفتابی پلویی و تیزابی فعالیت دارد و این محصولات را با بهترین کیفیت ممکن در بازار ایران پخش می کند.

 

تمام مواردی که در بالا گفته شد را در ذهن داشته باشید چون مشتریان متفاوت از سراسر دنیا و ایران با این مجموعه تماس می گیرند و درخواست خرید انواع کشمش را دارند، دیگر نمی‌شود گفت فلان محصولات را تولید نمی کنیم یا چیزی شبیه آن. سعی شده تمام محصولات ممکن در ایران را در این کارخانه، کارهای فراوری و بسته بندی آن را انجام دهیم و به صورت کلی اگر قصد شما خرید انواع این محصولات باشد در این مرکز نیازتان تامین خواهد شد.

مرجع کشمش در تهران

نوع بسته بندی و تولید با بهترین کیفیت

ابتدا نیاز است این مورد عنوان شود که بسته بندی کشمش این مجموعه به صورت کارتونی بوده که برای بازار داخل ۹ کیلویی و ۳ لایه و برای بازار صادراتی ۱۰ کیلویی و ۵ لایه می باشد. بسته بندی سلفونی که شما در بازار می بینید مربوط به شرکت‌های واسطه ای نظیر گلستان و برتر می باشد.

 

اینکه گفته می شود با بهترین کیفیت ممکن و محصول تولید می گردد صرفاً یک جمله تبلیغاتی نیست، اکثر قریب به اتفاق کارخانه های کشمش در ایران اجازه بازدید به مشتری در حین فراوری بار و کشمش را نمی‌دهند اما این اطمینان را به شما می دهیم که شما می توانید در حین بازدید سفارشتان در کارخانه حضور داشته باشید و از نزدیک کیفیت بار را بررسی کنید.

 

این قدرت را داریم که به تمام کشورهایی که کشمش وارد می کنند بار تحویل دهیم آن هم با کیفیت مورد درخواست شما که می تواند انواع آزمایشات نظیر باقیمانده سموم، میزان گوگرد زنی، انواع سرتیفیکیت و تعداد کشمش ها در ۱۰۰ گرم و الی آخر باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما