مرکز بوجاری و بسته بندی کشمش صادراتی

در کشورمان مراکز بوجاری و بسته بندی انواع کشمش به وفور یافت می شود که یکی از آنها مجموعه تولیدی کشمش آراد به مدیریت جناب آقای مصطفی عینی است که که برای امور صادراتی و یا بازار داخلی این محصولات را با کیفیت بسیار بالا آماده می کند.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش صادراتی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

انواع کشمش تولیدشده در ایران

ایران یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش در دنیا شناخته می شود و محصولات آن علاوه بر اینکه در بازار داخلی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند جهت امور صادراتی نیز از آنها بهره می گیرد و مناطق بسیاری از کشورمان است که علاوه بر تولید انگور در مقیاس بسیار بالا، آنها را نیز خشک کرده و تبدیل به انواع کشمش می کند.

اما اگر قرار باشد به صورت کلی انواع کشمش تولیدشده در ایران را نام ببریم باید بگوییم این محصولات یا به صورت قلمی و کشیده هستند و یا به صورت گرد و بیضی شکل که نمونه های قلمی یا کشیده را می‌توان همان کشمش سبز و زرد قلمی که مربوط به کاشمر و خلیل آباد استان خراسان می باشد را نام برد و نمونه گرد و بیضی شکل هم انواع کشمش پلویی تولیدشده در شهر تاکستان قزوین.

جهت اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

در طبقه بندی دیگر می توان به هسته دار بودن یا بدون هسته بودن کشمش ایرانی اشاره نمود که طبیعتاً اگر انگور مورد استفاده بدون هسته باشد خروجی آن هم هسته دار و اگر بدون هسته باشد خروجی آن بدون هسته خواهد بود اما اگر قرار باشد برای صادرات و یا حتی فرآوری شده در بازار داخلی صحبت کنیم باید بگوییم فقط کشمش بدون هسته است که فروش تضمینی دارد و مابقی محصولات را می توان به صورت فله ای و یا کیسه ای در بازار عرضه نمود.

اما اگر قرار باشد آخرین تقسیم بندی این محصولات را اشاره کنیم باید بگوییم یا کشمش های ایرانی به صورت فله ای که یا آفتاب خشک هستند و یا سایه خشک و تولید اختصاصی باغدار و کشاورز می باشند به فروش می‌ رود که این محصولات بوجاری نشده در کارخانه هستند یعنی کارهای فرآوری روی آن صورت نگرفته و در کیسه و گونی عرضه می گردد و یا به صورت فرآوری شده در کارخانه به فروش می رسند که بدون دم، بدون شاخه و بدون ضایعات بوده و در کارتون یا سلفون آنها را در بازار می بینیم.

انواع کشمش تولیدشده در ایران

کار مراکز بوجاری و بسته بندی کشمش چیست؟

برعکس کشورهای پیشرفته که کار خشک کردن انگور را خود مرکز بوجاری و بسته بندی انجام می دهد و با استفاده از دستگاه هایی به مانند مایکروفر انگور را درون دستگاه ریخته تا با اشعه کار خشک شدن این میوه انجام گیرد، در کشورمان همچنان باغدار و کشاورز هستند که یا انگور را در مقابل آفتاب پهن می کنند و یا سایه که البته روش تیزاب کردن هم به قوت خود همچنان باقیست.

برای اطلاع از بهترین قیمت کشمش تاکستان با ما در تماس باشید.

به همین جهت کارخانه یا مراکز بوجاری و بسته بندی کشمش وارد عمل می‌ شوند و آن کشمشی را که باغدار و کشاورز آماده کرده، خریداری و بر روی خط تولید خود می ریزند تا کارهای شستشو، دم کنی، سورتینگ، روغن زنی و بسته بندی روی این محصولات انجام گیرد و آن کشمش هایی که شما در بازار با کیفیت بالا می بینید در واقع خروجی کار همین کارخانه ها است.

مزیتی که خشک کردن انگور توسط کارخانه ها دارد این است که یک مجموعه می داند محصولی که خشک می کند چه خروجی خواهد داشت و اشراف خیلی بیشتری روی آن دارد، کاری می‌کند که ضایعات خشک شده آن به کمترین میزان خود برسد در واقع در وقت و هزینه صرفه جویی خواهد شد خروجی کار هم بسیار باکیفیت تر از آنی است که باغدار و کشاورز آن را انجام می دهند.

بسته بندی این مراکز به صورت کارتونی است یعنی کشمش بوجاری و فرآوری شده که کاملا تمیزشده است و با کیفیت بسیار عالی می باشد درون کارتون بسته بندی می گردد که برای بازار داخل به صورت کارتون ۹ کیلویی این کار صورت می‌گیرد و برای صادرات کارتون ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص، اما آن کشمش های سلفونی و بسته بندی پلاستیکی که شما در بازار می بینید مربوط به شرکتهای واسطه ای است که همان ها این محصولات را از کارخانه ها خریداری و درون بسته بندی خود پر می کنند که البته حاشیه سود بسیار مناسبی هم به خود اختصاص می دهند.

جهت استعلام قیمت و فروش فروش عمده کشمش با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

محصول پلویی زرد صادراتی ⇓

کار مراکز بوجاری و بسته بندی کشمش چیست؟

کارخانه کشمش آراد

یکی از همین مراکزی که در بالا به آن پرداختیم مجموعه تولیدی کشمش آراد یا مرکز بوجاری و بسته بندی کشمش آراد می باشد که در تاکستان استان قزوین واقع شده و در شهرک صنعتی خرمدشت کار فرآوری انواع محصولات را که در قالب انواع کشمش پلویی (۴ رنگ مختلف) آنها را می شناسیم بسته بندی و به فروش می رساند.

چون کشمش به صورت کلی محصولیست صادراتی و باید حجم قابل توجهی از آن صادر گردد، لذا یکی از سیاست های این مجموعه فروش صادراتی و در بازار خارجی می باشد به همین جهت دو محصول تخصصی در قالب کیفیت های متفاوت برای تاجران و شرکت های بازرگانی آماده می کند و با قیمت مناسب به فروش می رساند که در پایین به آن اشاره می کنیم:

  1. کشمش انگوری طلایی یا پلویی زرد: همانگونه که از نامش پیداست زردرنگ است، بی دانه و گرد و بیضی شکل و مناسب برای بازار کشورهای عربی می باشد و در قالب ۳ کیفیت بالا، متوسط و پایین با سه سیستم قیمتی در این مجموعه وجود دارد که نرخ آن در تیر ۱۴۰۲ از ۸۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۱۱۰ هزار تومان هم ممکن است ادامه پیدا کند.
  2. کشمش تیزابی سلطانی: که رنگ آن قهوه ای روشن است و پرحجم ترین کشمش صادراتی کشورمان به شمار می رود، مناسب برای بازارهای کشورهای شمال ایران، اندونزی، مالزی، هند و سنگاپور خواهد بود که این محصول نیز در سه کیفیت اشاره شده در کارخانه در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص تقدیم مشتریان می گردد و نرخ آن از ۶۷ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۸۲ هزار تومان هم ادامه پیدا می کند.

برای اطلاع از قیمت مویز هسته دار با ما در تماس باشید.

به صورت کلی اگر قصد این محصولات را برای امور صادراتی دارید یک بار حضوری به کارخانه بیایید، جلوی شما هر سه مدل کیفیت این محصولات صادراتی گذاشته می‌ شود و قطعاً اگر مشتری باشید و قصد خرید داشته باشید یکی از آنها را انتخاب خواهید کرد هر چند محصولات دیگری نیز داریم که همان زمان امکان معرفی آنها وجود خواهد داشت.

محصول تیزابی سلطانی صادراتی ⇓

کارخانه کشمش آراد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما