مرکز فروش مویز شیرازی اعلا

مرکز فروش مویز شیرازی با کیفیت اعلا در این سایت قرار دارد و مشتریانی که به دنبال تهیه این محصولات در قالب بسته بندی کارتونی و یا کیسه ای هستند می توانند با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرند.

 

مویز بش قرمز زنگ و هسته دار ⇓

فروش مویز شیرازی

تولید انواع مویز شیرازی

ابتدا این مورد گفته شود که منظور از مویز شیرازی صرفاً شهر شیراز استان فارس نیست بلکه مناطق متعددی در این استان کار تولید انواع مویز را انجام می دهند که می توان به منطقه دشمن زیاری و داراب اشاره نمود.

 

اما در این استان هم مویز قرمز هسته دار تولید می شود و هم مویز سیاه هسته دار و به صورت کلی محصولات این مناطق به صورت ارگانیک و بدون کود و سم هستند یا حتی اگر استفاده می‌شود میزانش در حد معمول و استاندارد است و به همین جهت علاوه بر فروش در بازار داخلی ارزش صادراتی هم دارد.

 

از جمله محصولات این استان می‌توان به مویز بش، ثمرقندی و رطبی اشاره نمود که همگی آنها به صورت هسته دار می باشند و قابلیت فروش هم به صورت فرآوری نشده در کیسه و گونی و هم فرآوری شده توسط کارگر که به صورت سنتی این کار صورت می‌گیرد در قالب بسته بندی کارتونی وجود دارد.

 

اما به صورت کلی میزان تولید این محصولات در این استان خیلی بالا نیست و عموما بعد از عید هر سال میزان موجودی این محصولات بحرانی می‌ شود و معدود سال‌ هایی هست که امکان موجود بودن آن در فصل تابستان هم وجود دارد.

مویز سیاه ثمرقندی به صورت فله ای و در کیسه ⇓

فروش مویز اعلا

فروش مویز شیرازی در این سایت

این سایت به واقع مرکز تولید و بسته بندی انواع کشمش در تاکستان استان قزوین است اما چون نیاز است که خواست و سفارش مشتری تامین گردد و به همین جهت به صورت مستقیم و از تولید به مصرف از همان تولیدات استان فارس و شهر شیراز محصولاتی که در بالا به آن اشاره شد با استخدام چند کارگر در همان جا، فروش آنها انجام می گیرد.

 

در حال حاضر که در اواخر اسفند ۱۴۰۰  هستیم نرخ دو نوع از این محصولات را اشاره خواهیم کرد که قیمت مویز قرمز بش به صورت کاملاً الک و تمیز شده بدون دم و شاخه در کارتون کیلویی ۳۵۰۰۰ تومان و قیمت مویز سیاه آن هم به صورت الک شده و بدون دم و شاخه در کارتون کیلویی ۶۲ هزار تومان فاکتور می شود.

 

تمامی این بارها و برای سفارش مشتری از طریق باربری اتوبوسی از شهر شیراز ارسال خواهد شد که اگر میزان سفارش بالا باشد با وانت و نیسان بارگیری صورت گرفته و شما پس از پرداخت بیعانه، تسویه را درب انبار خود انجام خواهید داد.

 

با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی می توانید فیلم واقعی بار را در یکی از شبکه‌ های اجتماعی دریافت نماید و این اطمینان به شما داده می شود که طبق همان فیلم به شما محموله داده می شود که البته تلورانس ۵ درصد در کیفیت و ظاهر محصول کاملاً طبیعی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما