مرکز فروش کشمش سرخ فله ای

کشمش سرخ و قرمز فله ای و بسته بندی شده در این مرکز و سایت به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد و مشتریانی که قصد خرید این محصولات را که از بهترین تولیدات تاکستان قزوین می باشد را دارند می توانند با واحد فروش ارتباط بگیرند.

فروش کشمش سرخ

منظور از کشمش سرخ چیست؟

کشمش سرخ یا کشمش قرمز همان محصول آفتابی می باشد که ممکن است به صورت بی دانه یا دانه دار در بازار موجود باشد، اما اگر همین محصول را در کارخانه برای فرآوری و شستشو روی خط تولید بیندازیم محصول نهایی تبدیل به کشمش پلویی می‌شود که آن هم سرخ و قرمز رنگ است.

 

اما از آنجایی که مویز نیز از انواع کشمش محسوب می شود ما مویز سرخ هم داریم که تمام آنها در ایران هسته دار هستند.

 

محصولات سرخ رنگ هم به صورت فله ای و کیسه ای به فروش می رسد و هم به صورت کارتون شده، طبیعتاً وقتی که در کارتون این کشمش عرضه می‌شود کاملاً تمیز و فرآوری شده است که ممکن است با کیفیت درجه یک و درجه دو در بازار عرضه گردد.

 

از بهترین تولید کنندگان مویز و کشمش سرخ می توان به تاکستان، ملایر و بوانات استان فارس اشاره نمود. لازم به ذکر است که این محصولات برای فروش در بازار داخلی مناسب هستند و برای امور صادراتی بسیار کم از آنها استفاده می شود.

فروش کشمش فله ای

فروش کشمش سرخ از تولید به مصرف

از آنجایی که این مرکز کارخانه کشمش در تاکستان استان قزوین دارد شمای مشتری می توانید از تولید به مصرف و بدون واسطه انواع کشمش از جمله محصول سرخ را خریداری نمایید همانطور که در بالا عنوان شد این محصولات هم به صورت کیسه ای که ممکن است از ۲۰ الی ۴۰ کیلو باشد و هم به صورت کارتون شده که در حقیقت همان محصول پلویی است که وزن آنها نیز ۹ کیلویی است خرید خود را انجام دهید. در بحث مویزها نیز به همین صورت انجام خواهد شد.

 

خرید مشتریان در این سایت به دو صورت امکان پذیر است:

  • می توانید هم به صورت حضوری در کارخانه و یا انبار فله خرید خود را به هر میزان که باشد انجام دهید، طبیعتاً اگر مسیر شما از ما زیاد باشد خوب خیلی سخت این کار انجام شود.
  • و یا اینکه سفارش اینترنتی دهید و بار در هر منطقه از ایران که هستید برایتان ارسال خواهد شد. اگر حجم بالا باشد با وانت و کامیونت و اگر حجم زیر ۵۰۰ کیلو باشد از طریق باربری کامیونی به مقصدتان ارسال خواهد گردید.

 

در تمامی موارد بالا حتماً میزانی به عنوان بیعانه از خریدار دریافت می گردد تا روند آماده سازی انجام شده و از طریق باربری وقتی که رسید برایتان ارسال شد تسویه خواهید کرد و در ارسال با وانت و کامیونت زمانی که بار در به انبار شما رسید عمل تسویه را انجام خواهید داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما