مرکز پخش کشمش ملایر در تهران

اگر در بازار تهران فعالیت و سکونت دارید و قصد دارید انواع کشمش ملایر را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنید این امکان برای شما در این مجموعه موجود بوده که به نوعی مرکز پخش انواع این محصولات در سراسر ایران از جمله تهران می‌ باشد.

کشمش ملایر

یکی از مناطقی که در کشورمان در حجم بسیار بالایی انگور و کشمش تولید می‌ کند منطقه ملایر استان همدان است که تولیدات این منطقه علاوه بر اینکه در بازار داخل فروش بسیار زیادی را تجربه می‌ کند در امر صادرات نیز بسیار قوی عمل کرده به گونه‌ ای که در برخی از کشورهای واردکننده انواع کشمش از ایران محصول اشاره شده یا خریداری شده خود را با نام کشمش ملایری می‌ شناسند و حتی وقتی که با جناب آقای مصطفی عینی مدیر فروش این کارخانه برخی از مشتریان ارتباط می‌ گیرند می‌ گویند ما کشمش ملایری می‌ خواهیم.

انواع تولیدات این منطقه از کشورمان را می‌ توان کشمش آفتابی یا آفتاب خشک، کشمش تیزابی یا سلطانی در دو حالت گوگردی و بدون گوگرد و کشمش انگوری طلایی اشاره نمود که میزان و مقیاس تولید این محصولات بسیار بالا است اما در رتبه‌ های بعدی می‌ توان به کشمش فخری، کشمش عسکری و مویز شانی اشاره نمود که میزان تولیدات سه محصول اشاره شده بسیار پایین‌ تر است و محصولاتی هستند که بیشتر جهت موارد آبگیری و تازه خوری مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

برای فروش کشمش فله آفتابی در کرج با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

نکته مهمی که در مورد تولیدات ملایر وجود دارد این است که دقیقاً همان کشمش‌ هایی را تولید می‌ کند که منطقه تاکستان استان قزوین تولید می‌ کند اما تفاوت بزرگی بین تولیدات این دو منطقه وجود دارد و آن این است که اگر مشتری به دنبال خرید جنس باکیفیت و مرغوب می‌ گردد تولیدات تاکستان را انتخاب خواهد کرد اما اگر به دنبال خرید جنسی که قیمتی ارزان‌ تر و طبیعتاً کیفیتی پایین‌ تر داشته باشد تولیدات ملایر بسیار به کارش خواهد آمد. توجه داشته باشید قرار نیست همیشه در بحث صادرات یا حتی فروش در بازار داخل بالاترین کیفیت را آماده و عرضه نمود برخی از مشتریان صادراتی و بنکداران داخل ایران وقتی که با مدیر فروش این کارخانه ارتباط می‌ گیرند می‌ گویند در کنار آن بار باکیفیت و اعلایی که می‌ فرستید به عنوان مثال ۳۰ درصد جنس ارزان قیمت و کم کیفیت بفرستید چون برخی از مشتریان به دنبال خرید این نوع کشمش‌ ها هستند.

پلویی آفتابی ⇓

تولید کشمش ملایر در تاکستان

در مورد محصولات آبگیری که در بالا به آن اشاره شد اصلاً نیازی نیست که در تاکستان و کارخانه کشمش آراد کار عرضه آنها انجام شود چون دقیقاً همان کیفیت‌ ها در این منطقه تولید می‌ گردد اما اگر مشتری علاوه بر خرید کشمش تاکستان که در واقع تولیدات این کارخانه را شامل می‌ شوند به دنبال محصول ارزان قیمت باشد، ما به آنها کشمش ملایر هم توصیه می‌ کنیم و روال کار هم بسیار ساده است کافیست بار به صورت فله از باغداران و کشاورزان ملایری خریداری و به جای آنکه در کارخانه‌ های ملایر کار بوجاری و بسته‌ بندی آنها صورت گیرد در کارخانه کشمش آراد واقع در تاکستان این کار انجام می‌ شود.

در واقع در حال حاضر و تجارت امروز هر تاجر و تولیدکننده و یا کارخانه‌ دار باید بتواند تامین طیف گسترده‌ ای از مشتریان خود را انجام دهد، مشتری گاهی جنس ضعیف و ارزان قیمت می‌ خواهد و گاهی اوقات جنس اعلا و این هنر مجموعه‌ دار است که بتواند نیازش را تامین کند و جالب آنکه برعکس تصور خیلی از مردم در حال حاضر که در انتهای خرداد ۱۴۰۳ هستیم مشتریان صادراتی کشمش آنهایی که به دنبال خرید این محصول از ایران هستند خیلی از اوقات به دنبال خرید جنس ارزان قیمت و کم کیفیت می‌ گردند تا جنس سوپر، اعلا و لوکس.

موضوع دیگری که در مورد تفاوت جنس باکیفیت و با کیفیت متوسط متفاوت است این است که ما قبل از اینکه بار فله را بر روی خط تولید کارخانه بریزیم تا کارهای بوجاری و شستشوی آن صورت گیرد یک سری تنظیماتی روی دستگاه سورتینگ کارخانه لحاظ می‌ کنیم که باعث می‌ گردد خروجی کار کیفیتی متفاوت داشته باشد. به عنوان مثال برای تولید کشمش پلویی لوکس در حال حاضر افت ۲۳ درصد را روی کشمش آفتابی در خط تولید کارخانه لحاظ می‌ کنیم حال اگر بخواهیم جنس ملایری به مشتری دهیم نهایت افتی که روی دستگاه اعمال می‌ کنیم ۱۸ درصد است.

سبز قلمی کاشمر ⇓

فروش مستقیم کشمش در تهران

مجموعه تولیدی کشمش آراد که شما در یکی از سایت‌ های آن حضور دارید از تولیدکنندگان انواع کشمش در شهر تاکستان استان قزوین یا بهتر است بگوییم شهرک صنعتی خرمدشت می‌ باشد که علاوه بر تولید کشمش‌ های تاکستان و ملایر که در بالا هم در مورد آن صحبت شد کار فروش مستقیم و بدون واسطه را خود انجام می‌ دهد چه آن را برای فروش در بازار داخل در نظر داشته باشید و چه امر صادرات، در واقع مهم‌ ترین مزیت این مجموعه این است که شما با شخص مدیر فروش این کارخانه وارد معامله خواهید شد نه یک دلال یا واسطه.

امکان خرید حضوری نیز برای تمام مشتریان از سراسر ایران و حتی خارج از کشور قرار داده‌ ایم به گونه‌ ای که حتی برخی از مشتریان با حدود فاصله ۱۰۰۰ کیلومتری حضوری به کارخانه آمدند یا حتی مشتری‌ هایی که از قطر و ارمنستان وارد کارخانه شدند و پس از مشاهده جنس به بررسی کیفیت آن پرداخته و سپس پس از چند روز سفارش خود را ثبت کردند. اما نکته جالب این است یک سوم مشتریان این مجموعه غیرحضوری هستند یعنی حتی یک بار هم کارخانه را از نزدیک ندیده‌اند. ما تاکنون به کشورهایی صادرات کشمش داشته‌ ایم آن هم چندین و چند بار که هنوز که هنوز است خریدار نه کارخانه را دیده و نه عوامل اجرایی و اداری آن را.

جهت اطلاع از قیمت کشمش سبز به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

اما اگر در تهران سکونت و فعالیت دارید این را بدانید که بزرگترین بازار خرید و فروش کشمش در ایران در همین بازار یعنی تهران می‌ باشد به صورت کلی و در حجم بالا این منطقه از ایران کشمش پلویی آفتابی، کشمش سبز قلمی و انواع کشمش آبگیری را در حجم بالایی خریداری و در بازار عرضه می‌ کند و توجه داشته باشید که این مجموعه محصول سبز در اختیار ندارد و آن را تولید نمی‌ کند اما دو محصول دیگر را با کیفیت‌ های مختلف در اختیار داشته که شما می‌ توانید حضوری پس از مشاهده بار در کارخانه و غیرحضوری و ثبت سفارش اینترنتی خرید خود را انجام دهید.

محصول آفتاب خشک آبگیری ⇓

آخرین مقالات

دیدگاه کاربران

1 دیدگاه دربارهٔ «مرکز پخش کشمش ملایر در تهران»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا