پخش کننده انواع کشمش درجه یک

پخش کننده انواع کشمش درجه یک برای صادرات و فروش در بازار داخلی که خود کارخانه کشمش و بسته بندی این محصولات را در تاکستان استان قزوین دارد در این سایت حضور داشته و مشتریان می توانند خرید خود را مستقیم از این مرکز تولیدی انجام دهند.

پخش کننده کشمش

انواع کشمش درجه یک قابل عرضه

ابتدا لازم است که این مورد را عنوان کنیم که این مرکز در تاکستان استان قزوین کارخانه بسته بندی کشمش دارد و محصولات این منطقه را با کیفیت درجه یک و درجه دو و نیز درجه 3 که با نام ضایعات کشمش می شناسیم در بازار ایران و نیز برای صادرات عرضه می کند.

 

تاکستان استان قزوین به همراه شال، اسفرورین و نرجه در مجموع به عنوان تولید کننده اول انواع کشمش در کشورمان به همراه ملایر قرار دارد و نیمی از صادرات کشمش ایران نیز از همین دو منطقه انجام می گیرد.

 

اما اگر قرار باشد به کشمش های درجه یک این منطقه برای صادرات و یا فروش در بازار داخلی اشاره کنیم ذکر موارد زیر الزامی است:

  1. کشمش تیزابی یا سلطانی که هم برای صادرات مناسب است و هم برای بازار داخلی.
  2. کشمش پلویی آفتابی که برای بازار ایران فروش بالایی دارد. این محصول از کشمش آفتابی به دست می‌آید که دارای دم و شاخه بوده و به آن فله ای نیز می گویند که این محصول نیز جداگانه در بازار ایران به صورت کیسه ای به فروش می رسد.
  3. کشمش تیزابی بدون گوگرد که به آن خرمایی می‌گویند و برای بازار داخلی مناسب است.
  4. و  مویز فخری هسته دار، مویز شاهانی و کشمش عسگری هسته دار که هر سه این محصولات به صورت فله ای و در کیسه در بازار ایران عرضه می شود.

 

اما این مرکز در کنار محصولاتی که در بالا به آن اشاره شد محصول دیگری نیز آماده می کند که برای صادرات بسیار عالی است و محصول لوکس این کارخانه محسوب می شود به آن کشمش طلایی یا کشمش انگوری می گویند و از آنجایی که خود تاکستان این محصول را تولید نمی‌کند آن را به صورت فله ای از باغداران ملکان خریداری و در تاکستان کارهای فرآوری و بسته بندی آن را انجام و برای صادرات بسته بندی می کند.

انواع کشمش درجه یک

پخش کشمش مستقیم از کارخانه

چند سالی هست که در کنار فروش حضوری و درب کارخانه اقدام به تاسیس چند سایت نموده ایم تا مشتریان بتوانند با ارتباط گرفتن با مدیر فروش نسبت به خرید غیرحضوری کشمش نیز اقدام نمایند.

 

با توجه به اینکه تمام مشتریان امکان حضوری خرید کردن را ندارند این مورد می تواند برای کسانی که از راه دور قصد خرید دارند بسیار عالی باشد، به این صورت که اگر برای بازار داخلی بار می خواهید با پرداخت اندکی بیعانه سفارش خود را ثبت و بار از طریق وانت، کامیون و کامیونت به مقصد ارسال خواهد شد که بعد از تسویه اقدام به تحویل بار خواهید نمود.

 

حقیقتا هیچ کارخانه‌ای این ریسک را نمی پذیرد که با دادن بار بی کیفیت متحمل خسارت شود و اگر توافقی با شما نموده و نمونه ای در ابتدا برایتان فرستادیم بار نهایی نیز مانند همان توافق ابتدایی خواهد بود.

 

لازم به ذکر است که کارتون های فروش در بازار داخلی این مجموعه به صورت 9 کیلویی است که نیم کیلو وزن کارتون و هشت و نیم کیلو وزن کشمش و برای صادرات از کارتون های 10 کیلویی استفاده می‌کنیم که 10 کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون محاسبه میشود که در قیمت نهایی نرخ کارتون لحاظ نخواهد گردید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما