کارخانه تولید کشمش پلویی بی دانه

کشمش پلویی بی دانه در رنگ های سیاه، قهوه ای و زرد از انواع این محصول به شمار می روند که هم جهت صادرات از آن استفاده می شود و هم فروش در بازار داخلی. کارخانه تولید و بسته بندی مجموعه کشمش آراد در تاکستان می تواند انواع این محصول را با کیفیتی مناسب آماده و تحویل مشتریان خود نماید.

کارخانه کشمش پلویی

انواع کشمش پلویی تولیدشده در ایران

کشمش پلویی اصطلاحی که بسیار در مورد این خشکبار جذاب استفاده نموده ایم. کاملا مشخص است که چرا به آن پلویی می گویند به این علت که در طبخ در کنار برنج از آن استفاده می‌شود و البته برای پختن کیک کلوچه و شیرینی.

 

این محصول بی دانه را تقریبا تمام تولید کننده های انگور تولید می کنند. لازم به ذکیر است که پایه تولید تمام کشمش های پلویی یک نوع انگور است که فقط به روشهای متفاوتی آماده و فرآوری می‌شود.

 

ما در کشورمان سه نوع کشمش پلویی داریم همانطور که در بالا اشاره شد دارای رنگ های زرد، سیاه و قهوه ای هستند اما هر کدام از این محصولات به چه نامی شناخته می‌شوند و به فروش می‌روند:

  • پلویی زرد: همان کشمش انگوری طلایی (کالیفرنیا) می باشد که برای صادرات محصولی لوکس و عالیست.
  • پلویی قهوه ای: همان کشمش تیزابی سلطانی که هم جهت عرضه در بازار ایران و هم جهت صادرات مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کشمش پلویی سیاه: محصولی پرفروش در بازار ایران که همان کشمش آفتابی می باشد.

 

از بهترین تولیدکنندگان محصولات پلویی باید به تاکستان قزوین، ملایر همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی که بیشترین میزان صادرات و عرضه در بازار داخلی نیز از دقیقا از همین مناطق می باشد، اشاره نمود.

کشمش پلویی بی دانه

کارخانه فرآوری و بسته بندی انواع کشمش

در کشورمان کارخانه های کشمش این محصولات را تولید نمی‌کند بلکه کار تولید این محصولات بر عهده باغدار و کشاورز عزیز می باشد که آنها را پس از چیدن انگور تولید و سپس در کیسه انداخته و برای فروش به کارخانه می آورند.

 

وظیفه کارخانه ها این است که این محصولات را فرآوری که شامل شستشو، دم کنی، جدا کردن شاخه، روغن زنی و بسته بندی می باشد بر روی آنها انجام داده و سپس برای فروش در انبار ذخیره میکنند.

 

در کشورهای پیشرفته اکثراً کارخانه‌ها انگور را تبدیل به کشمش می کنند آن هم با دستگاه های پیشرفته نظیر مایکروفر که در این صورت کشمش حاصل علاوه بر این که خاک و آلودگی ندارد میزان افت آن نیز بسیار پایین خواهد بود.

 

مجموعه کشمش آراد نیز بار مورد نیاز خود را از باغدار و کشاورز به صورت کاملاً نقدی خریداری کرده و سپس کار بسته بندی آن را انجام می دهد. بسته بندی کشمش در کشورمان نیز با کارتون بوده که برای بازار داخلی 9 کیلویی و برای بازار صادراتی 5 و 10 کیلویی می باشد. مشتری می تواند درخواست این را داشته باشد که بر روی کارتون برند و راه‌های ارتباطی ایشان درج گردد که برای این کار باید با جناب آقای مصطفی مدیریت فروش مجموعه صحبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما