کارخانه فرآوری کشمش مراغه

کارخانه کشمش مراغه که کار تولید، فرآوری و بسته بندی این محصولات را انجام می دهد با کیفیت صادراتی و درجه یک اقدام به آماده سازی انواع کشمش کرده و مشتریان صادراتی و نیز فروش در بازار داخلی می توانند نیاز خود را ارزان تر از بازار انجام دهند.

کارخانه فرآوری کشمش

انواع کشمش مراغه

مراغه یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی بوده که در نزدیکی دو شهر مهم تولید کشمش در ایران یعنی ملکان و بناب می باشد.
محصولات این شهر علاوه بر فروش جهت صادرات برای عرضه در بازار داخلی نیز بسیار استفاده می شود، اما نه به اندازه دو قطب اصلی تولید کشمش یعنی تاکستان و ملایر.

تقریبا در تمام مناطق تولیدی کشمش، کشمش تیزابی نیز تولید می کنند پس در این منطقه هم قطعا خواهد بود از طرفی مویز هسته دار این شهر نیز در کشورمان شهره است. اما اگر قرار باشد محصول تاپ این منطقه را نام ببریم قطعا به نام کشمش انگوری یا طلایی این منطقه بر خواهیم خورد.

اما از این جهت که میزان تولید این منطقه خیلی بالا نیست در این شهر حدود 10 کارخانه کشمش بیشتر وجود ندارد.
مراکزی که این محصولات را در بسته بندی های کارتونی آماده و فرآوری کرده و یا جهت صادرات از آن استفاده می کنند و یا جهت عرضه در بازار داخلی.

کشمش فرآوری مراغه

کارخانه کشمش مراغه و قیمت روز کشمش در 99/4/7

کارخانه ها در ایران صفر تا صد تولید این محصولات را انجام نمی دهند بلکه کار آنان فرآوری که شامل شستشو، سورتینگ و بسته بندی می باشد را انجام می دهند.
جنس بسته بندی کشمش نیز در ایران کارتونی بوده که برای مصارف داخل و خارج از کارتون 3 لایه و 5 لایه استفاده می کنند.

  • کشمش پلویی آفتابی    برای بازار داخلی کارتون 9 کیلویی 180000 تومان
  • کشمش طلایی که به آن کشمش انگوری، پلویی زرد و کشمش دودی نیز گفته می شود.
    برای صادرات کیلویی 36000 تومان محصول ملکان و محصول ملایر کیلویی 33000 تومان
  • کشمش تیزابی یا سلطانی
    برای صادرات کیلویی 20000 تومان و برای فروش در بازار داخل کارتون 9 کیلویی 180000 تومان

عزیزانی که به دنبال خرید بدون واسطه و البته غیر حضوری هستند می توانند با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه نسبت به انجام این کار اقدام نمایند. تمامی سفارشات از طریق باربری کامیونی و اتوبوسی و اگر حجم بالاتر باشد از طریق وانت و یا کامیونت برایتان ارسال خواهد شد.

عزیزانی هم که قصد حضور در کارخانه (مشتریان صادراتی و نیز عرضه کنندگان داخلی که حجم بالا خرید می کنند) را دارند باز هم باید با واحد فروش برای بازدید از خط تولید و انبار جهت خرید و سفارش اقدام نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما