کشمش سایه خشک طبیعی با قیمت ارزان

تولید و فروش کشمش سایه خشک طبیعی با قیمت ارزان در این مرکز انجام می شود و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات را به صورت مستقیم از تولیدکننده دارند می توانند با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

 

نمونه ای از تولید کردن محصول سایه خشک ⇓

کشمش سایه خشک ارزان

تولید کشمش سایه خشک در ایران

وقتی که در شهریورماه باغدار و کشاورز اقدام به چیدن انگور کرد ممکن است یا آن را به صورت تازه خوری و به همان صورت به فروش برساند و یا اینکه برای نگهداری به مدت طولانی تر و یا فروختن به کارخانه ها، تبدیل به کشمش کند حال این تبدیل ممکن است طبیعی باشد و یا غیر طبیعی.

 

تبدیل طبیعی انگور به کشمش سایه خشک به دو طریق صورت می گیرد یا انگور را در مقابل آفتاب پهن می‌ کنند تا شدت نور آفتاب آن را تبدیل به کشمش کند و یا آنکه انگور در مکانی مسقف که ممکن است دور تا دور آن هم پوشیده باشد قرار داده که در این صورت سایه آن را تبدیل به کشمش کند. این قراردادن هم ممکن است یا آویزان کردن انگور از سیم های مفتولی باشد و یا آن که بر روی زمین باز هم انگور پهن شود.

 

محصولاتی که از دو طریق طبیعی بالا تولید می گردد به ترتیب کشمش آفتاب خشک و کشمش سایه خشک نامیده می شود که اگر قرار باشد مقایسه‌ ای بین تولید دو محصول بالا انجام گیرد باید گفت که میزان تولید محصول سایه خشک بسیار کمتر از نمونه آفتاب خشک است چرا که مشتریان آن کمتر می باشد.

 

اگر قصد استفاده از کشمش را برای سلامتی و تقویت بدن آن هم به صورت طبیعی داشته باشید مصرف کشمش سایه خشک به شدت به شما توصیه می شود به خصوص زمانی که آن بی دانه و بی هسته باشد.

روش تولید محصول آفتاب خشک ⇓

قیمت کشمش طبیعی

خرید کشمش با قیمت ارزان

اینکه گفته می‌شود خرید کشمش با قیمت ارزان به معنای این نیست که قرار است عرف بازار به هم بریزد و نرخی پایین‌تر از قیمت تمام شده محصول برای هر تولیدکننده به مشتری داده شود بلکه به این معنی است که شما وقتی که به صورت مستقیم از تولیدکننده و کارخانه‌ دار خرید خود را انجام می دهید قطعاً نرخ مناسبی خواهد بود.

 

البته متاسفانه از شروع سال ۹۷ که ایران درگیر تحریم‌های زیادی شد و قیمت انواع کشمش رشد پلکانی به خود دید، فروشنده ها و خیلی از عرضه کننده‌ های کشمش به این فکر افتادند که کاری کنند تا نرخ نهایی محصول را پایین بیاورند و به این صورت به قول خودشان ارزان‌ تر از نرخ بازار به مشتری قیمت دهند در صورتی که واقعیت چیز دیگریست و در میان بار و محصول، جنس ضعیف قاطی میشده است.[/highlight-paper]

 

کشمش سایه خشک هم از این قاعده مستثنا نیست و این مجموعه که در تاکستان استان قزوین واقع شده یکی از تولیدکنندگان محصول اشاره شده است که چون ظاهر این محصول شاید از چند متری به نظر کشمش گوگردی و یا تیزاب خورده به نظر بیاید خیلی راحت می شود در میان آن جنسی با مشخصات ضعیفتر مخلوط کرد و قیمت محصول را پایین آورد.

 

از طرفی نیاز است که این مورد گفته شود که کشمش سایه خشک در بسته بندی کیسه ای و گونی به فروش می‌ رسد که این بسته بندی ها بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو متغیر است و در حال حاضر که در اواسط اسفند ۱۴۰۰ هستیم نرخ آن به حدود ۳۵ هزار تومان در حالت کاملاً تمیز شده خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما