آدرس کارخانه کشمش ملکان

برای دریافت آدرس کارخانه کشمش ملکان که در زمینه تولید کشمش طلایی یا پلویی زرد تخصص و تبحر دارد شما می‌ توانید این مقاله را به صورت کامل مطالعه نموده و هر اطلاعاتی که مورد نیازتان باشد را دریافت نمایید.

جهت اطلاع از قیمت کشمش سبز به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

کشمش ملکان استان آذربایجان شرقی

یکی از مناطقی که در کشورمان در زمینه تولید انگور و کشمش فعالیت دارد شهر ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی می‌ باشد که این منطقه از کشورمان در زمینه تولید کشمش پلویی زرد یا طلایی تخصص داشته و کارخانه‌ های بسیاری در این شهر کار بوجاری و بسته‌ بندی آنها را انجام می‌ دهند، محصولاتی که هر ساله به اکثر کشورهای عربی ارسال می‌ گردد و اگر شرایط قیمتی این محصول با عرف جهانی برابر بود به راحتی می‌ توانستیم با کیفیت ارائه شده بازار دنیا را قبضه کنیم اما متاسفانه قیمت آن نسبت به بازار جهانی و عرف آن کمی بالاتر است و به همین جهت نمی‌ توان به تمامی کشورها ارسال آن را انجام داد.

برای اطلاع از فروش کشمش در مشهد با ما تماس بگیرید.

البته این موضوع را هم در نظر داشته باشید که ما فقط مشکل قیمت در بازار صادراتی دنیا نداریم بلکه یکی دیگر از معضلات اصلی محصولات کشاورزی ما استفاده از سموم و کودهای شیمیایی می‌ باشد که کیفیت بالایی نداشته و باعث می‌ گردد اگر قرار به آزمایشات باقیمانده سموم و میکروبی از محصولات کشاورزی ایران شود ‌نگوییم همه کشمش‌ های تولید این منطقه یا حتی ایران ولی درصد قابل توجهی از آن متاسفانه، مثبت می‌ شود و این حساسیت عموماً در اروپا لحاظ می‌ گردد و در کشورهای عربی این اتفاق نمی‌ افتد.

لازم به ذکر است که بدانید تولیدات این منطقه فقط به نمونه زرد منتهی نمی‌ شود بلکه انواع مویز هسته‌ دار و بدون هسته سیاه و قرمز، کشمش آفتابی و کشمش تیزابی هم تولید می‌ کند اما باید بپذیریم اگر قرار باشد یک محصول تاپ این منطقه و بناب استان آذربایجان شرقی را نام ببریم فقط و فقط همان پلویی زرد یا کشمش طلایی است و مابقی تولیدات این منطقه کیفیت متوسط رو به پایینی دارند و مشتریان اگر بخواهند سایر این محصولات را با کیفیت بالا تهیه کنند قطعاً باید به سمت خرید کشمش از تاکستان و استان قزوین بروند.

تولید محصول طلایی به روش بارگاهی ⇓

کشمش ملکان استان آذربایجان شرقی

کشمش طلایی یا پلویی زرد در تاکستان قزوین

یکی دیگر از مناطق اصلی تولیدکننده کشمش و انگور در ایران منطقه تاکستان استان قزوین است این منطقه از ایران در زمینه تولید کشمش آفتابی و کشمش تیزابی در بالاترین کیفیت ممکن فعالیت دارد و مشتری داخلی یا صادراتی اگر به دنبال جنس باکیفیت و مرغوبیت بالا می‌ گردد قطعاً باید از این شهر خرید خود را انجام دهد اما موضوع جالبی که به تازگی پیش آمده طی ۴ یا ۵ سال اخیر به گونه‌ ای که در حال حاضر در اوایل مهر ۱۴۰۲ هستیم کشمش طلایی یا همان پلویی زرد به مانند کیفیت ملکان و بناب در این شهر هم تولید می‌ شود و کارخانه‌ های این شهر به جای خرید کشمش فله‌ ای انگوری که برای تولید کشمش پلویی زرد یا طلایی در کارخانه مورد استفاده قرار می‌ گیرد از بناب و ملکان، طی چند سال اخیر از خود تاکستان خرید خود را انجام می‌ دهند و دیگر هزینه جابجایی و بارگیری آن از مبدا به مقصد را پرداخت نمی‌ کنند و این می‌ تواند خیلی خوب باشد.

جهت استعلام قیمت فروش عمده کشمش با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

لازم به ذکر است محصول پلویی زرد یا طلایی که تولید شاخص ملکان و بناب و شهر تاکستان استان قزوین است اگر به صورت بارگاهی آماده شود یعنی انگور پس از آغشته شدن به مایع تیزاب از داربست آویزان گردد و سپس به آن گوگرد بزنند کیفیت محصول قابل ملاحظه خواهد شد و برای مشتریانی مناسب است که به دنبال خرید جنس باکیفیت برای کشورهای سختگیر نظیر قطر، الجزایر، کویت و سایر این کشورها می‌ باشد.

برای اطلاع از بهترین قیمت کشمش تاکستان با ما در تماس باشید.

مشتری باید بداند که منطقه ای دیگر هم در ایران هست که این کشمش را تولید می‌ کند اما با کیفیتی پایین‌ تر و انگور پس از آغشته شدن به مایع تیزاب داغ به جای آویزان شدن از بارگاه، درون سبد یا توری‌ های مشبک ریخته شده و سپس به آن گوگرد می‌ زنند. تولید محصول به این روش کیفیت بالایی به ما نمی‌ دهد و اگر مشتری به دنبال خرید محصول طلایی با کیفیتی متوسط رو به پایین است تولیدات ملایر بسیار به کارش خواهد آمد.

محصول سمت راستی تولید همین مجموعه (کشمش آراد) و سمت چپی تولید یکی از کارخانه ملکان (تفاوت را ملاحظه کنید.) ⇓

کشمش طلایی یا پلویی زرد در تاکستان قزوین

آدرس کارخانه کشمش ملکان

با صحبت‌ هایی که در بالا شد متوجه شدید که در تاکستان هم دقیقاً همان کشمش طلایی که در بناب و ملکان تولید می‌ شود در این شهر هم تولید می‌ شود آن هم با کیفیتی برابر که مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در شهرک صنعتی خرمدشت شهر تاکستان استان قزوین یکی از تولیدکنندگان این کشمش در شهر تاکستان می‌ باشد و این محصول را تاکنون به کشورهایی نظیر لبنان، کنیا، مصر، الجزایر، ارمنستان، گرجستان، روسیه و کویت به فروش رسانده است پس اشراف کامل نسبت به تولید این محصول و کم و کیف آن دارد و خواهد داشت.

برای اطلاع از قیمت کشمش پلویی کارتونی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

در حال حاضر که در اوایل مهر ۱۴۰۲ هستیم نمی‌ توان قیمتی قطعی در مورد این محصول داد چرا که هنوز بارها کامل به عمل نیامده‌ اند و تا یک هفته دیگر نهایتاً مشخص می‌ شود اما برآورد قیمت فله آن به حدود ۸۰ هزار تومان است که اگر بخواهیم آن را بر روی خط تولید بریزیم و پس از افت و بسته‌ بندی بار به کیلویی حدوداً ۱۰۵ هزار تومان خواهد رسید که رقم بالایی برای این محصول است و اگر نرخ آن زیر ۱۰۰ هزار تومان برسد ارزش صادراتی خواهد داشت در غیر این صورت دقیقاً همان اتفاقی می‌ افتد که بعد از عید ۱۴۰۲ برای کشمش طلایی ایران اتفاق افتاد که عملاً یک کیلو هم به خارج صادر نگردید.

ذکر دو نکته خالی از لطف نیست:

  1. یک اینکه سه کیفیت از کشمش طلایی جلوی مشتری در این مجموعه گذاشته می‌ شود که به ترتیب جنس سوپر، درجه یک و جنسی مطابق با بار ملایر، طبیعتاً قیمت‌ های متفاوتی هم دارند و مشتری است که انتخاب می‌ کند کدام بار به کارش خواهد آمد.
  2. مورد بعدی نوع بعدی بسته‌ بندی این محصولات است که به صورت کلی ۱۰ کیلو خالص لحاظ می‌ گردد که امکان سفارش ۵ کیلو خالص هم دارید و توجه داشته باشید بر روی بسته‌ بندی‌های این شرکت هیچ گونه راه ارتباطی و شماره تماسی نیست و از طرفی امکان اینکه کشمش خریداری شده شما در آن درون کارتون خودتان که راه‌ های ارتباطی و یا نام برند شرکتتان بر روی آن درج گردیده، پر شود هم هست.

محصول طلایی ملایر که کیفیت متوسطی دارد. ⇓

آدرس کارخانه کشمش ملکان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما