ارائه کننده کشمش تیزابی مرغوب

کشمش تیزابی مرغوب و باکیفیت از تولیدات تاکستان استان قزوین در این مرکز فرآوری و تولید می شود و مشتریان می توانند به صورت مستقیم از کارخانه و ارائه کننده این محصولات خرید خود را به صورت حضوری و یا غیرحضوری انجام دهند.

ارائه کشمش تیزابی

کشمش تیزابی یا سلطانی

یکی از محصولات اصلی که در کشورمان در حجم وسیع تولید و فرآوری می‌شود کشمش تیزابی یا کشمش سلطانی می باشد که این محصولات در ایران هم به‌ صورت هسته دار و هم به صورت بی هسته تولید می گردد که البته در هر صورت میزان فروش کشمش تیزابی بی هسته هم برای صادرات و هم جهت فروش در بازار داخلی بسیار بیشتر است.

 

منطقه تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان بیشترین میزان تولید این محصولات را در کشورمان دارد که البته کیفیت و مرغوبیتی که محصول تاکستان دارد بسیار بالاتر از محصول ملایر بوده و مشتریانی که به دنبال خرید کشمش مرغوب و اعلا هستند قطعاً باید از تولیدات تاکستان خرید خود را انجام دهند و اگر به دنبال بار ارزان تر که کیفیتی پایین تر هم خواهد داشت کشمش ملایر توصیه می گردد.

 

به صورت کلی کارخانه های کشمش در ایران کشمش تیزابی را برای صادرات در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی بسته‌ بندی می‌کنند اما برای بازار داخلی از کارتون های ۹ کیلویی استفاده می گردد که برای بازار داخل ۳ لایه و برای صادرات ۵ لایه خواهد بود.

ارائه کشمش مرغوب

ارائه کشمش تیزابی مرغوب

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان قزوین فعالیت تولید و بسته بندی انواع کشمش را در اختیار دارد و برای اینکه نیاز مشتریان خود را که به دنبال خرید محصول مرغوب و درجه یک هستند تامین نماید از تولیدات همین منطقه برای فرآوری کشمش استفاده می کند که البته برای تولید کشمش گلدن (طلایی) هم که در سبد عرضه این مرکز قرار دارد از تولیدات ملکان استان آذربایجان شرقی ایران که بهترین محصول طلایی در کشورمان را در اختیار دارد استفاده خواهد کرد.

 

شما با ارتباط گرفتن با واحد فروش این مجموعه به مدیریت جناب آقای مصطفی عینی می توانید انواع اطلاعاتی را که مورد نیازتان است از ایشان دریافت نمایید حال ممکن است استعلام به روز قیمت باشد یا نوع بسته بندی و یا اینکه روال ارسال به چه صورت است و یا اینکه شما به چه صورتی می توانید بار را تحویل بگیرید.

 

در کنار کشمش تیزابی که در بالا به آن پرداخته شد در این مرکز کشمش طلایی و کشمش پلویی آفتابی هم در حجم بسیار بالایی تولید شده و در انبار موجود است و برای مشتریانی که قصد خرید در حجم بالای این محصولات را دارند هم خرید حضوری را فراهم نموده ایم تا با اطمینان بیشتری اقدام به خرید نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما