بازار خرید کشمش سبز سایه خشک ممتاز

خرید کشمش سبز سایه خشک با کیفیت ممتاز در این مرکز با قیمت ارزان تر از بازار ممکن شده است و مشتریانی که قصد خرید مستقیم از کارخانه را داشته باشند می توانند با واحد فروش مجموعه تولیدی کشمش آراد ارتباط بگیرند.

خرید کشمش سبز

کشمش سبز آفتاب و سایه خشک

یکی از محصولاتی که در ایران در مناطق خاص و البته در حجمی پایین تولید می گردد که باعث می شود ارزش آن بیش از سایر کشمش ها گردد کشمش سبز می باشد که به نوعی تولید آن انحصارا در اختیار کشورمان می باشد، هر چند که کشور چین هم در زمینه تولید این محصول فعالیت دارد.

 

این محصولات علاوه بر اینکه در بازار داخلی عرضه می گردد برای صادرات هم بسیاری از آن استفاده می کنند و با وجود اینکه آن را با نام بی دانه یا بی هسته می شناسند اما در میان محصولاتی که در کارتون قرار می گیرد میزانی دانه دار و هسته دار هم در آن وجود دارد که این مورد به ماهیت اصلی انگور بر می‌گردد و ربطی به نوع فرآوری نخواهد داشت.

 

کشمش سبز و کشمش زرد طلایی قلمی به این صورت تولید می‌شود که وقتی انگور آن چیده شد ابتدا آن را به مایع تیزاب که در واقع حکم نگهدارنده آن در مقابل آفات خواهد بود آغشته می شود و سپس از داربست هایی آویزان شده تا آفتاب و یا اینکه اگر در زیر سایه باشد توسط سایه خشک خواهد گردید.

 

تولید کننده اصلی محصولات سبز و طلایی قلمی، منطقه کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی است.

کشمش سبز سایه خشک

خرید کشمش سبز با کیفیت ممتاز

با وجود اینکه مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین واقع شده و همانطور که مستحضرید این منطقه از تولیدکنندگان کشمش سبز و زرد قلمی نیست اما برای تامین مشتریان خود که به دنبال خرید این محصول هستند بار به صورت فرآوری شده از باغداران و کشاورزان مناطقی که در بالا به آن پرداختیم خریداری شده و در کارخانه تاکستان کارهای فرآوری، شستشو و بسته بندی آن انجام می گیرد و با کیفیت ممتاز به دست مشتری خواهد رسید.

 

نکته مهم این است که دقیقاً با همان قیمتی که کارخانه های کاشمر و خلیل‌ آباد به مشتری خود این محصولات را قیمت می دهند در این مرکز هم قیمت داده خواهد شد، نه گران تر.

 

کارخانه های استان خراسان رضوی بیشتر محصولات خود را در کارتون های ۳ و ۵ کیلویی بسته بندی و عرضه می کنند اما در تاکستان روال به این صورت است که این محصولات را در کارتون های ۵ و یا ۱۰ کیلویی بسته بندی و به فروش می‌رسانند.

 

البته امکان تامین کشمش سبز در سال ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ میسر نمی باشد چرا که در سالی که در آن قرار داشتیم با کمبود موجودی و افزایش بسیار زیاد این محصولات مواجه بودیم تا جایی که قیمت هر کیلوی آن به ۱۲۰ هزار تومان رسیده بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما