توزیع انبوه کشمش سیاه خشک صادراتی

توزیع انبوه کشمش سایه خشک که برای بازار داخلی و صادراتی مورد استفاده قرار می گیرد در این مجموعه انجام می شود و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات را به صورت از تولید به مصرف دارند می توانند خریدشان را مستقیما در این کارخانه انجام دهند.

 

محصول پلویی سرخ که به آن سیاه هم می گویند. ⇓

کشمش سیاه صادراتی

تولید کشمش سیاه خشک

ابتدا باید بگوییم کشمش سیاه به دو محصول گفته می شود یکی همان مویز است و دیگری کشمش پلویی آفتابی را گاهی اوقات سیاه می گویند که منظور نگارنده در این مطلب همان محصول پلویی است، محصولی که به واقع رنگی سرخ تیره دارد که گاهی اوقات به سیاه می زند.

 

محصول پلویی که در بالا به آن پرداخته شد در واقع همان کشمش کیلویی است که در کارخانه کارهای فرآوری، دم کنی و سورتینگ روی آن صورت گرفته و این محصول را که عموماً برای بازار داخلی مورد استفاده قرار می گیرد گاهی اوقات جهت امور صادراتی هم بهره می‌برند.

 

تقریباً اکثر مناطق ایران آن را تولید می کنند اما دو منطقه در کشورمان هستند که بیشترین میزان حجم تولید این محصول را به خود اختصاص می‌دهند که یکی منطقه ملایر استان همدان است و دیگری منطقه تاکستان استان قزوین که مجموعه تولیدی کشمش آراد در آن کارخانه تولید و بسته بندی محصولات را در اختیار دارد.

 

کارتون های این محصول برای بازار داخلی به صورت ۹ کیلویی یا همان هشت و نیم کیلو خالص است و برای صادرات از کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص استفاده می‌کنند که شمارش آن ها بر روی پالت هم بسیار آسان تر خواهد شد.

محصول آفتابی فله ای که هنوز فرآوری نشده است. ⇓

توزیع کشمش خشک

توزیع انبوه کشمش درب کارخانه

در این مجموعه انواع کشمش از جمله کشمش سیاه درب کارخانه به مشتری قیمت داده می شود و مشتری می تواند به صورت حضوری و یا غیر حضوری خرید محصول مورد نظر خود را با کیفیت کارخانه تامین نماید.

 

روزانه امکان تامین پنج تن کشمش باکیفیت و سرخ شده برای امور صادراتی و یا داخلی وجود دارد و اگر میزان سفارش، تناژ سنگین باشد امکان دو شیفت کردن کارگران خط تولید هم وجود دارد به صورت کلی مشتری در این مجموعه اصلاً نباید نگران تامین باشد.

 

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید از زمانی که فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ شروع شد و حدود دو ماه و نیم از آن می گذرد قیمت انواع کشمش افزایش زیادی به خود دیده به گونه‌ای که بین ۶۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش قیمت به آن‌ ها خورده و همین موضوع باعث شده تا کارخانه‌ دارانی که تا به الان بار خالص به مشتری می‌دادند به تازگی محصول ملایر را در میان کشمش تاکستان قاطی می کنند و به مشتری می دهند.

 

در این مجموعه هم این مورد امکان پذیر است و با این کار بین ۵ تا ۱۰ درصد امکان پایین آوردن قیمت برای مشتری وجود دارد به عنوان مثال اگر کشمش پلویی آفتابی را برای صادرات بخواهید کیلویی ۴۷ هزار تومان محصول خالص تاکستان قیمت می خورد که اگر نصف آن را با محصول ملایر مخلوط کرده و سپس کارتون شود قیمت آن به ۴۴ هزار تومان خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما