توزیع کشمش پلویی ریز

توزیع و فروش کشمش پلویی ریز و درشت از تولیدات تاکستان قزوین و ملایر همدان در این سایت که خود تولید و بسته بندی کننده انواع کشمش می باشد به صورت از تولید به مصرف و بدون واسطه صورت می گیرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

توزیع کشمش پلویی

کشمش پلویی ریز و درشت

نام کشمش پلویی را تقریباً همه ما شنیده ایم حتی اگر کارمان و فعالیتمان این محصول نباشد اما چون کشمشی است که در منزل بسیار از آن استفاده می شود نام آن بسیار شنیده شده است. این محصول در سه رنگ زرد، قرمز و قهوه‌ای در ایران تولید می گردد و از بهترین تولیدات تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان است.

 

البته منظور ما در اینجا کشمش پلویی قرمز رنگ یا همان کشمش آفتابی پلویی می باشد که در طبخ در کنار برنج به خصوص در مناطق شمالی کشور و یا تهران و کرج بسیار از آن استفاده می شود و نیز در پختن کیک، کلوچه و شیرینی نیز بسیار کاربرد دارد.

 

لازم به ذکر است تولیدات تاکستان از نظر کیفیت و مرغوبیت در درجه بالاتری نسبت به تولیدات ملایر قرار دارد و به همین جهت قیمت آن نیز حدود ۱۰ درصد گران تر است.

 

وقتی کشمش آفتابی را بر روی خط تولید کارخانه می ریزند تا شستشو و عملیات فرآوری روی آن انجام گردد، در خروجی تبدیل به کشمش پلویی خواهد شد و دستگاه سورتینگ لیزری کارخانه، آنها را بر دو سایز مختلف تقسیم بندی می کند که سایز پایین تر از ۱۰ میل را کشمش پلویی ریز و سایز بالاتر از ۱۰ میل را کشمش پلویی درشت یا خوراکی می گویند.

توزیع کشمش ریز

توزیع کشمش پلویی قرمز

در این مرکز علاوه بر این که کشمش پلویی قرمز تولید و توزیع می گردد، کشمش پلویی زرد و کشمش پلویی قهوه‌ای هم امکان توزیع و فروش آن در سراسر ایران وجود دارد و شمای مشتری در هر جایی که هستید می توانید با ارتباط گرفتن با مدیر فروش مجموعه سفارش خود را ثبت نمایید.

 

همانطور که در بالا گفته شد کشمش های پلویی دو سایز مختلف دارند که یکی ریز و دیگری درشت است، حتما قبل از سفارش باید این مورد را عنوان کنید که کدام یک از این دو سایز را می‌خواهید چون به صورت کلی مشتریان محصولات ریز بیشتر از سایز درشت این محصولات می باشند.

 

کشمش پلویی قرمز که در بالا به آن پرداخته شد در کارتون های ۹ کیلویی که در واقع ۸.۵ کیلو کشمش به صورت خالص می باشد بسته بندی و ارسال می گردد.

 

این محصولات به صورت بی دانه و بی هسته می باشند و مورد بسیار مهمی که وجود دارد این است که بر روی کارتون های این مجموعه شماره تماس کارخانه، شماره موبایل و حتی آدرس دقیق کارخانه هک نشده است و به این صورت شما از مشتریتان قطعاً دور نخواهید خورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما