خرید بهترین کشمش آفتابی برای عرق گیری

اگر به دنبال خرید بهترین کشمش آفتابی برای عرق گیری و مشروبات الکلی هستید این موضوع را بدانید که بالاترین درصد قند در بین انواع کشمش و اینکه محصول اشاره شده بالاترین عیار ممکن را در میان تولیدات کشورمان داشته باشد فقط و فقط از تولیدات تاکستان استان قزین خواهد بود ولاغیر.

برای اطلاع از قیمت کشمش آبگیری در ایران با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

کشمش عرق گیری

عرق یا مشروبات الکلی قرن‌ هاست که از کشمش و یا هر محصول دیگری که دارای قند بسیار بالایی باشد به دست می‌ آید که می توان به خرما اشاره نمود و این موضوع ربطی به کشور ما ندارد بلکه در سرتاسر دنیا محصولی مانند کشمش برای تولید موارد اشاره شده استفاده می‌ کنند که در کشورمان اما در حجم وسیع این کار صورت می‌ گیرد و مشتریان بسیاری به دنبال خرید این نوع کشمش هستند که می‌ تواند هسته‌ دار یا بدون هسته باشد، آفتاب خشک یا سایه خشک و یا حتی تیزابی باشد و یا حتی مویز باشد که این دیگر بستگی به خریدار دارد که کدام نوع جنس را برای کارش در نظر داشته باشد.

برای اطلاع از فروش کشمش در مشهد با ما تماس بگیرید.

اما در نظر داشته باشید اگر به دنبال خرید بهترین نوع این نوع کشمش هستید که کوچک‌ ترین خطری هم برای شما نداشته باشد بهتر است از مواد افزودنی نظیر تیزاب یا حتی گوگرد و حتی روغن پارافین خوراکی در آن استفاده نشده باشد. اگر جنس اشاره شده بدون هسته یا بدون دانه باشد خروجی کار عیار بالاتری خواهد داشت و همانطور که در بالا گفته شد یکی از مهمترین عامل‌ هایی که باعث می‌ گردد خروجی کار بسیار عالی از آب در بیاید این است که قند محصول اشاره شده بسیار بالا باشد و از این حیث بنا به پارامترهایی تولیدات تاکستان کشورمان در رتبه اول قرار می‌ گیرد.

به منظور اطلاع از قیمت و روش خرید کشمش پکتین دار با کارشناس ما در ارتباط باشید.

از آنجایی که کشمش آفتابی و کشمش سایه خشک به صورت طبیعی خشک می‌ شوند بهترین نوع محصول برای موارد اشاره شده تلقی می‌ گردند و این محصولات تقریباً در تمامی مناطقی از کشورمان که انگور در اختیار دارند تولید شده و شما می‌ توانید یا از باغدار و کشاورز خرید این محصولات را انجام دهید و یا اینکه از کارخانه‌ های کشمش بتوانید نیاز مورد نظر را تامین کنید که محصولات اشاره شده بهتر است در کیسه و گونی بسته‌ بندی گردند و حتی الامکان در پلاستیک یا کارتون نباشند، علی الخصوص اگر قصد دارید آن را برای مدت طولانی نگهداری کنید بدون استفاده کردن از آن.

محصول آفتابی دستچین شده باغدار ⇓

کشمش عرق گیری

بهترین کشمش آفتابی برای عرق گیری

در تاکستان محصولی وجود دارد به نام کشمش آفتابی بدون هسته یا بی دانه که اگر به دنبال خرید بهترین نوع کشمش آفتابی برای موارد عرق گیری هستید قطعاً این نوع کشمش بهترین تصمیم شما برای خرید می‌ تواند باشد که در این مجموعه دو نوع از این محصول در اختیار مشتریان می‌ تواند قرار بگیرد که در پایین توضیح آن مفصل داده خواهد شد:

  1. یک حالت زمانی است که همان کشمش تمیز نشده آفتابی را که باغدار و کشاورز به کارخانه می‌ آورد در کارخانه به صورت سنتی و با دست کارگر و حتی دستگاه مکانیکی سرند، کار تمیزکردن آن به صورت سنتی انجام می‌ گیرد و محصول اشاره شده شسته نشده و دارای پکتین است که اصطلاحا به آن دستچین شده باغدار می‌ گویند و برخی از مشتریان در کشورمان با وجود اینکه قیمت این محصول بالاست فقط قصد خرید این نوع محصول را دارند.
  2. اما نوع دیگری از این نوع کشمش آفتابی وجود دارد که اگر آن باری را که باغدار به کارخانه آورد و بر روی خط تولید برای تولید کشمش پلویی سرخ یا سیاه رنگ استفاده کنیم واحدی در خط تولید به نام دستگاه سورتینگ وجود دارد که کشمش را درجه‌ بندی می‌ کند آن هم بر حسب کیفیت و اگر آن را درون کارتون‌ های پلویی نریزد، توسط دستگاه لیزر به کنار زده می‌ شود به همین جهت به این محصول کشمش پشت لیزری آفتابی می‌ گویند که می‌ تواند هم با غوره باشد و هم بدون غوره که آن محصولی که در این مجموعه وجود دارد و برای مشتریان عرضه می‌ گردد نمونه بدون غوره خواهد بود.

جهت اطلاع از قیمت کشمش سبز به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

در مورد دومی که در بالا به آن پرداختیم متاسفانه چند سالی است که درصد قابل توجهی از دلال‌ های کشمش برای اینکه قیمت خروجی کشمشی که قصد فروش آن را برای موارد عرق گیری دارند پایین‌ تر بیاید در میان بار خروجی، غوره قاطی می‌ کنند اما برای اینکه شیرینی غوره چون ماهیتی ترش دارد حفظ شود به آن شیره شکر یا شیره کشمش بسیار نامرغوب می‌ زنند و در میان بار مخلوط می‌ کنند و به این صورت در بازار آن را عرضه می‌ کنند که متاسفانه عیار پایینی دارد و تا گاهی اوقات تا ۱۵ درصد قیمت آن ارزان‌ تر است.

پشت لیزری آفتابی ⇓

بهترین کشمش آفتابی برای عرق گیری

خرید کشمش عرق گیری

مجموعه تولیدی کشمش آراد که شما در یکی از سایت‌ های آن حضور دارید یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش در کشورمان می‌ باشد که در شهرک صنعتی خرمدشت شهر تاکستان استان قزوین واقع بوده و تولیدات خود را هم در بازار داخل و هم جهت صادرات بسته‌ بندی و به فروش می‌ رساند که یکی از انواع کشمشی که در بازار داخل عرضه آن را انجام می‌ دهد کشمش عرق‌ گیری می‌ باشد.

علاوه بر اینکه دو محصولی که در بالا به آن پرداختیم در این مجموعه موجود است بلکه اسم‌ های آفتابی دیگری که هسته‌ دار می‌ باشند هم در این کارخانه وجود داشته و امکان عرضه آن وجود دارد که می‌ توان به کشمش عسکری هسته‌ دار و کشمش فخری هسته‌ دار اشاره نمود که نرخ این محصولات نسبت به دو محصول بالایی ارزان‌ تر بوده و به درد مشتری می‌ خورد که جنسی متوسط با قیمتی ارزان می‌ خواهد.

به منظور اطلاع از قیمت کشمش آبگیری تاکستان با کارشناس ما در ارتباط باشید.

همانطور که در بالا گفته شد بسته‌ بندی این کشمش‌ ها به صورت کیسه‌ ای و در گونی می‌ باشد که از ۱۰ تا ۴۰ کیلو متغیر است و شما هم امکان خرید حضوری درب کارخانه را دارید و هم اینکه به صورت اینترنتی و غیرحضوری سفارش خود را می توانید انجام دهید یا بار از طریق باربری کامیونی به دستتان می‌ رسد و یا باربری اتوبوسی. البته توجه داشته باشید ابتدا با جناب آقای مصطفی عینی به عنوان مدیر فروش این کارخانه ارتباط بگیرید آن هم در یکی از شبکه‌ های اجتماعی تا فیلم مربوط به بار اشاره شده را دریافت کنید چون دقیقاً مثل همان فیلم بار برایتان ارسال خواهد شد.

مویز بش که برای موارد آبگیری بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. ⇓

خرید کشمش عرق گیری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما