خرید عمده شیره انگور ارگانیک

شیره انگور و کشمش درجه یک و ارگانیک در این سایت که خود تولیدکننده انواع کشمش و انگور در تاکستان قزوین می باشد به صورت عمده خرید و فروش می شود و مشتریان می توانند نیازشان را از کارخانه تامین کنند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید شیره انگور

شیره انگور و کشمش

ابتدا لازم است این مورد عنوان شود که مجموعه کشمش آراد تولید کننده کشمش و بسته بندی و صادرات این محصول را در تاکستان استان قزوین انجام میدهد و محصولاتی جانبی نظیر انواع مویز و شیره کشمش و شیره انگور نیز برای مشتریان خود در سراسر ایران پخش می کند.

 

همانطور که مستحضر هستید تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان از بهترین تولید کنندگان انگور و کشمش در ایران می باشند و به همین صورت شیره های همین محصولات آنها نیز در ایران بهترین هستند. مشتریان این محصولات عموماً به دو صورت آنها را می‌خواهند یا به صورت ارگانیک و کاملا طبیعی که طبیعتاً قیمت بالاتری دارد و یا به صورت صنعتی که نرخ ارزان تری خواهد داشت. در هر دو صورت این محصولات را این مجموعه در اختیار داشته و شما می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری سفارش اینترنتی محصولات مورد نیاز خود را دهید.

 

فصل کشمش و انگور در سراسر ایران از اواسط شهریور هر سال شروع شده و تا سال بعد نیز ادامه پیدا می کند و هر چقدر شیره ها محصول ابتدای فصل باشند طبیعتاً کیفیت بالاتری خواهند داشت و هر چقدر به پایان فصل نزدیک شویم از کیفیت محصولات به صورت خودکار کاسته خواهد شد.

خرید عمده شیره

خرید شیره با قیمت واقعی

از زمانیکه زوار قیمتها از دست مسئولان خارج شده تقریباً هر کس هر قیمتی را که دوست دارد برای محصول خود می دهد حالا در این بین هستند کلاهبردارانی که به عنوان مثال شیره انگور صنعتی را به جای شیره انگور طبیعی و ارگانیک به فروش می رسانند. همین مورد در مورد محصولات دیگری از جمله کشمش نیز پیش می‌آید به عنوان مثال کشمش خرمایی را با کشمش آفتابی مخلوط می کنند و آن را با نام کشمش آفتابی به فروش می‌رساند که طبیعتاً قیمتی بالاتر از محصولات خرمایی دارد.

 

مشتری عزیز اگر به دنبال محصول ارگانیک و کاملاً طبیعی هستید طبیعتاً باید قیمت آن را بپردازید و این مجموعه نیز کیفیت را فدای کمیت نخواهد کرد. شیره های انگور این مجموعه کاملاً طبیعی و خانگی بوده که در واقع خانمی خانه دار سالها است که این محصول را برای این مجموعه تولید می‌کند.

 

همین امر در مورد شیره کشمش نیز وجود دارد به عنوان مثال این مجموعه شیره کشمش 8 کیلویی را با دو قیمت عرضه می کند یکی 60000 تومان که محصولی است که خودمان آن را توصیه نمی کنیم و برای خوراک دام و طیور مناسب است و نیز محصولی داریم با قیمت 120000 تومان که به شدت کیفیت آن را تضمین خواهیم کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما