خرید مویز انگور سیاه

مویز انگور سیاه که به مویز شاهانی یا شانی در کشورمان شناخته می شود به صورت فله ای و نیز موجود در کارتون موجود بوده و در این مرکز امکان خرید آن به صورت عمده و جزئی وجود دارد.

خرید مویز انگور

مویز انگور در سیاه در ایران

همان طوری که در بالا به آن اشاره شد منطور از مویز انگور سیاه محصولیست که از انگور شاهانی تولید شده و به آن مویز شاهانی یا شانی می گویند و نیز به صورت هسته دار و بی هسته هم در بازار ایران موجود است.

خواص زیادی برای این محصول گفته شده است که می توان با یک سرچ ساده در اینترنت آنها را پیدا کرد و ما از تکرار کردن آنها اجتناب خواهیم کرد. در کشورمان میزان کمی از این محصول تولید می شود که عموما به صورت فله ای موجود بوده و توسط کارگر و سنتی تمیز می شود و حتی دم آنان برداشته می شود.

مویز از انواع کشمش محسوب می شود و به مانند آن نیز خشک می شود که برای صادرات اکثرا به آن تیزاب می زنند و برای فروش در بازار داخلی مشتریان بیشتر مایلند از نوع سایه خشک و یا آفتاب خشک آن استفاده کنند.

انواع مویز در بازار کشورمان:

  1. مویز فخری
  2. مویز هسته دار دشمن زیاری
  3. مویز بش

مواردی که در بالا به آن پرداخته شد بیشترین میزان تولید را به خود اختصاص می دهند.

خرید مویز سیاه

چگونه در این مرکز اقدام به خرید کشمش و مویز داشته باشیم؟

این سایت و 4 سایت دیگر که در اختیار این مجموعه می باشد برای معرفی مویز و کشمش به مشتریان از سراسر کشورمان و حتی خارج از کشور می باشد.
خیلی از سوالات شما عزیزان در صفحات این سایت به آن جواب داده شده است و ابهامات را قطعا برطرف خواهد کرد.

با این اوصاف هر زمانی که احساس کردین نیاز است که تخصصی در مورد این محصولات سوال کنید شماره تماس مدیر فروش کارخانه را در پایین قرار داده ایم تا بتوانید مستقیما با ایشان وارد صحبت شده و اطلاعات دقیق قیمتی و غیره را از ایشان بخواهید.

امکان خرید حضوری وجود دارد به این صورت که شما می توانید یا به کارخانه (در چند کیلومتری شهر تاکستان واقع شده است) برای خرید کشمش کارتونی و یا به انبار کشمش فله که کیسه ای می باشد در داخل شهر تاکستان تشریف فرما شوید.

اگر قصد خرید غیر حضوری را دارید می توانید در هر شهری از ایران که باشید با پرداخت مبلغ کمی به عنوان بیعانه سفارش هر میزان باری را بدهید که بار از طریق باربری کامیونی و یا اتوبوسی به سمتتان خواهد آمد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما