خرید مویز قرمز هسته دار

خرید مویز قرمز و سیاه هسته دار و بی هسته که در بازار کشورمان هم نمونه وارداتی این محصول در بازار ایران موجود است و هم نمونه تولید داخل در این مرکز امکان پذیر بوده و مشتریان می توانند با قیمت مناسب و رقابتی اقدام به خرید این نوع کشمش داشته باشند.

خرید مویز قرمز

عرضه انواع مویز در مجموعه آراد

مویز یکی از انواع کشمش محسوب شده که در بازار ایرانی از دیرباز پرفروش بوده است اما مصرف آن از زمانی که نرخ دلار از اوایل سال ۹۷ افزایشی شد کم و کم تر از قبل شده است به خصوص نمونه های وارداتی که در ایران با نرخ ارز قیمت‌ گذاری می‌شوند نه با فرمول داخل.

 

اما طبیعتاً علاوه بر اینکه ما کشمش ‌های متفاوتی در ایران تولید و عرضه می‌کنیم در مورد مویز نیز به همین صورت است و هم نمونه وارداتی در این مرکز موجود است و هم نمونه تولید داخل.

 

نمونه وارداتی این محصول در واقع همان مویز ازبک و افغان است که اولی در حال حاضر ۷۴ هزار تومان قیمت می‌خورد و مخلوط سایز ۱۰ و ۱۱ می باشد و نمونه افغان در حال حاضر موجود نیست. اما نمونه تولید داخل بر سه نوع می باشد که دو نمونه تولید استان فارس بوده و دیگری تولید منطقه تاکستان استان قزوین.

 

مویز ریش بابا و مویز بش از تولیدات استان فارس بوده و از شیراز به سراسر ایران ارسال می گردد. این محصولات کاملا تمیز شده بدون کود و سم در کارتون ۱۰ کیلویی موجود است. اما مویز فخری تاکستان که عموما به صورت فله ای عرضه می گردد و دارای دم و شاخه و فرآوری نشده و در کیسه امکان عرضه آن وجود دارد.

خرید مویز هسته دار

خرید انواع مویز قرمز و سیاه

خرید انواع مویز که در بالا به آن پرداخته شده در این مرکز امکان پذیر است آن هم در رنگ های سیاه و قرمز، هسته دار و بی هسته. بیشترین نرخ مویز در ایران نوعی است که سیاه باشد و بی هسته و ارزانترین نرخ مویز مربوط به محصولات قرمز و هسته دار می باشند. البته این که بسته بندی کارتونی باشد یا کیسه ای یا کاملا تمیز شده باشد یا فله و با دم و شاخه طبیعتاً در قیمت این محصولات تاثیر گذار هستند.

 

این مجموعه و این مرکز به صورت کلی در بحث تولید و فرآوری کشمش تخصص دارد اما در کنار محصولات خود کشمش مویز نیز عرضه می کند، به این صورت که باغداران و وارد کنندگانی با این مجموعه فعالیت می کنند و بار را از طرف ما از مبدا و انبار خود به سمت مشتریان ارسال می کنند که برای محصولات استان فارس از شیراز بوده و محصولات وارداتی ازبک و افغان از کرمانشاه.

 

شما می توانید با واحد فروش کارخانه ارتباط بگیرید و علاوه بر دریافت عکس و فیلم واقعی بار اقدام به ثبت سفارش نمایید. لازم به ذکر است که تمامی محصولاتی که عرضه می شوند در کارتون هایی هستند که هیچ شماره تماس و راه ارتباطی ندارند و شما نباید نگران این باشید که مشتریتان شما را دور بزنند و مستقیماً با ما کار کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما