خرید و فروش کشمش تاکستان

خرید و فروش کشمش تاکستان و ملایر که از تولیدکننده های اصلی این محصول در بازار ایران و نیز امر صادرات می باشند در این مرکز که خود کارخانه دار انواع کشمش بوده انجام می شود و مشتریان می توانند نیاز خود را بدون واسطه تامین نمایند.

خرید کشمش تاکستان

انواع کشمش تاکستان قزوین

دو منطقه در ایران هستند که در زمینه کشمش برای فروش در بازار داخلی و نیز امر صادرات بالاترین رتبه را دارند که منطقه تاکستان قزوین و ملایر همدان می باشند. بیش از نیمی از کشمش ایران از این دو منطقه تامین می شود و کارخانه های بسیاری در آن قرار دارد که حدود 100 مرکز تولیدی می باشد.

 

اما اگر قرار باشد محصولات آن را ذکر کنیم به موارد زیر باید اشاره نماییم:

  1. کشمش پلویی آفتابی
  2. کشمش تیزابی
  3. کشمش گلدن پلویی یا همان انگوری زرد رنگ
  4. کشمش عسگری
  5. مویز فخری
  6. شیره کشمش
  7. و محصولات کیسه و فله ای نظیر کشمش آفتاب خشک

 

اگر قرار باشد از نظر کیفی و مرغوبیت کالا بین این دو منطقه یکی را انتخاب کنیم قطعاً محصولات تاکستان خواهند بود. علاوه بر این ‌که باغداران این منطقه محصول را با وسواس بیشتری تولید می کنند مراکز تولیدی تاکستان نسبتا رفتار کمی حرفه ای تری دارند که در ملایر کمتر رعایت می شود و این را از زبان مشتریان می شنویم نه کسانی که در بحث خرید و فروش کشمش فعالیت دارند.

فروش کشمش تاکستان

خرید و فروش کشمش تاکستان

این سایت مرکز تولیدی در شهر تاکستان قزوین را دارد و محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به دست مشتری میرساند تمامی مشتریان می توانند به صورت حضوری بازدید بار در کارخانه داشته و خرید حضوری داشته باشد، از طرفی هستند خریدارانی که امکان خرید حضوری را ندارند پس باید میزانی به عنوان بیعانه از آنها دریافت و بار را با وانت، کامیونت و نیز کامیون به مقصدشان ارسال کنیم تا قبل از تخلیه بار مبلغ کل تسویه خواهد شد.

 

اما به صورت کلی سعی شده جنس با کیفیت به دست مشتری برسانیم مگر اینکه مطابق نظر مشتری که به مدیر فروش مجموعه جناب آقای مصطفی عینی می‌گویند که محصول را با کیفیتی کمی پایین تر می خواهیم که طبیعتاً قیمتی پایین تر نیز خواهد داشت که مطابق خواسته ایشان به جای اینکه بار سوپر تحویلشان دهیم، محصول درجه یک و یا کشمش درجه 2 تقدیمشان خواهیم کرد.

 

انواع محصولات هم به صورت کیسه و فله ای و هم به صورت بسته بندی شده کارتونی بارگیری و ارسال می‌شوند که وزن کارتون ها برای صادرات 10 کیلویی، برای بازار داخل 9 کیلویی و کیسه ها نیز بین 20 تا 40 کیلو وزن خواهند داشت که تمامی این اوزان نیز ممکن است مطابق نظر مشتری تغییر کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما