خرید و قیمت روز کشمش آفتاب خشک همدان

امکان اینکه استعلام قیمت کشمش آفتاب خشک همدان را از مجموعه تولیدی کشمش آراد دریافت نمایید وجود دارد و شما می توانید این محصول را به صورت عمده و یا حتی جزئی در این مرکز خرید کنید.

کشمش آفتاب خشک یا آفتابی

کشمش آفتاب خشک یا آفتابی یکی از محصولاتی است که سالیانه حجم قابل توجهی از آن در کشورمان تولید می‌ شود و به صورت کلی در تمامی مناطقی که انگور در اختیار دارند این محصول را نیز تولید می کنند.

چون روال تولید آن ساده است باغداران میل زیادی برای انجام این کار دارند، فقط کافیست وقتی که انگور را چیدند در مقابل آفتاب پهن می‌کنند تا طی حدوداً ۱۵ روز این کشمش تولید گردد.

کشمش آفتاب خشک یا آفتابی

کشمش آفتاب خشک همدان

یکی از مناطقی که حجم قابل توجهی از کشمش آفتاب خشک را تولید می کند استان همدان به خصوص در شهری مانند ملایر می باشد که این محصول هم به صورت فرآوری نشده که در واقع همان بار باغدار است به فروش می رسد و هم به صورت فرآوری شده در کارخانه که کارهای شستشو، سورت و بسته بندی روی آن انجام می گیرد.

اما به صورت کلی باید توجه داشته باشید محصولات همدان از نظر کیفیت در رده های بالای قرار نمی گیرند و مناسب برای مشتریانی هستند که جنس ارزان قیمت در کنار کیفیتی متوسط بخواهند.

کشمش آفتاب خشک همدان

قیمت روز محصول آفتاب خشک همدان

با وجود اینکه مجموعه تولیدی کشمش آراد در شهر تاکستان فعالیت تجاری دارد اما از تولیدات همدان نیز برای تامین برخی از مشتریان خود استفاده می کند و همانطور که می دانید به صورت کلی تولیدات تاکستان برای کسانی مناسب است که جنس باکیفیت بخواهند.

اگر کشمش آفتاب خشک را به صورت فله ای یعنی همان بار باغدار و کشاورز بخواهید تولیدات تاکستان در حال حاضر ۵۱ هزار تومان و تولیدات ملایر ۴۷ هزار تومان به فروش می رسد و اگر نمونه فرآوری شده کارخانه آن را بخواهید تولید تاکستان هر کارتون ۸.۵ کیلو خالص ۶۳۰ هزار تومان و ۸.۲ کیلویی ملایر همدان ۵۳۰ هزار تومان به فروش می رسد.

نمونه فرآوری شده آفتاب خشک در کارخانه ⇓

قیمت روز محصول آفتاب خشک همدان

امکان سفارش اینترنتی انواع کشمش

شما در این مرکز به صورت مستقیم با کارخانه کشمش وارد مذاکره و معامله خواهید شد و می توانید انواع کشمش از جمله کشمش آفتاب خشک را در دو حالت فرآوری شده و فرآوری نشده به صورت اینترنتی و غیرحضوری سفارش دهید.

اما ویژگی مهم این مجموعه این است که برخلاف تمامی سایت های اینترنتی که همگی دلال و واسطه هستند این مجموعه تنها تولیدکننده ای است که به صورت مستقیم محصولات خود را در سراسر ایران به فروش می رساند و شما می توانید جنس باکیفیت خریداری کنید آن هم با قیمتی رقابتی نه صرفاً ارزانتر چون هیچ ارزانی بی علت نیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما