خرید کشمش آفتابی بیدانه با شهد بالا

برای خرید کشمش آفتابی بیدانه با شهد بالا می‌توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه مجموعه تولیدی کشمش آراد که در تاکستان استان قزوین واقع شده است اقدام نمایید.

تولید کشمش آفتابی در ایران

یکی از محصولاتی که در کشورمان در حجم قابل‌ توجهی تولید شده و هم نمونه بدون فرآوری و هم نمونه فرآوری شده آن در مقیاس بالایی در بازار کشورمان خرید و فروش می شود کشمش آفتابی نام دارد.

همانطور که از نامش پیداست محصولی است که از آفتاب برای خشک کردن انگور استفاده می گردد و چون روال خشک شدن آن طبیعی و ارگانیک است لذا مشتریان مایلند از این محصول بیشتر استفاده کنند تا نمونه کشمش هایی نظیر تیزابی.

روال تولید آنها بسیار ساده است کافیست وقتی که انگور چیده شد (که در شهریورماه این اتفاق می‌افتد) آن را در مقابل آفتاب و زیر نور خورشید پهن می کنند تا شدت نور آفتاب آن را نهایتاً طی ۱۵ روز تبدیل به کشمش کند.

تولید کشمش آفتابی در ایران

تاکستان استان قزوین، برترین تولیدکننده محصول آفتابی

شهر تاکستان استان قزوین که این مجموعه در آنجا و شهرک صنعتی خرمدشت کارخانه فرآوری و بوجاری انواع کشمش را در اختیار دارد برترین کشمش های ایران را تولید می کند و به این علت این اتفاق می افتد که چون در اواخر شهریور ماه انگور این ناحیه چیده می‌ شود (به علت ورود دیرهنگام سرما به این ناحیه از ایران می باشد) لذا انگور کاملاً رسیده و قوام یافته و قند و شهدش کامل شده است.

به همین جهت مشتریانی که روی این محصول کار می کنند به خوبی می دانند که این منطقه برترین کشمش های ایران را علی الخصوص کشمش آفتابی و کشمش تیزابی را تولید می کند و قیمت اندکی بالاتر آن نسبت به تولیدات سایر مناطق ایران نیز به همین جهت است.

  • لازم به ذکر است کشمش آفتابی به دو صورت در بازار ایران خرید و فروش می‌شود که یکی نمونه فرآوری نشده آن است که در واقع همان انگوری است که خشک شده و آن را درون کیسه می اندازند و می فروشند.
  • اما دیگری زمانیست که همین محصول بر روی خط تولید کارخانه ریخته شده تا کارهای شستشو، دم کنی، سورتینگ، روغن زدن و بسته بندی آن انجام می گیرد. به محصول حاصل کشمش پلویی آفتابی می‌گویند که در کارتون های ۹ کیلویی در بازار ایران یافت می شود.

تاکستان استان قزوین، برترین تولیدکننده محصول آفتابی

خرید کشمش آفتابی درب کارخانه

ویژگی منحصر به فردی که در این مجموعه برای شمای مشتری وجود دارد این است که برخلاف تمامی سایت های اینترنتی و سایت های معرفی کننده فروشنده های کشمش نظیر باسکول، باسلام و ترب این مجموعه، خود کارخانه تولید و بسته بندی کشمش در شهر تاکستان دارد.

به همین جهت وقتی که مشتریان با مدیر فروش این کارخانه تماس تلفنی می گیرند تاکید بیشتر این است که برای خرید محصول مورد نیاز خود به کارخانه بیایند علی الخصوص زمانی که حجم خریدشان بالا باشد و یا قصد طولانی مدتی برای کار کردن بر روی این محصول را دارند.

در حال حاضر که در اوایل سال ۱۴۰۲ هستیم قیمت کشمش آفتابی بیدانه با شهد بالا که در کیسه های ۲۵ کیلویی عموماً بسته بندی آن صورت می گیرد بدون دم، بدون شاخه و بدون هرگونه اضافات کیلویی ۶۵ هزار تومان عرضه می گردد و نمونه پلویی این محصول در کارتون ۹ کیلویی با کیفیت سوپر ۷۲۰ هزار تومان و با کیفیت درجه یک ۷۰۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور خواهد شد.

خرید کشمش آفتابی درب کارخانه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما