خرید کشمش تیزابی از تاکستان

خرید کشمش تیزابی و آفتابی از تاکستان قزوین با سایز ریز و سایز درشت در این مرکز به صورت مستقیم ممکن شده است و مشتریانی که قصد تهیه انواع کشمش کارتون شده و یا کیسه ای را دارند می توانند با واحد فروش تماس بگیرند.

خرید کشمش تیزابی

کشمش تیزابی و آفتابی تاکستان

عزیزانی که در بازار خشکبار داخلی و یا در بحث صادرات کار می کنند، کشمش نیز جزئی از روال کار آنها نیز خواهد بود اگر در این امر با تجربه باشند به خوبی می‌دانند که کشمش تاکستان بهترین کیفیت ممکن را در ایران به خود اختصاص می دهد.

 

مهمترین محصول این منطقه کشمش آفتابی و کشمش تیزابی است که علاوه بر فروش در بازار داخلی در بحث صادرات نیز بسیار پر فروش می باشد کیفیت محصول این منطقه و روند تولید کارخانه های کشمش تاکستان که بار مرغوب تولید می‌کنند باعث شده عزیزانی که به دنبال محصول باکیفیت هستند قطعاً از کشمش تاکستان خرید خود را انجام دهند.

 

مواردی که در بالا عنوان شد به این معنی نیست که بیاید و از ما خرید کنید شما مختارید که از هر تولید کننده دیگر تاکستان خرید خود را با کیفیت بالا انجام دهید. اما امکان مقایسه زمانی مهیا می شود که شما یک بار تجربه خرید داشته باشید و یا یک بار حضوری به محل کارخانه تشریف فرما شوید و نوع برخورد و روال کار را از نزدیک مشاهده کنید.

 

محصول آفتابی علاوه بر این که به صورت کارتون شده و فرآوری شده که با نام کشمش پلویی میشناسیم عرضه می‌شود و هم به صورت کیسه ای و یا فله ای نیز به فروش می‌رود اما محصول تیزابی به صورت کارتون شده به فروش می رود که هم برای بازار داخلی این کار صورت می‌گیرد و هم برای صادرات.

خرید کشمش تاکستان

قیمت روز کشمش تیزابی

راه های ارتباطی مدیر فروش را در پایین قرار داده ایم که با توجه به شرایط اقتصادی الان کشورمان نیاز هست که شما از قیمت روز محصولات با خبر شوید به خصوص برای کشمش تیزابی که محصولی است صادراتی و نرخ آن برای قیمت دادن به مشتریان آنور آبی بسیار حساس است.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد همانطور که قبلاً بیان شد در تاکستان استان قزوین کارخانه فرآوری و بسته بندی کشمش دارد و مشتریان این را در نظر داشته باشند که محصولات خروجی این کارخانه از تولیدات خود تاکستان است و با دوبار سورت کردن کشمش سعی شده بهترین کیفیت موجود را تقدیم خریداران عزیز ایرانی و خارجی کنیم.

 

و اما قیمت روز این محصولات که آفتابی، تیزابی و نیز انگوری طلایی می باشد در تاریخ ۲۵ مهر ۹۹ عبارتند از:

کشمش آفتابی ۲۴۵۰۰۰ تومان کارتون ۹ کیلویی، کشمش تیزابی ۲۳۵۰۰۰ تومان کارتون ۹ کیلویی و برای صادرات ۲۷۰۰۰ تومان قیمت می خورد و کشمش انگوری طلایی که فقط برای صادرات است کیلویی ۳۸۰۰۰ تومان از بهترین تولیدات ملکان استان آذربایجان که در کارخانه تاکستان کارهای فرآوری و شستشوی آن را انجام می دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما