خرید کشمش درجه یک از تاکستان

خرید کشمش درجه یک از تاکستان قزوین که از بهترین تولیدکنندگان انواع کشمش در ایران محسوب می شود در این سایت که خود کارخانه کشمش در این شهر دارد به صورت مستقیم و بدون واسطه ممکن شده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید کشمش تاکستان

کشمش تاکستان قزوین

مگر می شود در کشمش باشید و نام تاکستان را تا به حال نشنیده باشید. این شهر همراه مناطق اطراف آن نظیر شال، اسفرورین و نرجه از توابع استان قزوین از بهترین و باکیفیت ترین کشمش های ایران برخوردار است. حدود 20 کارخانه در این شهر کار فرآوری و بسته بندی انواع کشمش تاکستان را بر عهده دارد.

 

محصولات این منطقه به صورت هسته دار و هم به صورت بی هسته می باشد که هم به صورت کارتون شده عرضه می گردد و یا کیسه ای یا همان فله ای. محصولات این منطقه دارای قند بسیار بالا بوده و مناسب برای صادرات است و هم برای عرضه در بازار داخلی.

 

از بهترین تولیدات این منطقه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. کشمش آفتابی که در کارخانه تبدیل به کشمش پلویی می شود.
  2. کشمش تیزابی
  3. کشمش عسگری
  4. کشمش سایه خشک
  5. مویز شانی و فخری

 

تا قبل از سال ۹۷ میزان صادرات از این منطقه و به صورت کلی کلیه مناطق تولیدی کشمش ایران بسیار بالا بود ولی متاسفانه در حال حاضر به کمترین میزان خود بعد از انقلاب رسیده است تا جایی که برخی از کارخانه ها در این شهر یا نیمه تعطیلند و یا کلاً تعطیل می باشند.

خرید کشمش درجه یک

خرید کشمش درجه یک

علاوه بر اینکه باغداران منطقه تاکستان بار باکیفیتی نسبت به سایر مناطق تولیدی کشمش در ایران تولید می کنند بلکه کارخانه های کشمش این منطقه نیز باری که تحویل می گیرند با سورت مناسب و با وسواس زیاد به کشمش درجه یک تبدیل می کنند.

 

از مهم ترین رقیبان این منطقه می‌توان به ملایر استان همدان اشاره نمود که مرغوبیت بار تاکستان را تمام مشتریان بهتر از ملایر می دانند و از طرفی رفتار تجاری مراکز تاکستان کمی قوی‌تر از منطقه ملایر است که این موضوع را بارها از طریق مشتریان ایرانی خارج از کشور شنیده ایم.

 

نوع بسته بندی در این منطقه به صورت کارتون سه و یا پنج لایه بوده که برای صادرات شیرینگ هم انجام میدهند، وزن آنها نیز 9 و 10 کیلویی خالص می باشد. البته خریداران می‌توانند بنا به نیاز خود درخواست کارتون‌ با وزن ‌های دیگر نیز داشته باشند.

 

برای اینکه نیاز مشتری به لحظه از نظر گرفتن قیمت به روز کشمش و چه سوالات دیگر در مورد نحوه ارسال و کیفیت بارها تامین شود شماره تماس مدیر فروش مجموعه جناب آقای مصطفی عینی را در این سایت قرار داده ایم تا با ارتباط گرفتن با ایشان نیازتان را برطرف سازید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما