خرید کشمش درشت و گوشتی با نرخ خوب

مشتری و خریدار می تواند در این مرکز انواع کشمش و مویز درشت و گوشتی را با نرخ مناسب و خوب تهیه کند. برای استعلام قیمت و سفارش خرید مشتری باید با وحد فروش ارتباط برقرار کند.

نرخ کشمش گوشتی

ویژگی های مویز خوب در بازار

یکی از محصولاتی که در بازار خشکبار ایران خرید و فروش می گردد مویز می باشد این محصول از انواع کشمش محسوب شده و خریداران زیادی نیز به دنبال تهیه آن هستند که البته طی یکی دو سال گذشته با افزایش چند برابری نرخ آن از سبد خانوار خیلی ها حذف شده است.

 

اما همچنان کسانی هستند که به دنبال بهترین کیفیت آن می گردند که اگر قرار باشد ویژگیهای یک مویز خوب را اشاره کنیم ذکر موارد زیر الزامی است:

  • مهمترین مورد بحث تازه بودن محصول است، هر چقدر محصول تازه تر باشد کیفیت آن هم بالاتر می رود.
  • مورد بعدی این است که اکثر خریداران به دنبال رنگ سیاه آن هستند که اگر بی هسته هم باشد عالی تر خواهد شد.
  • مشتریان دوست دارند مویز گوشتی و درشت باشد، هر چقدر سایز محصول کوچک‌تر گردد قیمت آن نیز پایین تر می آید.
  • و عامل بعدی این است که کسانی که به دنبال خرید مویز هستند مایلند از محصولاتی استفاده کنند که ارگانیک و طبیعی باشد و از مواد نگهدارنده نظیر تیزاب و گوگرد استفاده نشود.

 

در واقع گران ترین و پرطرفدارترین نوع مویز در ایران یکی مویز شانی می باشد و دیگری مویز ازبک بند انگشتی که محصولیست وارداتی و قیمت این دو محصول نیز در تاریخ ۱۵ مهرماه ۱۳۹۹ حدود ۱۰۰ هزار تومان است.

نرخ کشمش درشت

ویژگی های کشمش خوب در بازار

در بالا راجع به مویز خوب آیتم هایی مورد بررسی قرار گرفت که در این جا قصد داریم در مورد کشمش خوب مواردی را مطرح کنیم. ابتدا باید عنوان کنیم که ایران در زمینه تولید انگور و کشمش در دنیا سرآمد می باشد و حجم بسیار بالایی از آن را تولید می کند.

 

کیفیت کشمش ایرانی هم به واقع عالیست و با رطوبت کمی در کارخانه های فرآوری و بسته بندی تولید می گردد اما اگر قرار باشد ویژگی های یک کشمش خوب مورد بررسی قرار بگیرد باید در دو آیتم صادرات و بازار داخلی ارزیابی گردد.

 

  • کشمش این قابلیت را دارد که تا دو سال بتوان آن را نگهداری کرد طبیعتاً هر چقدر محصول تازه تر باشد کیفیت آن بالاتر است.
  • مردم ما بیشتر دوست دارند از کشمش بدون هسته استفاده کنند تا نوع هسته دار.
  • در نیمه جنوبی کشورمان مشتریان دوست دارند که از کشمش طلایی رنگ استفاده کنند در صورتی که در نیمه شمالی کشورمان مایلند از کشمش های تیره بهره ببرند.
  • کشمش هر چقدر شیرین تر باشد طرفداران بیشتری هم دارد.

 

از بهترین تولید کنندگان کشمش در ایران می‌توان به منطقه تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان، زنجان و ابهر استان زنجان، بناب و ملکان استان آذربایجان، بوانات استان فارس و قوچان و کاشمر استان خراسان اشاره نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما