خرید کشمش سبز تولید کاشمر از کارخانه

خرید کشمش سبز و زرد تولید کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی در این مرکز به صورت مستقیم از کارخانه امکان پذیر بوده و مشتریانی که قصد تامین این نوع کشمش را با کیفیت صادراتی و اعلا دارند می توانند با قسمت فروش این مرکز تولیدی ارتباط بگیرند.

کارخانه کشمش سبز

کشمش سبز و زرد تولید کاشمر و خلیل آباد

یکی از انواع کشمشی که در ایران و در مناطقی نظیر کاشمر و خلیل آباد استان خراسان تولید می گردد و این محصول هم جهت صادرات و هم جهت فروش در بازار داخلی بسیار از آن استفاده می کنند کشمش سبز و کشمش زرد قلمی یا پیکامی می باشد.

 

به صورت کلی این محصولات به صورت بی هسته و بی دانه شناخته می شوند اما در میان محصولات یک کارتون، هسته دار و دانه دار این محصول هم موجود و در بین سایر محصولات اصطلاحاً مخلوط شده است که این طبیعت این نوع کشمش می باشد.

 

برای تولید کشمش سبز و زرد قلمی انگور را به تیزاب آغشته می کنند که حکم نگهدارنده آن را دارد و به این صورت می‌توان آن را تا ۲ سال هم در انبار ذخیره نمود حال ممکن است هم به آن گوگرد نزنند، هم گوگرد به میزان کم بزنند و هم در حد بسیار زیادی این کار انجام گیرد که در مرحله آخر تبدیل به کشمش زرد قلمی خواهد شد.

 

اما در محصول سبز رنگ هر چقدر رنگ محصول به سبز بزند یعنی اصطلاحاً میزان دود گوگرد در آن بسیار کم باشد این محصول قیمت بسیار بیشتری خواهد داشت و طبیعتا میزان تولید آن هم بسیار محدود است.

خرید کشمش کاشمر

خرید مستقیم کشمش از مجموعه تولیدی آراد

مجموعه تولیدی کشمش آراد با وجود اینکه در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد اما برای تامین مشتریان خود که به دنبال خرید کشمش سبز و کشمش طلایی قلمی هستند نیاز است که بار را از کارخانه داران کاشمر و خلیل آباد که با آنها رابطه کاری دارد به صورت فله خریداری کرده و در کارخانه خود، کارهای بسته بندی آن را انجام دهد و دقیقا با همان قیمتی که مراکز تولیدی استان خراسان به مشتری خود قیمت می‌دهند نرخ‌گذاری خواهد نمود.

 

البته این رابطه دو طرفه است و کارخانه های استان خراسان هم دقیقاً با مجموعه آراد به این صورت وارد همکاری می شوند.

 

به صورت کلی محصول سبز و زرد قلمی در کارتون های ۳ و ۵ کیلویی بسته بندی آن ها انجام می شود و مشتریان بیشتر مایلند در داخل ایران و چه در امر صادرات این محصولات را در این نوع بسته بندی خریداری نمایند.

 

اما در کارخانه مجموعه تولیدی آراد این محصولات در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی بسته بندی می شود و وقتی که شما با مدیر فروش مجموعه ارتباط گرفتید به شما قیمت درب کارخانه داده شده که طبیعتاً برآورد هزینه های ترانزیت از مبدا که تاکستان استان قزوین می باشد تا مقصد به عهده خود شماست و اگر اصطلاحاً برایتان صرفه اقتصادی داشت می توانید وارد مذاکره شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما