خرید کشمش صادرات از کارخانه

اگر به دنبال خرید کشمش صادرات به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه هستید یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع کشمش چه برای بازار داخل و چه امر صادرات مجموعه تولیدی کشمش آراد می‌ باشد که شما در یکی از سایت‌ های آن حضور داشته و این مقاله را می‌ خوانید.

جهت اطلاع از قیمت کشمش سبز به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

کارخانه های کشمش در ایران

برخلاف نظر عموم مردم یا مصرف کنندگان که تصور می‌ کنند صفر تا صد تولید یک کشمش بر عهده کارخانه کشمش است باید بگوییم به این صورت نیست بلکه این مراکز تولیدی ماده اولیه خود را از طریق باغدار و کشاورز تامین می‌ کنند یعنی آن کشمشی را که به دست مشتری با عنوان جنس درجه یک و شستشو شده می‌ رسد ابتدا دارای دم، شاخه و ضایعات بوده و باغداران و کشاورزان آن را به کارخانه‌ ها می‌ فروشند تا این مراکز کار بوجاری و شستشو را روی این محصولات انجام داده و پس از سورت کردن درون بسته‌ بندی کارتونی یا سلفونی آنها را پر کرده و در بازار صادرات یا داخل عرضه کنند.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش صادراتی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

حدوداً ۲۰۰ کارخانه کشمش در ایران وجود دارد که در شهرهای اصلی تولید انگور و کشمش در ایران قرار داشته که می‌ توان به تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان، بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی و کاشمر و قوچان استان خراسان رضوی را اشاره نمود که هرچند در مناطق دیگری نیز نظیر اراک استان مرکزی و زنجان استان زنجان هم کارخانه وجود دارد اما تعداد آنها بسیار پایین است و بیشترین میزان این مراکز، همان‌ هایی هستند که در بالا به آن اشاره شد.

برای اطلاع از فروش کشمش در مشهد با ما تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که در کشورهای پیشرفته‌ ای نظیر آمریکا که از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش و صادرات آن محسوب می‌ شوند کار صفر تا صد تولید انگور به کشمش را بر عهده کارخانه‌ ها گذاشته اند و آن دپارتمانی که بر روی این محصول فعالیت می‌ کند و قیمت آن را نظارت می‌ کند این کار را انجام داده و به واقع بهترین کار ممکن نیز می‌ باشد در این صورت دست دلال و واسطه کوتاه شده و یک کارخانه می‌ داند چه محصولی را با چه کیفیتی تولید کند نه اینکه ابتدا باغدار و کشاورز آن را تولید کرده، دلال آن را خریداری و با اندکی افزایش قیمت به کارخانه‌ ها بفروشد که این کار بسیار غیرمنطقی می‌ باشد.

محصول انگوری طلایی که فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد. ⇓

کارخانه های کشمش در ایران

کارخانه کشمش آراد

یکی از مراکز بوجاری و بسته‌ بندی انواع کشمش که در شهر تاکستان استان قزوین فعالیت داشته و سال‌ ها در زمینه تولید، بسته‌ بندی و حتی صادرات مستقیم کشمش فعالیت دارد مجموعه تولیدی کشمش آراد بوده که در شهرک صنعتی خرمدشت شهر تاکستان قرار دارد و از طریق مدیر فروش خود که عضو هیئت مدیره آن نیز هست و شماره تماس ایشان در صفحات این سایت قرار گرفته کار فروش مستقیم و بدون واسطه محصولات خود را انجام می‌ دهد و هم در بازار صادرات فعالیت دارد و هم در بازار داخل.

این مجموعه از تولیدات تاکستان نیاز خود را تامین می‌ کند یعنی ماده اولیه خود را از باغداران این شهر خریداری و در کارخانه خود کارهای بوجاری و بسته‌ بندی را روی آن انجام می‌ دهد که می‌ توان به کشمش انگوری، کشمش تیزابی و کشمش آفتابی بی‌ دانه اشاره نمود که این محصولات چون دارای دم، شاخه و ضایعات هستند وارد خط تولید شده تا کارهای شستشو، دم گیری، روغن زنی و سورت کردن روی آن انجام گیرد و در انتها وارد بسته‌ بندی کارتونی در کارخانه شود محصولاتی که به ترتیب به آنها کشمش طلایی، کشمش تیزابی در دو حالت گوگردی و بدون گوگرد و کشمش پلویی آفتابی می‌ گویند.

جهت استعلام قیمت فروش عمده کشمش با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

ویژگی منحصر به فرد این مجموعه این است که به صورت مستقیم محصولات خود را عرضه می‌ کند و صادرات به کشورهای مختلفی که داشته‌ ایم همگی به صورت بدون واسطه از طریق شخص جناب آقای مصطفی عینی صورت گرفته است و به جای آنکه یک شرکت بازرگانی از ما خرید کند و اندکی افزایش قیمت روی آن لحاظ کرده و سپس خود اقدام به فروش داشته باشد نخواهد بود و نکته جالب‌ تر آنکه تاکنون به کشورهایی صادرات کشمش داشته‌ ایم که حتی خریدار یک بار هم کارخانه را از نزدیک ندیده و این قدرت اعتمادسازی این مجموعه را نشان می‌ دهد که به چه میزان می‌ تواند در این امر موفق باشد.

محصول تیزابی طلایی مناسب برای صادرات ⇓

کارخانه کشمش آراد

خرید کشمش صادرات

موضوع بسیار مهم در مورد صادرات کشمش این است که ابتدا بدانید چه محصولاتی را می‌ توان صادر کرد آیا هر نوع کشمشی را که در هر کشوری تولید می‌ شود امکان صادر کردن آن وجود دارد یا خیر که در پایین چند مورد از ویژگی‌ هایی که یک محصول باید داشته باشد بتوان آن را صادر کرد اشاره می‌ کنیم:

برای اطلاع از قیمت مویز افغان با ما تماس بگیرید.

  1. کشمش اشاره شده باید در حجم زیادی هر ساله تولید گردد به واقع اگر محصولی که میزان تولیدش در هر سال کم است بهتر است صادر نگردد چون اگر مشتری باز هم بخواهد از همان محصول را سفارش دهد باید بتوانیم آن را تامین کنیم نه اینکه بگوییم تا سال بعد امکان تامین آن نیست.
  2. محصول اشاره شده باید بتوان تا مدت طولانی در انبار نگهداری کرد به همین جهت کشمش‌ هایی را می‌ توان صادر کرد که تاریخ انقضای آن یک ساله می‌ باشند پس باید به مایع یا ماده‌ ای نگهدارنده نظیر تیزاب آغشته گردند حتی برای دور ماندن از آفت بهتر است دود گوگرد حتی در میزان کم به آن زده شود.
  3. بیدانه یا بدون هسته بودن کشمش مورد دیگر است و به صورت کلی اکثر مشتریان چه در داخل و تمام مشتریان در آن طرف مرز فقط به دنبال خرید کشمش بدون هسته یا بدون دانه هستند.
  4. و موضوعی که طی چند سال اخیر بسیار مهم هم می‌ باشد این است که قیمت کشمش باید مناسب باشد چون متاسفانه طی چند سال اخیر و با گران شدن پی در پی نرخ ارز در ایران قیمت کشمش نسبت به نمونه مشابه در آن طرف مرز و سایر تولیدکنندگان همخوانی نداشته به همین جهت هم میزان صادرات کشمش طی این چند سال نزولی بوده حتی شده کارخانه‌ ای که فقط کارش صادرات کشمش بوده به تعطیلی کشیده شده است و مجموعه تولیدی خود را فروخته است به این جهت که ماده اولیه کارخانه‌ ها دیگر نرخ مناسبی ندارد و بالاتر از قیمت جهانی به کارخانه‌ ها فروخته می‌ شود.

یکی از محصولات صادرات کشورمان به نام کشمش زرد قلمی از تولیدات کاشمر خراسان رضوی ⇓

خرید کشمش صادرات

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما