خرید کشمش و مویز سیاه امسالی

کشمش و مویز سیاه و سرخ امسالی که از تولیدات همین مرکز در تاکستان قزوین می باشد به صورت عمده خرید و فروش شده و خریدارانی که قصد خرید محصولات را با کیفیت تازه و دست اول دارند پیشنهاد می شود از تولیدات این مرکز نیز بهره ببرند.

خرید کشمش امسالی

کشمش و مویز امسالی

کشمش و مویز هر ساله پس از برداشت انگور که در اواسط شهریورماه انجام می شود تولید می گردد که این محصولات ممکن است به صور مختلفی نظیر آفتابی کردن، سایه خشک، تیزابی کردن و در انتها خشک کردن با دستگاه تولید شود.

 

بازه ای که از مهر هر سال شروع می‌شود و تا انتهای شهریور سال بعد ادامه پیدا می کند را با عنوان بار امسالی می‌شناسیم و از این جهت که این مجموعه خود تولید کننده و بسته بندی کننده انواع کشمش در تاکستان می باشد لذا مجبور است که از بارهای امسال برای فروش محصولات خود استفاده کند.

 

تقریباً امکان فرآوری و بسته بندی انواع کشمش را داریم به غیر از کشمش سبز و کشمش طلایی کاشمری که از تولیدات استان خراسان رضوی می باشد و قطعاً مناطقی نظیر تاکستان، ملایر، ملکان و زنجان آنها را تولید نمی کنند اما برای برخی از مشتریانی که خارج از کشور حضور دارند و سفارش این دو محصول را که در در بالا به آن اشاره شد را داشته باشند طبیعتاً نیاز آنها را تامین خواهیم نمود.

خرید مویز امسالی

خرید انواع کشمش و مویز به چه صورت است؟

لازم به ذکر است که بسته بندی انواع کشمش و مویز متفاوت است این محصولات ممکن است هم به صورت فله ای که با دم و شاخه بوده و عرضه شود آن هم در کیسه یا این که کارگر آنها را دست چین و تمیز کند و به صورت سنتی محصول تمیز خواهد شد که باز هم در کیسه ارسال آن انجام می‌شود و البته برای برخی از مشتریان که مایلند در کارتون بسته بندی و ارسال انجام می گیرد آنها را به صورت فله ای در کارتون پر می کنند. اما کشمش در کارخانه کاملا تمیز می شود بدون دم، شاخه و خاک و پس از عملیات سورتینگ در کارتون های عموماً 9 کیلویی آماده عرضه خواهند شد.

 

ابتدا ببینید کدام یک از حالت هایی که در بالا گفته شد مناسب کار شما خواهد بود و سپس از طریق راه های ارتباطی مدیر فروش جناب آقای مصطفی عینی می توانید قیمت به روز استعلام گرفته و در صورت صلاحدید سفارش خود را به هر میزان که باشد انجام دهید.

 

رنگ این محصولات ممکن است سیاه و یا سرخ که همان قرمز است باشد در بحث مویزها هر چقدر رنگ محصول تیره تر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت و از طرفی میزان صادرات مویز در کشورمان به شدت کم است پس اگر قصد خرید و ارسال آن به کشورهای دیگر را دارید این را در نظر داشته باشید که کار سختی است اما کشمش را به راحتی می توان صادر نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما