سایت فروش کشمش پلویی ریز

سایت بازار خشکبار ایران که در تاکستان قزوین کارخانه بسته بندی کشمش در اختیار دارد انواع کشمش سیاه و قهوه ای را در سایز ریز و درشت تولید و در کارتون های 9 کیلویی (8.5 کیلو خالص) به فروش می رساند.

فروش کشمش پلویی

کشمش پلویی در بازار کشمش ایران

یکی از نام هایی که بسیار در مورد کشمش در بازار خشکبار ایران شنیده ایم کشمش پلویی میباشد که رنگ های مختلفی از آن تولید می گردند که آن موارد عبارتند از:

  1. کشمش پلویی آفتابی
  2. کشمش پلویی قهوه ای یا تیزابی
  3. کشمش زرد یا انگوری

 

منظور ما از کشمش پلویی در بازار ایران همان محصول پلویی آفتابی است که رنگی قرمز متمایل به سیاه دارد که در دو نوع ریز و درشت تولید و عرضه می گردد. از این محصولات برای طبخ در کنار برنج و نیز استفاده در کیک، کلوچه و شیرینی بسیار استفاده می گردد. این محصول از کشمش آفتابی یا آفتاب خشک بی هسته بدست می آید و بهترین کیفیت آن در تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان تولید می گردد.

 

وقتی که کشمش آفتابی در خط تولید پس از شستشو و دم کنی وارد دستگاه سورتینگ لیزری میشود، دستگاه آن را به دو دسته ریز و درشت تقسیم می‌کند که هر کدام مشتریان خاص خود را دارند. به نمونه ریز همان پلویی و به نمونه درشت کشمش خوراکی گفته می شود.

فروش کشمش ریز

فروش کشمش پلویی مستقیم از کارخانه

با توجه به اینکه این مرکز کارخانه تولید و بسته بندی کشمش دارد لذا شما به صورت مستقیم خرید خود را از کارخانه انجام خواهید داد نه اینکه از واسطه یا یک مرکز پخش. امکان حضوری خرید کردن در کارخانه که در تاکستان واقع شده مهیا بوده و نیز برای مشتریانی که قصد تهیه غیر حضوری کشمش را دارند بار از طریق باربری به سرتاسر ایران ارسال خواهد شد.

 

کشمش پلویی را در کیفیت های سوپر و درجه یک عرضه می‌کنیم منظور از بار سوپر این است که کیفیتی بسیار بالا دارد ولی می‌توان با دست بردن در کیفیت، آن را به درجه یک رساند که هم تراز با کشمش های ملایر می باشد. به صورت کلی کشمش تاکستان از نظر کیفیتی بهترین در ایران هستند و البته قیمتی کمی بالاتر نیز نسبت به سایر تولیدات مناطق دیگر هم خواهد داشت.

 

بسته ‌بندی این محصولات در کارتون بوده که سه لایه است و 9 کیلویی. اگر نیم کیلو وزن کارتون را از کل وزن کم کنیم در حقیقت شما 8.5 کیلو کشمش خریداری خواهید کرد که در تاریخ 30 مرداد 1399 به مبلغ 185000 تومان در هر کارتون می باشد. اما متاسفانه تمامی قیمت ها حتی برای صادرات فقط 24 ساعت اعتبار دارد پس قیمتی که امروز داده میشود هیچ تضمینی وجود ندارد که با قیمت فردا برابر باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما