شرکت تولید و صادرات کشمش بی دانه

اگر به دنبال تامین کشمش برای صادرات هستید این مرکز شرکت تولید و بسته بندی انواع کشمش بی دانه را در تاکستان قزوین در اختیار داشته و شما می توانید با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه تامین هر نوع کشمشی را انجام دهید.

شرکت تولید کشمش

شرکت یا کارخانه کشمش در ایران

کارخانه های کشمش در ایران به صورت کلی کشمش تولید نمی کنند بلکه این محصولات را به صورت فله ای با دم و شاخه از باغدار و کشاورز خریداری کرده (آن هم در کیسه) سپس برای شستشو و سورت کردن آن بر روی خط تولید کارخانه میریزند تا این محصولات یا در کارتن و یا در سلفون بسته بندی شوند.

حال سوالی که در اینجا پیش می آید این است که آیا خود کارخانه اقدام به صادرات محصول می کند یا اینکه به تاجری که قصد صادرات کشمش دارد خواهد فروخت؟

پاسخ این سوال این است که هم شرکت تولیدی اقدام به صادرات این محصولات را انجام می‌دهد و هم آن را به اشخاص یا شرکت‌های بازرگانی که قصد انجام آن را دارند خواهد فروخت.

وظیفه اصلی مرکز تولیدی این است که طبق توافق با خریدار حالا چه آن طرف مرزی باشد و یا داخل کشور بار را تحویل دهد، هم از نظر کیفیت، سایز و گرید محصول و هم نوع بسته‌بندی که توافق شده بود.

تولید کشمش بی دانه

ویژگی های کشمش صادراتی در ایران

به صورت کلی کشمش های صادراتی باید بی دانه یا بی هسته باشد و محصولات هسته دار بیشتر برای بازار داخلی ایران کاربرد دارد. دیگر ویژگیهای کشمش صادراتی این است که از ماده نگهدارنده استفاده شود که در ایران همان مایع تیزابی میباشد. علاوه بر ذکر این موارد باید گفت که نوع بسته بندی می تواند هر کارتونی باشد و هم سلفونی که باید بر روی آن حروف انگلیسی درج شود یا حتی ممکن است مطابق با کشور هدف زبان آنها نیز بر روی بسته بندی حک گردد. به صورت کلی مدارک بهداشت و استاندارد برای صادرات نیاز است اما این امکان نیز وجود دارد که مشتری از فروشنده درخواست سرتیفیکیت داشته باشد که آنها را نیز باید با واحد فروش در میان بگذارید.

مرکز تولیدی این سایت در تاکستان استان قزوین واقع شده و محصولات را با کیفیت و مرغوبیت بالایی آماده و بستهبندی میکند. اما به صورت کلی در زمینه صادرات هم ورود کرده و محصولات خود را به کشورهایی نظیر ترکیه، اوکراین، روسیه، آذربایجان، ارمنستان، قطر و عراق ارسال می کند.

از بهترین محصولات صادراتی ایران می توان به کشمش تیزابی، کشمش طلایی و کشمش سبز اشاره نمود.

شما می توانید با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی وارد مذاکره شده و برای صادرات با ایشان به بحث بنشینید. خرید هم کاملاً حضوری ممکن است و هم اینکه شما در کشور دیگری باشید و بار را با پرداخت مبلغ بیعانه سفارش بدهید. مابقی مبلغ زمانی که محموله روی کشتی و یا قبل گمرک بر روی تریلی بود برایشان بارنامه ارسال خواهد شد که به محض رویت بار مبلغ تسویه خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما