شرکت فرآوری کشمش ممتاز صادراتی برای کویت

شرکت فرآوری و بسته بندی کشمش صادراتی ممتاز برای صادرات به کویت و یا سایر کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در این سایت قرار دارد و مشتریان می توانند این محصولات را با قیمت مناسب درب کارخانه خریداری نمایند.

 

محصول طلایی صادراتی مناسب برای کشورهای عربی ⇓

کشمش ممتاز صادراتی

تولید کشمش ممتاز صادراتی

ایران یکی از تولید کنندگان انواع کشمش صادراتی در دنیا محسوب می‌ شود و با وجود اینکه طی دهه گذشته رتبه ایران در امر صادرات این محصول نزول کرده اما همچنان محصولات آن در سرتاسر دنیا عرضه شده و مشتریان خود را دارد.

 

منطقه تاکستان استان قزوین هم در کنار ملایر استان همدان از صادرکنندگان اصلی این محصولات به شمار می روند که اگر به دنبال خرید جنس باکیفیت و ممتاز هستید قطعا این تولیدات تاکستان به کارتان خواهد آمد و اگر به دنبال محصولی هستید که قیمت پایین تری برایتان تمام شود که قطعاً کیفیت آن هم پایین‌ تر است تولیدات ملایر برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

 

پایه تولیدات شهر تاکستان و مناطق اطراف آن نظیر نرجه، شال و اسفرورین بر انواع کشمش پلویی استوار است. این محصولات در رنگ های زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ تولید می‌شوند و در کارخانه‌ های شهر تاکستان که تعداد آن بیش از ۲۰ عدد می باشد کار فرآوری و بسته‌ بندی آنها انجام خواهد گرفت.

 

یکی از همین مراکز مجموعه تولیدی کشمش آراد است که علاوه بر تولید کشمش صادراتی این محصولات را جهت فروش در بازار داخلی هم تولید و در انبار خود دپو می کند که شما در این مجموعه به صورت مستقیم با مدیر فروش این کارخانه وارد مذاکره خواهید شد.

محصول تیزابی درجه یک تاکستان بر روی خط تولید ⇓

شرکت کشمش ممتاز

فروش کشمش ممتاز به کویت

یکی از مشتریان محصولات ایران، کشور کویت می باشد که بیشترین خرید آن مربوط به کشمش طلایی خواهد بود و در مرحله بعد گاهی اوقات کشمش تیزابی هم خریداری کرده اند. اگر بتوانید محصولات با کیفیت را در تمام ارسال های خود آماده کنید قطعاً از شما خرید خواهند کرد چرا که تاجران آنها افرادی ثابت قدم در خرید هستند به شرط اینکه نیاز آنها در کیفیت و قیمت تأمین گردد.

 

این مجموعه هم تجربه فروش محصولات اشاره شده را به این کشور در اختیار داشته هر چند که حجم آن بالا نبوده اما همچنان سعی دارد درصدی از بازار آن را به خود اختصاص دهد که البته لازم به ذکر است که این کشور همیشه به دنبال خرید محصول ممتاز و درجه یک است و به عنوان مثال از منطقه‌ ای مانند ملایر هرگز خرید نخواهد کرد.

 

در حال حاضر یعنی اواخر دی ماه ۱۴۰۰ قیمت بهترین کیفیت طلایی، کیلویی ۷۳ هزار تومان و محصول تیزابی هم در بهترین کیفیت خود کیلویی ۴۴ هزار تومان در کارتون های ۱۰ کیلویی و ۵ کیلویی خالص تحویل مشتریان می‌ شود.

 

اگر قصد فروش محصولات اشاره شده را به این کشور دارید با مدیر فروش این مجموعه ارتباط تلفنی بگیرید و پس از استعلام به روز قیمت، اطلاعات بسته بندی را از ایشان دریافت کنید و این اطمینان را داشته باشید که بر روی بسته بندی این مجموعه هیچگونه راه ارتباطی و یا حتی آدرس دقیق کارخانه وجود ندارد که باعث نشود شما از مشتری خود دور بخورید. البته امکان پر کردن محصولات اشاره شده در کارتون هایی که مربوط به شما و شرکتتان هست هم وجود خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما