عرضه کشمش پلویی عمده

عرضه انواع کشمش پلویی به صورت عمده و جزئی در این مرکز انجام می گیرد و مشتریانی که به دنبال تهیه این محصولات جهت صادرات و یا فروش در بازار داخلی هستند می توانند با واحد فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

 

محصول پلویی طلایی مناسب برای صادرات ⇓

کشمش پلویی عمده

تولید انواع کشمش پلویی در ایران

کشمش پلویی از آن دست محصولاتی می باشد که میزان تولید و انواع آن در کشورمان بسیار زیاد است و هم می‌توان از آن جهت صادرات بهره برداری کرد و هم جهت فروش در بازار داخل که بسته به نوع رنگ آن و شیوه های فرآوری این محصول بازار هدف جداگانه ای هم برای آن می توان متصور شد.

 

به صورت کلی انواع کشمش پلویی بر چهار نوع مختلف است که هر کدام شیوه های تولید متفاوتی دارند و همین موضوع باعث گردیده رنگ آن ها هم متفاوت باشد که این رنگها عبارتند از طلایی، کهربایی روشن، کهربایی تیره و قرمز که همگی آنها باید به اتفاق بی هسته و بی دانه باشند.

 

محصولات اشاره شده همگی در کارخانه باید کارهای فرآوری روی آن صورت گیرد و اطلاق واژه پلویی هم در همین خط تولید و دستگاه سورتینگ بر روی انواع کشمش می شود یعنی باید ویژگی خاصی این محصولات داشته باشند تا به آن پلویی بگوییم.

 

به هر نوع کشمش گرد و بیضی شکل که بی هسته و بی دانه باشد و سایز آن توسط دستگاه سورتینگ لیزر زیر ۱۰ میل تنظیم گردد که میزان آن از ۶ میل شروع می‌ شود تا به سایز ۱۰ میل هم خواهد رسید به این محصولات کشمش پلویی می گویند و به صورت کلی چون در کنار برنج از آن استفاده بسیار زیادی می شود واژه پلویی اطلاق می گردد.

محصول پلویی کهربایی روشن مناسب برای بازار داخل و صادرات ⇓

کشمش پلویی عمده

عرضه عمده و جزئی کشمش

برعکس تمام کشمش کیلویی در ایران که زیر تناژ بار نمی‌ فروشند در این مجموعه شما می توانید حداقل سفارش ۲۰ کارتونی آن هم با قیمتی عمده داشته باشید، موضوعی که می تواند برای تمام اشخاصی که به دنبال بازاریابی این محصول و این برند و یا اینکه به تازگی قصد شروع کار در مورد خرید و فروش این محصول را دارند می تواند بسیار عالی باشد.

 

شماره تماس مدیر فروش کارخانه هم به همین جهت قرار داده شده تا شما بتوانید به راحتی با ایشان ارتباط بگیرید استعلام به روز قیمت نمایید و درخواست ثبت سفارش و پیگیری ارسال از طریق ایشان داشته باشید که البته در واتساپ همیشه پاسخگوی مشتریان داخلی و خارجی هم می باشند.

 

با توجه به اینکه نرخ انواع محصول پلویی از شروع فصل که در حال حاضر در اواسط اسفند ۱۴۰۰ هستیم صعودی بوده و در پاره‌ای مواقع قیمت آن افت کرده نیاز است که به روز اسلام قیمت نمایید. البته همین موضوع باعث گردیده مشتریان صادراتی این محصول کمتر شوند و هم این که در داخل میزان خرید و فروش انواع کشمش روند نزولی به خود بگیرد.

 

به عنوان مثال کشمش پلویی طلایی در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص در تاریخ اشاره شده با بالاترین کیفیت ممکن کیلویی ۶۸ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می شود و کشمش تیزابی با رنگ کهربایی روشن در کارتون های ۹ کیلویی ۳۷۰ هزار تومان در بالاترین کیفیت ممکن قیمت می خورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما