عرضه کننده انبوه کشمش پلویی عمده

مدیر فروش کارخانه تولید و عرضه کننده انبوه کشمش پلویی به صورت عمده و جزئی در این سایت حضور دارد و مشتریانی که به دنبال تهیه این محصولات به صورت مستقیم از کارخانه هستند می توانند با ایشان ارتباط تلفنی بگیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

محصول پلویی آفتابی قرمز رنگ در کارتون های ۹ کیلویی ⇓

عرضه کشمش عمده

تولید کشمش پلویی

کشمش پلویی نامی که آن را بارها شنیده اید و چه در زمینه این محصول فعالیت کرده و یا نکرده باشید از آن استفاده کرده اید و تقریباً در هر منزلی در کشورمان آنها یافت می شوند اما لازم به ذکر است برخلاف تصور عموم مردم که این محصول یک نوع کشمش است باید بگوییم که به این صورت نیست و به چهار نوع کشمش مختلف تقسیم بندی می شود

 

کشمش پلویی در چهار رنگ مختلف در کشورمان تولید می گردد که به ترتیب عبارت است از رنگ طلایی، کهربایی روشن، کهربایی تیره و قرمز رنگ و همه این محصولات به صورت بی دانه و بی هسته می باشند و باید سایز آنها از ۱۰ میل کوچکتر باشد.

 

مناطق تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان در زمینه تولید محصول اشاره شده در کشورمان سرآمد بوده و بیشترین میزان فروش و تولید آن را در کشورمان به خود اختصاص می‌دهند که اگر به دنبال خرید با کیفیت ترین نوع این محصولات باشید باید از تاکستان خرید خود را انجام دهید در غیر اینصورت ملایر با داشتن کیفیتی پایین تر، قیمتی پایین تر هم داشته و می‌تواند برای طیف خاصی از مشتریان مناسب باشد.

 

لازم به ذکر است که کارخانه های کشمش این محصولات را تولید نمی‌ کنند بلکه کار فرآوری، شستشو و بسته بندی آن را انجام می دهند به این صورت که باغدار و کشاورز است که انگور را تبدیل به کشمش می کند و سپس آن را در درون کیسه ریخته و برای فروش به کارخانه می آورد و خروجی خط تولید مرکز تولیدی، کشمش کارتونی خواهد شد.

محصول پلویی زرد صادراتی ⇓

عرضه کشمش پلویی

عرضه عمده و جزئی کشمش

برخلاف تعداد بسیاری از کارخانه‌های کشمش در ایران که این محصولات را زیر تناژ به فروش نمی رسانند در این مجموعه که کارخانه تولید و بسته بندی انواع کشمش پلویی را در تاکستان استان قزوین در اختیار دارد شما می توانید ۲۰ کارتون به بالا را سفارش دهید آن هم با قیمت عمده که این به نوعی خرید جزئی محسوب می شود.

 

کارتون های محصولات اشاره شده برای بازار داخل به صورت کلی به صورت ۸.۵ کیلو خالص یا همان ۹ کیلویی است که برای بازار صادرات از ۵ و ۱۰ کیلویی خالص استفاده می کنند و بسته بندی سلفونی که شما در بازار می بینید مربوط به شرکت های بسته بندی انواع خشکبار نظیر برتر و گلستان می باشد که عموماً به صورت ۴۰۰ گرمی و ۸۰۰ گرمی موجود است.

 

با توجه به افزایش قیمت انواع کشمش از شروع فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ که در برخی محصولات دو برابر نرخ قبلی، رشد قیمت داشتیم باعث شده میزان مشتریان این محصولات نسبت به چند ماه پیش و قبل از شروع فصل کاهش پیدا کند و حتی برخی از بنکداران و مراکز پخش به دنبال خرید این محصولات در کارتون هایی با وزن کمتر نظیر ۵ و ۷ کیلویی باشند تا مشتریان بتوانند راحت تر آنها را خریداری کنند.

 

به عنوان مثال به قیمت دو نوع کشمش در اواسط بهمن ماه ۱۴۰۰ اشاره می کنیم: محصول پلویی طلایی که به آن کشمش زرد هم می‌گویند در حال حاضر در بهترین کیفیت برای صادرات کیلویی ۷۳ هزار تومان و محصول پلویی قرمز که در واقع همان کشمش پلویی آفتابی می‌باشد و برای بازار داخلی مناسب است در کارتون های ۹ کیلویی ۳۷۰ هزار تومان فاکتور می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما