عرضه کننده کشمش آفتابی در جنوب کشور

عرضه کننده بزرگ مویز و کشمش آفتابی در جنوب کشور در این سایت حضور داشته و مشتریانی که به دنبال خرید مستقیم از کارخانه هستند می توانند با ارتباط گرفتن با واحد فروش علاوه بر استعلام به روز قیمت، خرید خود را به هر میزان که باشد انجام دهند.

عرضه کشمش آفتابی

تولید بهترین کشمش آفتابی در ایران

یکی از انواع کشمشی که در اکثر مناطق تولید کننده انگور در حجم بالایی تولید می‌گردند کشمش آفتابی است و به این علت که خرج ابتدایی چندانی برای باغداران و کشاورزان ندارد به همین جهت وقتی انگور را چیدند می‌توانند بر روی زمین پهن کنند تا تبدیل به کشمش گردد.

 

اما مشتریان بیشتر دوست دارند کشمش آفتابی مصرف کنند که علاوه بر درصد قند بالا، بدون هسته و بی دانه باشد که این دو مشخصه را فقط کشمش تاکستان دارا بوده که قیمت بیشتر آن نسبت به نمونه های دیگر در داخل کشور به همین علت می باشد.

 

اما این محصول ممکن است به دو صورت عرضه گردد:

  1. یا اینکه آن را به همان صورتی که انگور را خشک می کنند که طبیعتا دارای دم و شاخه خواهد بود و خاک نیز به گوشت کشمش چسبیده می فروشند که در گونی و کیسه هم این محصولات را می ریزند.
  2. و یا به صورت فرآوری شده در کارخانه که همین محصول بالا را بر روی خط تولید ریخته و کارهای فرآوری روی آن انجام می گیرد و در انتها بعد از آغشته شدن به روغن پارافین خوراکی در کارتون بسته بندی خواهد شد که به آن کشمش پلویی می گویند.

کشمش آفتابی در جنوب

عرضه انواع کشمش آفتابی در جنوب کشور

با وجود اینکه در استان فارس و شهرهایی مانند شیراز و بوانات کشمش آفتابی تولید می شود که عموما هم نوع هسته دار آن را به تولید می رسانند اما مشتریان منطقه جنوب کشور حالا ممکن است از قشم و کیش تا استان خوزستان و استان فارس به دنبال خرید کشمش آفتابی با شرایطی هستند که در بالا به آن اشاره شد و به همین جهت تعداد مشتریان این مجموعه از جنوب کشور بسیار زیاد شده است.

 

هر دو محصولی که در بالا به آن پرداخته شد را مجموعه تولیدی کشمش آراد در اختیار داشته و قابلیت تامین و عرضه آن را در حجم بالا خواهد داشت چون این مجموعه خود، کارخانه کشمش در تاکستان استان قزوین دارد و به سراسر ایران بار از طریق باربری و یا وانت بار ارسال خواهد نمود.

 

به غیر از موردی که در بالا به آن پرداخته شد کشمش فخری هسته دار و کشمش عسکری هسته دار نیز قابلیت تامین آن وجود داشته و شما وقتی که با مدیر فروش مجموعه ارتباط گرفتید می توانید فیلم مربوط به این محصولات را نیز از ایشان دریافت نموده و سپس تصمیم به خرید هر نوع محصولی که مد نظرتان است داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما