فروشنده معتبر کشمش آفتابی مرغوب

فروشنده معتبر کشمش آفتابی مرغوب و شیرین در این مرکز حضور دارد و تولیدات کارخانه خود را به صورت مستقیم در ایران عرضه کرده و به فروش می رساند. اگر مرکز پخش و یا تاجر این محصولات هستید با قسمت فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

کشمش آفتابی مرغوب

تولید کشمش آفتابی مرغوب

یکی از انواع کشمشی که تقریباً در تمام مناطق تولید کننده انگور تولید آن انجام می‌گیرد کشمش آفتابی یا آفتاب خشک است که به علت سهولت تولید، اکثر کشاورزان و باغداران این محصولات آن را در دستور تولید قرار می دهند.

 

ما این محصولات را هم به صورت هسته دار در ایران تولید می کنیم و هم به صورت بدون هسته، اما به صورت کلی محصولات بدون هسته مشتریان بیشتری دارند و طبیعتاً قیمتی بالاتر هم به خود اختصاص می‌دهند.

 

اما دو منطقه اصلی تولید کننده کشمش آفتابی در ایران منطقه تاکستان قزوین و ملایر همدان می باشد که شیوه های فرآوری هر دو محصول در دو منطقه اشاره شده به یک صورت است اما چون انگوری که از آن کشمش به دست می آید در دو منطقه کمی متفاوت است و در تاکستان به علت دارا بودن اندکی قند بالاتر، کیفیت محصول تاکستان مرغوب تر از محصول ملایر خواهد بود.

 

روال تولید آن هم بسیار ساده است وقتی که انگور را باغدار، چید آن را بر روی زمین باغ خود و یا روی آسفالت و یا حتی در مواقعی بر روی ایزوگام پهن می کند تا آفتاب گرم شهریور ماه، آن را آرام آرام طی دو الی سه هفته تبدیل به کشمش کند.

فروشنده کشمش مرغوب

فروشنده معتبر انواع کشمش

این مجموعه خود تولید و بسته بندی کننده انواع کشمش در تاکستان قزوین می باشد و محصولات خود را به صورت فله ای و فرآوری نشده در کیسه به فروش می‌رساند و یا به صورت فرآوری شده که از تولیدات کارخانه خود در این شهر است و بسته بندی آن در کارتون انجام می‌گیرد، فروش آن صورت می دهد.

 

پس شما در این مرکز به صورت مستقیم با فروشنده معتبر انواع کشمش از جمله کشمش آفتابی که در بالا به آن پرداختیم وارد مذاکره خواهد شد و قطعاً باری که به دستتان می رسد علاوه بر تازه بودن جنس قطعاً قیمتی مناسبتر اگر با همین کیفیت بار را تحویل بگیرید نصیبتان می شود.

 

این مورد هم باید گفته شود که کشمش آفتابی وقتی برای فرآوری وارد کارخانه می شود بر روی خط تولید قرار می‌گیرد و خروجی این محصول در انتهای خط در واقع همان کشمش پلویی آفتابی است که رنگی سرخ و براق دارد و شما آن را در بازار به راحتی می توانید پیدا کنید.

 

کارتون این محصولات به صورت ۹ کیلویی بوده که هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون است اما در ملایر عموماً به این صورت بوده که وزن کشمش بین ۸.۲ تا ۸.۳ کیلو خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما