فروش کشمش طلایی درجه ۱ از کارخانه بناب

فروش کشمش طلایی درجه ۱ از تولیدات ممتاز بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی در این کارخانه انجام می شود و خریدارانی که قصد تهیه این نوع محصول صادراتی را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری نیاز خود را تامین کنند.

کشمش طلایی تولید بناب (تصویر پایین)

فروش کشمش بناب

کشمش طلایی درجه ۱ در ایران

با وجود اینکه ایران در زمینه تولید انواع کشمش در دنیا سرآمد است اما وقتی بحث صادرات پیش می‌آید تمام این نوع محصولات را نمی‌توان صادر کرد و به صورت کلی سه محصول ایران در زمینه صادرات بیشترین نقش را بر عهده داشته که مهم ترین و لوکس ترین این نوع محصولات، کشمش طلایی می باشد.

 

از این جهت که رنگ محصول به طلایی یا زرد می زند به آن کشمش طلایی می‌گویند که در اثر میزان گوگردزنی بالا به این شکل در می آید که البته قبل از مرحله گوگل زنی به مایع تیزاب آغشته شده و سپس به آن دود گوگرد می زنند که یکی از علت های آن این است که بتوان آن را برای مدت زیادی نگهداری کرد که تا ۲ سال هم می رسد.

 

اما در ایران دو منطقه اصلی هستند که این نوع محصول را تولید می کنند که در پایین به آن می پردازیم:

  1. استان همدان و شهر ملایر کیفیت متوسط و ارزان قیمت این نوع بار را تولید می کند که مناسب برای بازارهای ضعیفی نظیر عراق و سوریه است.
  2. استان آذربایجان شرقی و شهر بناب و ملکان کیفیت اعلا و درجه یک این نوع بار را تولید می کنند که مناسب برای بازارهای سطح بالا و متمول که عموما هم کشورهای عربی حوزه خلیج فارس می باشد خواهد بود.

کشمش طلایی تولید ملایر (تصویر پایین)

کارخانه کشمش طلایی

فروش مستقیم کشمش طلایی

این امکان به شما در این مرکز داده شده است که به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه کشمش خرید محصول مورد نظر خود را انجام دهید کشمش طلایی یکی از بهترین تولیدات این مرکز خواهد بود که در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص تحویل مشتریان می شود.

 

مراکز تولیدی در ایران برای اینکه بتوانند نیاز مشتری خود را تامین کنند ممکن است خرید کشمش به صورت فله را که در کیسه است و فرآوری نشده از مناطق مختلف ایران انجام دهند. به این صورت که این مجموعه در تاکستان قزوین واقع شده و این شهر کشمش طلایی که به آن کشمش انگوری هم می گویند را با کیفیت ملکان و بناب تولید نمی کند لذا نیاز است که بار به صورت فله از باغداران مناطق اشاره شده خریداری و در این کارخانه کارهای فرآوری روی آن صورت گیرد تا نیاز مشتری تامین گردد.

 

به هیچ عنوان نباید مشتری را از دست داد حتی اگر به قیمت عدم سود کارخانه باشد این یک قانون کلی در تجارت است اگر می‌خواهید سرپا بمانید باید آن را انجام دهید. موضوعی که شاید خیلی از تاجران ایرانی آن را در نظر نگیرند و به عنوان مثال شاهد این موضوع بوده ایم که بر روی قیمت کشمشی که از کارخانه ها خریداری می کنند کلید ۲ الی ۳ هزار تومان روی آن می کشند در صورتی که سود کل کارخانه همین میزان است و این توجیه ندارد که همان میزان را تاجر بردارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما