فروش کشمش کالیفرنی بی دانه

فروش کشمش کالیفرنی که آن را با نام هایی نظیر کشمش طلایی، زرد و انگوری هم می شناسیم که به صورت بی هسته و بی دانه هم هستند در این مرکز از تولید به مصرف عرضه می گردد.

فروش کشمش کالیفرنی

کشمش کالیفرنی یا کالیفرنیا

کشمش کالیفرنیا، کالیفرنیایی در حقیقت همان کشمش طلایی که زرد رنگ میباشد، است. از آنجایی که یکی از تولید کنندگان اصلی این محصول در دنیا، ایالت کالیفرنیا در آمریکا می‌باشد به آن این نام را نیز می دهند.

 

لوکس ترین نوع کشمش صادراتی در ایران همین کشمش کالیفرنی است که در مناطقی نظیر ملایر استان همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی تولید می گردد. کیفیت محصول ملکان بالاتر از نمونه ملایر است طبیعتاً قیمت آن نیز کمی بالاتر خواهد بود که آن هم به خاطر شیوه ‌های خشک کردن انگور و گوگردزنی بوده که از بارگاه آویزان می کنند، برعکس ملایر که این کار را انجام نمی‌دهند.

 

کشورهای عربی نظیر قطر، عراق، عمان، الجزایر و مصر از بهترین خریداران این محصول شناخته می شود و از طرفی لازم به ذکر است که این نوع کشمش باید بی‌دانه یا بی هسته باشد تا بتوان آن را صادر کرد. در حال حاضر و زمانی که در تابستان سال ۹۹ قرار داریم موجودی این محصول تمام شده و باید تا دو ماه دیگر که فصل جدید کشمش شروع میشود منتظر آن ماند.

فروش کشمش بی دانه

فروش کشمش بی دانه طلایی

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین واقع شده است با وجود اینکه این منطقه کشمش کالیفرنیای طلایی را تولید نمی کند ولی چون مشتریان ما این محصول را نیز می خواهند که داشته باشند و آن را صادر کنند لذا از منطقه ملکان که با کیفیت ترین نوع این کشمش را تولید می‌کند و با چند تن از باغداران این منطقه قراردادی امضا نموده ایم که محصولات آنها را به کارخانه آورده و در اینجا کار فرآوری و شستشو و نیز بسته بندی آن را انجام دهیم.

 

کارتون مناسب برای صادرات این محصول 10 کیلو میباشد که هم نحوه قرارگیری بر روی پالت خیلی خوب در می آید و هم در بحث شمارش آن. به صورت کلی مشتریان عربی بیشتر مایلند این محصول را در کارتون های 5 کیلویی دریافت نمایند که این کار را نیز می‌توانیم برای این عزیزان و نیز تاجران و شرکتهای بازرگانی در ایران انجام دهیم. وقتی که بار بسته بندی شد آنها را توسط پلاستیک های ضخیم شیریگ کرده تا در طی ترانزیت از هم باز نشود.

 

آخرین قیمتی که برای کشمش زرد طلایی در تابستان 99 ثبت شد نرخ 38000 تومان بود که مشخص نیست شروع فصل که آغاز گردد چه نرخی برای آن درنظر بگیرند که طبیعتاً شما باید با ارتباط داشتن با مدیر فروش مجموعه کشمش آراد بتوانید از استعلام به روز قیمت ها آگاه باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما