فروش کشمش گلدن صادراتی بناب

کشمش گلدن یا طلایی زرد بناب، ملکان و مراغه با کیفیت صادراتی که در کشورهای زیادی به فروش می رسد با بهترین قیمت در این مرکز که خود کارخانه فرآوری و بسته بندی انواع کشمش را در اختیار دارد آماده می شود.

فروش کشمش گلدن

کشمش گلدن بهترین برای صادرات

سالیانه در ایران حدود 120000 تن کشمش صادر میشود که از این بین سه محصول اصلی صادرات عبارتند از:

 

در بین موارد بالا محصول گلدن و تیزابی بیشترین میزان صادرات را به خود اختصاص می‌دهند. کشمش طلایی گلدن لوکس ترین نوع کشمش ایران محسوب می‌شود. از بهترین تولید کنندگان آن می‌توان به بناب، ملکان، مراغه و ملایر اشاره نمود که کیفیت محصول بناب و ملکان بیشترین را به خود اختصاص می‌دهد.

 

این محصولات صادراتی باید بی هسته و بیدانه بوده و هر چقدر رنگ آن زردتر باشد طبیعتاً هم کیفیت و هم قیمتی بالاتر خواهد داشت. کشورهای عربی از بهترین خریداران این محصولات طلایی محسوب می شود که ابن محصول را با کیفیتی بسیار عالی در کارخانه مجموعه کشمش آراد تولید می کنیم.

 

این مجموعه خود نیز اقدام به صادرات کشمش می‌کند و گاهی اوقات به صورت مستقیم محصول را به خارج از کشور ارسال و یا شرکتهای بازرگانی و تاجران با ارتباط گرفتن با واحد فروش کارخانه بار مورد نظر خود را به صورت حضوری و غیرحضوری خریداری می نمایند.

فروش کشمش صادراتی

قیمت فروش کشمش گلدن در سال 99

سال 99 را برای محصول با قیمت 29000 تومان شروع کردیم و نرخ آن تا 38500 تومان هم در اواسط مرداد ماه پیش رفت که البته موجودی آن نیز با همان قیمت به اتمام رسید. توجه به این که اینکه در تابستان سال 99 قرار داریم و هنوز بار سال جدید وارد مرحله تولید و فرآوری نشده است نمی‌توان نظر قطعی در مورد نرخ این محصول داد اما با توجه به افزایش نرخ دلار و افزایش هزینه های کود و سم و کارگر افزایش قیمت برای این کشمش امری عادی محسوب می شود.

 

مرکز تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین واقع شده و همان طور که مستحضر هستید این منطقه کشمش گلدن زرد تولید نمی کند. اما طبیعتا مشتریان زیادی داریم که برای خرید آن از طریق ما می‌خواهند اقدام کنند که در این گونه مواقع بار به صورت فله که دم و شاخه دارد از باغدارهای بناب و ملکان خریداری و به کارخانه آورده می شود و سپس کارهای فراوری روی محصول انجام گرفته و در بسته بندی های مناسب صادرات که کارتون 5 لایه بوده و دارای وزنی 10 و یا 5 کیلویی می باشد بسته‌بندی می‌شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما