قیمت امروز کشمش خاکی

جهت استعلام قیمت امروز کشمش خاکی که به صورت طبیعی خشک و تولید می گردد می توانید با شماره تماس هایی که در صفحات مختلف سایت قرار داده شده است ارتباط گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

قیمت امروز کشمش

به چه محصولی، کشمش خاکی می گویند؟

کشمش خاکی اصطلاحی است که در بین برخی از خریداران این محصولات در ایران رواج پیدا کرده و شاید ما دقیقاً محصولی با این نام نداشته باشیم اما منظور خریدار از آوردن خاکی کنار کشمش این است که خاک بر روی کشمش چسبیده باشد، یعنی محصول شسته نشده باشد.

 

علاوه بر این اصطلاح، به این محصولات کشمش یزدی، کشمش خانگی و کشمش طبیعی هم گفته می شود که تمامی مصداق این محصولات، به یک نوع کشمش برمی‌گردد که در واقع همانی است که در بالا به آن توضیح داده شد.

 

اما به محصولی، خاکی می گویند که به صورت طبیعی خشک شده باشد یعنی در آن از مایع تیزاب و گوگرد استفاده نکنند پس محصول خاکی باید یا کشمش آفتاب خشک باشد یا کشمش سایه خشک که در دو حالت بی هسته و هسته دار آن در ایران تولید می گردد.

 

بهترین منطقه ای در ایران که این محصولات را در اختیار دارد و تولید می کند منطقه تاکستان استان قزوین به همراه ملایر استان همدان است که درصد قندی که محصول تاکستان دارد بالاتر از ملایر بوده و به همین جهت مشتریان بیشتری هم دارد که البته لازم به ذکر است که این مورد هم گفته شود این محصولات در کیسه و گونی بسته بندی و ارسال می شوند که عموما بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو وزن آنها خواهد بود.

قیمت کشمش خاکی

قیمت امروز کشمش خاکی

حالات مختلفی برای این محصول وجود دارد که طبیعتا هر کدام قیمت‌های متفاوتی دارد، این که هسته دار باشد یا بی هسته، اینکه تمیز شده باشد و تمیز نشده، این که درصد قند بالاتری داشته باشد یا متوسط، هر کدام نرخ مخصوص به خود را دارد که به همین جهت هم شماره تماس مدیر فروش مجموعه را قرار داده ایم تا بتوانید با ارتباط گرفتن با ایشان مشاوره در مورد این محصولات دریافت نمایید.

 

اما نکته مهمی که وجود دارد این است که عموماً این محصولات به اندازه نیاز یک سال تولید می شوند اما در اواخر فصل موجودی آن تقریباً به اتمام می‌ رسد و همین موضوع باعث بالا رفتن قیمت آن می گردد.

 

به عنوان مثال قیمت کشمش آفتابی به صورت کاملاً الک شده و شسته نشده که خاکی هم باشد در اواخر مرداد ۱۴۰۰ به کیلویی ۲۰ هزار تومان می رسد که این محصول بی دانه و بی هسته هستند و بالاترین درصد قند را در ایران دارد در صورتی که تا ماه پیش قیمت آن کیلویی ۱۸ هزار تومان بود.

 

خرید شما در این مرکز هم می‌تواند به صورت حضوری (البته اگر حجم خریدتان بالا باشد) و هم به صورت غیر حضوری و سفارش اینترنتی باشد که بار از طریق باربری کامیونی و یا اتوبوسی برایتان در هر شهری که باشید ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما