قیمت بهترین کشمش سیاه پلویی

اگر به دنبال استعلام قیمت بهترین کشمش سیاه پلویی در کشورمان هستید که در کنار کیفیتی بالا قیمتی رقابتی و مناسب هم به شما ارائه دهد مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در شهر تاکستان و استان قزوین یکی از تولیدکنندگان اصلی این محصول در کشورمان محسوب شده و شما به صورت حضوری درب کارخانه و نیز غیرحضوری و سفارش اینترنتی می‌ توانید ثبت سفارش کنید.

برای اطلاع از بهترین قیمت کشمش تاکستان با ما در تماس باشید.

کشمش سیاه پلویی

یکی از نام‌ هایی که در مورد انواع کشمش بارها و به کرات شنیده‌ اید واژه پلویی است این محصول که در برگیرنده ۴ نوع کشمش می‌ باشد دارای رنگ‌ های مختلف و بازار هدف‌ های مجزا از هم هستند که یکی از رنگ‌ ها، کشمش سیاه پلویی می‌ باشد و نام دیگر آن پلویی آفتابی است و در شهر تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان بیشترین میزان آن تولید می‌ گردد.

البته باید بدانید این محصول از کشمش آفتابی در کارخانه به دست می‌ آید و تنها کشمشی می‌ باشد که هم نمونه بوجاری نشده آن که دارای دم و شاخه است به فروش می‌ رسد و برای مصارف آبگیری بسیار از آن بهره می‌ برند که ممکن است بنا به تقاضای خریدار توسط دست کارگر یا حتی خود باغدار تمیز شود و هم نمونه فرآوری شده آن در کارخانه که در واقع همان کشمش سیاه پلویی می‌ باشد و در قالب بسته‌ بندی کارتونی ۹ کیلویی در کشورمان به فروش می‌ رسد.

جهت استعلام قیمت فروش عمده کشمش با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

در واقع این محصول سرخ پررنگ می باشد که بدون هسته بوده و در خط تولید کارخانه سایز آن به طور میانگین ۸ و ۹ میل سورت می‌ گردد و فقط از آن برای بازار داخل استفاده می‌ کند و تحت هیچ عنوانی جهت صادرات اصلاً مناسب نیست چون در آن از هیچ مایع یا ماده‌ ای نگهدارنده استفاده نشده و به همین جهت تاریخ انقضای آن در فصول سرد نهایتاً ۶ ماه و در فصول گرم نهایتاً سه ماه می‌ باشد.

فقط توجه داشته باشید در انتهای مراحل فرآوری در خط تولید به این محصول روغن پارافین خوراکی می‌ زنند، محصولی که مورد تایید وزارت بهداشت بوده و خوردن آن هیچ مشکلی برای خریداران نخواهد داشت که این موضوع به دو علت انجام می‌ گیرد:

  1. اینکه کشمش‌ ها درون کارتون به هم نچسبند و وقتی که درب کارتون را باز می‌ کنید و قصد برداشتن محصول را دارید، گوشت کشمش جدا نشود.
  2. و دوم اینکه جلای بیشتری کشمش‌ ها داشته باشند و زیباتر به نظر برسند.

پلویی بوجاری شده در کارخانه ⇓

کشمش سیاه پلویی

بهترین کشمش سیاه پلویی

مناطق بسیاری هستند که کشمش آفتابی در واقع همان ماده اولیه تولید کشمش سیاه پلویی تولید می‌ شود و به جرات می‌ توان گفت در هر منطقه از ایران که انگور در اختیار دارد قطعاً کشمش آفتابی هم تولید می‌ شود اما یک مشکل بزرگ وجود دارد و آن اینکه در تمام مناطقی که کشمش تولید می‌ شود کارخانه کشمش وجود ندارد و به همین مورد باعث می‌ گردد مردمان آن مناطق محصولات را به صورت همان فله‌ ای و بوجاری نشده عرضه کنند.

برای استعلام قیمت کشمش محلی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

اما آنهایی که کارخانه دارند شامل تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان، قوچان استان خراسان، بناب استان آذربایجان شرقی، زنجان و ابهر استان زنجان و نیز خنداب و اراک استان مرکزی. اما آیا کیفیت همه آنها در خروجی کار یکسان است یا خیر اگر سری به بازار بزنید و یک پرس وجوی ساده از مراکز پخش بکنید متوجه می‌ شوید که بهترین کشمش سیاه پلویی مربوط به تاکستان استان قزوین می‌ باشد منطقه‌ ای در ایران که بالاترین درصد قند این کشمش را به خود اختصاص داده و از نظر ظاهر هم بسیار شکیل و خوش رنگ‌ تر می‌ باشند.

برای استعلام قیمت کشمش پلویی با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

اما کارخانه‌ های بسیاری در شهر تاکستان قرار دارند که قرار نیست کیفیت همه آنها هم بالا باشد ما مرکزی را می‌ شناسیم که متاسفانه بار کم کیفیت ابهر را خریداری کرده و در میان کشمش آفتابی تاکستان مخلوط و بر روی خط تولید می‌ ریزد تا خروجی کار نهایتاً ۳۰ الی ۴۰ هزار تومان پایین‌ تر و ارزان‌ تر تمام شود. به صورت کلی شما اگر جنس باکیفیت و مرغوب و درجه یک بخواهید قطعاً تاکستان و استان قزوین انتخاب شما خواهد بود در غیر این صورت از سایر مناطق باید نیاز خود را تامین کنید و جالب آنکه با وجود تفاوت کیفیت و البته افت کیفیت شاید تا ۲۰ درصد، قیمت‌ ها نهایتاً ۱۰ درصد ارزان‌ تر است که این دیگر بسته به تصمیم خریدار دارد که خرید از کدام منطقه را در اولویت خود قرار دهد.

محصول آفتابی باغدار یا همان ماده اولیه پلویی در کارخانه ⇓

بهترین کشمش سیاه پلویی

قیمت کشمش سیاه پلویی

در حال حاضر که در ابتدای آبان ۱۴۰۲ هستیم، قیمت هر کارتون ۹ کیلویی که در واقع هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون است در تاکستان استان قزوین و در مجموعه تولیدی کشمش آراد که در شهرک صنعتی خرمدشت شهر تاکستان استان قزوین واقع شده است در حال حاضر ۸۹۰ هزار تومان قیمت می‌ خورد در صورتی که همین کیفیت را در تاکستان و کارخانه‌ های آن و برندهای نظیر سبحان تاک یا رزتاک زیر ۹۰۰ هزار تومان پیدا نخواهید کرد و جالب آنکه محصول اشاره شده تا ۹۵۰ هزار تومان هم پیش رفت اما به علت فراوانی بار آفتابی در کشورمان قیمت آن در حال حاضر افت کرده که امید است این میزان افت بیشتر هم باشد.

اما وقتی که شما با مدیر فروش کارخانه جناب آقای عینی ارتباط می‌ گیرید اصرار بر خرید حضوری است وقتی که حضوری به کارخانه بیایید نمونه بگیرید و به سایر کارخانه‌ ها بروید متوجه قیمت فوق العاده رقابتی این مجموعه خواهید شد به عنوان مثال کشمش صراف که از نظر کیفیت پلویی نسبت به تولیدات این کارخانه یک پله پایین‌ تر است با قیمت ۹۰۰ هزار تومان برای مشتری خود فاکتور می‌ کند.

برای اطلاع از قیمت کشمش پلویی کارتونی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

در ضمن اگر بخواهید نقدی خرید خود را انجام دهید ۱۵ هزار تومان به شما تخفیف بیشتر داده می‌ شود و به جای آنکه ۸۹۰ هزار تومان یک کارتون را برای شما فاکتور کنیم ۸۷۵ هزار تومان برای شما فاکتور خواهیم کرد ولی رقم ابتدایی یا همان ۸۹۰ هزار تومان برای مشتریانی است که ۱۰ درصد ابتدا را نقد و مابقی چک نهایتاً ۲۰ روزه می‌ دهند و با این مدت چک دادن هیچ افزایش قیمتی برای شما قرار نخواهد گرفت.

وقتی رنگ ها در کارتون پلویی مخلوط شود عیار بار پایین می آید. ⇓

قیمت کشمش سیاه پلویی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما