قیمت خرید مویز قرمز خوب

جهت استعلام قیمت مویز قرمز با کیفیت خوب و گوشتی مشتری می تواند با واحد فروش این مرکز که شماره تماس ایشان در این صفحه قرار گرفته ارتباط گرفته و جهت خرید این محصول و انواع کشمش به صورت بسته بندی شده کارتونی و یا کیسه ای اقدام نماید.

خرید مویز قرمز

قیمت مویز قرمز عالی در ایران

در کشورمان علاوه بر این که مشتریان کشمش بسیار زیاد هستند تعداد بی شماری هم برای خرید مویز قرمز اقدام می‌کنند طبیعتاً این محصول نیز در کشورمان تولید می گردد و البته دیگر مانند محصول سیاه رنگ نیازی به وارد کردن آن نیست چون در حجم زیادی در کشورمان موجود می باشد.

 

این مرکز نیز در زمینه تولید و عرضه مویز قرمز فعالیت دارد و شما می توانید با بهترین کیفیت به صورت تمیز شده سنتی این محصولات را یا در کارتون و یا در کیسه خریداری نمایید.

 
دو نمونه مویز قرمز رنگ در مجموعه کشمش آراد موجود است که توضیحات آن را به همراه قیمت در پایین خواهیم آورد:
****مویز قرمز فخری که به صورت هسته دار است و عموماً با دم و شاخه عرضه می گردد روال بسته بندی آن با کیسه می باشد و قیمت آن در حال حاضر 16000 تومان می باشد.
****مویز قرمز بش آن هم به صورت استاندار بوده و توسط کارگر کاملاً تمیز و بدون دم می باشد روال بسته بندی آن با کارتون می باشد و قیمت آن در حال حاضر 27000 تومان می باشد.
قیمت مویز قرمز

خرید مویز قرمز و سیاه با مناسب ترین قیمت

در عنوان گفته شد مناسب ترین قیمت به معنای ارزان ترین نیست چون از دیدگاه ما ارزان ترین به معنای از دست دادن میزانی از کیفیت محصول می باشد.

 

سعی شده باری مناسب و خوب با قیمتی متعادل برای عرضه به مشتری در انبار موجود باشد حالا ممکن است مشتری بگوید که ارزانترین بار شما را می‌خواهیم با وجود اینکه می‌داند و به او خواهیم گفت که کیفیت بار نیز پایین خواهد آمد که در این صورت باری متناسب با نیاز مشتری نیز در انبار خواهیم داشت.

 

شماره تماس مدیر فروش کارخانه را در پایین و صفحات سایت قرار دادیم تا شما بتوانید با ایشان ارتباط گرفته و علاوه بر دریافت مشاوره، قیمت بروز محصولات را نیز دریافت نمایید. فقط دو نکته را در نظر داشته باشید:

 

****محصول فخری از کارخانه که در تاکستان قزوین واقع شده ارسال می گردد و محصول بش از استان فارس و شهر شیراز به سراسر ایران ارسال می شود.

****علاوه بر مویز قرمز، مویز سیاه نیز موجود بوده که در کارتون و کاملا تمیز شده برای ارسال به تمام نقاط ایران که آن هم مبداء ارسال شیراز می باشد آماده است و قیمت آن ۴۸ هزار تومان خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما