قیمت مویز کیلویی ممتاز

مویز کیلویی ممتاز و درجه یک و نیز درجه 2 از بهترین تولیدات ملایر، تاکستان، کاشمر و استان فارس بخصوص مناطق دشمن زیاری، داراب و بوانات در این مرکز با قیمت مناسب و رقابتی عرضه می گردد.

انواع مویز موجود در بازار ایران

در بازار کشورمان همانند کشمش که بسیار خرید و فروش می شود مویز نیز عرضه شده و مشتریان خاص خود را دارد.
با وجود اینکه مویز نیز از انواع کشمش محسوب می شود اما مردم حساب دیگری از آن می کنند.

قدیم ها رسم بود که بزرگان فامیل در جیب کتشان آجیل به همراه مویز می گذاشتند و به بچه ها می دادند اما اکنون این رسم به فراموشی گذاشته شده است که بزرگترین علت آن را می توان در گران بودن بی دلیل آن ذکر کرد.

مویز به مانند کشمش هم هسته دار آن موجود است و هم بی هسته ولی فقط مویز است که رنگ مشکی یا ذغالی آن در دسترس بوده و خرید و فروش می گردد و در انواع کشمش رنگ سیاه به هیچ عنوان موجود نیست با وجود اینکه به مویز، کشمش سیاه نیز گفته می شود.

مصرف کنندگان این محصول بیشتر مایلند از نوع بی هسته و یا بی دانه آن استفاده کنند و چون در کشورمان اکثر مویز ها هسته دار هستند اقدام به وارد کردن این محصولات از کشورهایی نظیر ازبکستان و افغانستان می کنند.

قیمت مویز کیلویی

قیمت مویز کیلویی ممتاز به تاریخ 99/3/19

برای جویا شدن مشتریان از قیمت روز مویز و کشمش علاوه بر اینکه شماره تماس شخص مدیر فروش را در پایین قرار داده ایم موارد قیمتی را نیز در صفحات این سایت گذاشته و با درج تاریخ باعث شده ایم که خریداری بداند که نرخ این محصولات در بازه های مختلف زمانی به چه صورت است.
  1. مویز ازبک درشت و امسالی    کیلویی 64000 تومان
  2. مویز افغان امسالی    کیلویی 48000 تومان
  3. مویز فخری هسته دار    کیلویی 16000 تومان
  4. مویز بش هسته دار    کیلویی 25000 تومان (این محصول کاملا تمیز شده و فقط گوشت و دم می باشد.)

دو مورد اول کاملا بدون هسته بوده و محصول ازبک شیرین تر از نمونه افغان می باشد از طرفی در کارتون بسته بندی شده برعکس موارد 3 و 4 که در کیسه و گونی بوده و به همین صورت هم ارسال می گردد.

مویز نیز به مانند کشمش از 3 راه تولید می شود:

1-آفتاب خشک
2-سایه خشک
3-و با مایع تیزابی

ولی مردم بیشتر دوست دارند از مویز و کشمش ارگانیک استفاده کنند به همین جهت مویزهای این مرکز یا آفتاب خشک هستند و یا سایه خشک.

قیمت مویز ممتاز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما