قیمت کشمش تیزابی بی دانه

علاوه بر اینکه استعلام قیمت روز کشمش تیزابی بی دانه در این مجموعه انجام می‌ گیرد بلکه شما می‌ توانید سفارش مستقیم این نوع کشمش را از طریق مدیر فروش این کارخانه جناب آقای مصطفی عینی را داده و بار را یا به صورت حضوری در کارخانه و یا اینکه در انبارتان تحویل بگیرید.

برای اطلاع از بهترین قیمت کشمش تاکستان با ما در تماس باشید.

کشمش تیزابی

به صورت کلی در سرتاسر ایران انگور در شهریورماه چیده می‌ شود که ممکن است یا ابتدای آن باشد یا اواسط و یا اواخر آن و هر چقدر در انتهای شهریور انگور چیده شود در بالاترین میزان قند خود این کار صورت گرفته و اصطلاحاً کاملاً قوام یافته چیده خواهد شد که در این صورت باغدار تصمیم می‌ گیرد که انگور را یا توسط آفتاب خشک کند یا سایه و یا اینکه ابتدا به مایع تیزاب آغشته کند و سپس در مقابل آفتاب آن را قرار دهد که در روش سوم کشمش تیزابی تولید خواهد شد.

جهت اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

اما تیزاب حکم ماده نگهدارنده کشمش را دارد و باعث می‌ گردد تاریخ انقضای بسیار بالاتری نسبت به محصول آفتاب خشک یا سایه خشک داشته باشد به همین جهت هم فقط برای صادرات از کشمش‌ هایی استفاده می‌ کنند که از مایع تیزاب استفاده شده باشد و یا نهایتاً دود گوگرد به آن زده باشد که دود گوگرد حکم آفت کش را دارد. به صورت کلی کشمش تیزابی را می‌ توان تا دو سال هم در انبار نگهداری کرد اما روی کارتون این نوع کشمش‌ ها تاریخ انقضا یک سال درج شده است که البته شرایط نگهداری نرمال هم روی میزان ماندگاری تاثیر مستقیم دارد.

برای اطلاع از فروش کشمش در مشهد با ما تماس بگیرید.

با وجود اینکه نمونه دانه‌ دار کشمش تیزابی هم تولید می‌ شود اما مشتریان چه آن را برای صادرات بخواهند و چه فروش در بازار داخل فقط از نمونه بی دانه استفاده می‌ کنند که این محصول در نیمه جنوبی کشورمان فروش بسیار زیادی دارد. لازم به ذکر است در نظر داشته باشید کشورهای واردکننده این کشمش، روسیه اوکراین هند گرجستان ارمنستان آذربایجان و ترکیه هم می‌ باشد در پاره‌ای از اوقات به کشورهای اروپایی شرقی و آسیای شرقی هم این نوع کشمش ارسال می‌ گردد و کشورمان ایران یکی از تولیدکنندگان اصلی این محصول در دنیا شناخته می‌ شود و به واقع کیفیت قابل ملاحظه‌ ای تولیدات کشورمان در مورد این محصول به خود اختصاص می‌ دهد.

کشمش تیزابی

تولید کشمش تیزابی اعلا در تاکستان قزوین

شهر تاکستان استان قزوین که این مجموعه در آن کارخانه بوجاری و بسته‌ بندی انواع کشمش از جمله تیزابی را در اختیار دارد برترین تولیدکننده کشمش تیزابی در کشورمان شناخته می‌ شود و با وجود اینکه مناطق دیگری نظیر قوچان استان خراسان، ملایر استان همدان، بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی، زنجان و ابهر استان زنجان، اراک و خنداب استان مرکزی هم در زمینه تولید کشمش اشاره شده بسیار فعال می‌ باشند اما اگر بار را چه برای صادرات بخواهد و چه فروش در بازار داخل قطعاً به سمت خرید از منطقه تاکستان می‌ رود چرا که کیفیت تولیدات این منطقه بالاتر از سایر مناطق اشاره شده می‌ باشد.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش صادراتی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

اما به واقع چه عواملی باعث می‌ گردد که محصول یک منطقه عیار بالاتری داشته باشد حداقل در این مجموعه انجام می‌ شود تا باعث تولید کیفیتی بالا و اعلا برای مشتری می‌ شود. شما اگر کشمش کار کرده باشید تولیدات این مجموعه را در کنار سایر تولیدات حتی تاکستان قرار دهید به خوبی متوجه عیار بالای تولیدات این کارخانه خواهید شد. اما دو علت:

  1. با وجود اینکه باغداران و دلال‌ های بسیاری در طول ماه به این کارخانه می‌ آیند و قصد فروش بار خود را دارند اما از همه آنها بار تهیه نمی‌ کنیم اگر شما در زمینه ماده اولیه هر کارخانه‌ ای وسواس لازم را داشته باشید حتی اگر کمی پول بیشتری بدهید باعث می‌ گردد جنس تولیدی شما عیار بالاتری داشته باشد و این در مورد هرگونه محصولی صدق می‌ کند از جمله کشمش. هر محصولی که در این مجموعه وارد کارخانه می‌ شود باید از نظر ظاهر و اینکه در میان بار و گونی ناخالصی کمتری باشد بازدید می‌ شود و سپس اقدام به خرید از آن شخص خواهیم کرد.
  2. موضوع دوم وجود دستگاه سورتری در این کارخانه است که در ایران فقط همین یک نمونه موجود می‌ باشد به نام کیارا سورتر که به معنی واقعی کشمشی باکیفیت را در خروجی کارخانه به دست مشتری می‌ دهد دستگاهی که سه کار سورت را همزمان انجام می‌ دهد برعکس سایر دستگاه‌ های سورت که فقط یک عمل را انجام می‌ دهند.

تیزابی بدون گوگرد یا خرمایی ⇓

تولید کشمش تیزابی اعلا در تاکستان قزوین

قیمت کشمش تیزابی 1403

در حال حاضر که در ابتدای سال ۱۴۰۳ هستیم و با توجه به اینکه بازارها تا چهاردهم تعطیل می‌ باشد پس قیمت هر نوع کشمشی به واقع ۱۰۰ درصد مشخص نیست که در سال آینده و پس از چهاردهم چه اتفاقی برای آن پیش خواهد آمد اما حداقل تجربه طی سالیان گذشته این موضوع را نشان داده که وقتی بازارها باز می‌ شوند کمی افزایش قیمت را خواهیم دید اما توجه به این نکته لازم و ضروریست که در ماه مبارک رمضان قرار داریم به صورت کلی در ماه مبارک خرید و فروش به کمترین میزان خود می‌ رسد و اگر نیاز است برای این ماه خریدی انجام شود قبل از شروع ماه انجام می‌ گیرد.

قیمت کشمش تیزابی اما در انتهای اسفند ۱۴۰۲ در حالت فله‌ ای یعنی همان ماده اولیه کارخانه‌ ها که دارای دم و شاخه است و برای بوجاری به کارخانه‌ ها آورده می‌ شود در بالاترین کیفیت خود در شهر تاکستان کیلویی ۹۵ هزار تومان می‌ باشد که امکان خرید بار ۹۰ هزار تومانی هم وجود دارد اما عیار آن کمی پایین‌ تر از نمونه ۹۵ هزار تومانی است همانطور که در بالا هم عنوان کردیم تحت هیچ عنوانی به سمت خرید بار ۹۰ هزار تومانی نخواهیم رفت و خروجی آن در کارخانه برای بازار داخل هر کارتون ۹ کیلویی با افت ۲۴ درصد که کیفیت مرغوب این نوع کشمش را تحویلمان می دهد یک میلیون و ۲۳۰ هزار تومان بود که برای صادرات امکان فروش با قیمت ۱۳۵ هزار تومان هم وجود داشت.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش در تهران با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

توجه به این نکته کاملاً ضروریست که امکان تولید هر نوع بار را با هرگونه قیمتی در این مجموعه داریم پس اگر جایی دیدید در تاکستان قیمتی پایین‌ تر به شما پیشنهاد دادند اصلاً هنر نیست. این تضمین را به شما می‌ دهیم اگر همان بار را به این کارخانه بیاورید می‌ توانیم ارزان‌ تراز از مجموعه اشاره شده به شما بار را بفروشیم پس اگر شما به جای تولید کشمش تیزابی ۱۰۰ درصد تولید تاکستان نصف بار ماده اولیه را از ابهر خریداری کنید و مابقی از تاکستان و در خروجی کار در بسته‌ بندی کشمش تاکستان به مشتری عرضه کنید با قیمتی حدود ۷۰ هزار تومان ارزان‌ تر، هنر نیست.

کیفیت بالای کشمش تیزابی از نظر رنگ و ظاهر ⇓

قیمت کشمش تیزابی 1403

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما