قیمت کشمش زرد دودی + مشخصات بسته بندی

جهت دریافت قیمت کشمش زرد دودی و مشخصات بسته بندی آن برای صادرات، مشتری می تواند به صورت مستقیم با مدیر فروش مجموعه تولیدی کشمش آراد که شماره تماس ایشان در همین سایت قرار گرفته است ارتباط بگیرد.

کشمش زرد دودی

یکی از بهترین محصولات صادراتی ایران، کشمش زرد دودی نام دارد که این محصول در اثر میزان بالای گوگردزنی به این رنگ در می آید و کشورهای عربی بسیاری خواهان خرید آن می باشند.

کشمش اشاره شده در حجم وسیعی در شهرهای استان آذربایجان شرقی مانند بناب، ملکان و مراغه، استان همدان در شهری مانند ملایر و استان قزوین در شهر تاکستان تولید می گردد و کارخانه های همین شهرها آن را جهت بوجاری و بسته بندی از باغداران و کشاورزان خریداری می کنند.

محصول زرد قلمی ⇓

کشمش زرد دودی

کشمش زرد و انواع آن

کشمش زرد دودی به دو دسته تقسیم می شود که هر دوی این محصولات بیشتر از آنکه جهت فروش در بازار داخلی کاربرد داشته باشد جهت صادرات از آن بهره می برند و آن دو دسته به شرح زیر می باشد:

  1. کشمش زرد پلویی که این محصول گرد یا بیضی شکل می باشد و همانطور که از نامش پیداست جهت استفاده در برنج مورد استفاده قرار می گیرد و در بناب، ملکان، مراغه، ملایر و تاکستان تولید آن صورت می گیرد.
  2. کشمش زرد قلمی که این محصول قلمی شکل و کشیده است که به علت آویزان کردن از داربست‌های فلزی یا چوبی به این شکل در می آید و محصول اشاره شده در کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی تولید می گردد.

محصول زرد قبل از بوجاری ⇓

کشمش زرد و انواع آن

قیمت کشمش زرد دودی و نوع بسته بندی آن

در مجموعه تولیدی کشمش آراد فقط نمونه اول که در بالا به آن پرداختیم تولید شده و در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص یا ۵ کیلویی خالص صادرات آن صورت می گیرد.

در حال حاضر که در اواسط اسفند ۱۴۰۱ هستیم نرخ آن به کیلویی ۱۱۵ هزار تومان رسیده است و باید توجه داشت که نرخ آن ثابت نیست و باید به روز استعلام قیمت آن تا زمانی که نرخ ارز افزایش می باشد دریافت نمود.

نمونه ای از محصول زرد کم کیفیت که در ملایر تولید می گردد. ⇓

قیمت کشمش زرد دودی و نوع بسته بندی آن

خرید حضوری کشمش و بازدید حین تولید بار

این مجموعه برعکس تمامی سایت های اینترنتی که فروشنده واسطه ای کشمش هستند خود کارخانه کشمش دارد و به شمای مشتری اجازه خرید حضوری درب کارخانه را می دهد اما نکته مهم دیگر را در پایین اشاره می کنیم.

تقریباً تمامی کارخانه کشمش در ایران اجازه بازدید بار حین تولید را در محل خط تولید مشتری نمی دهند ولی شما اگر بخواهید کشمش زرد دودی را در این مجموعه سفارش دهید این امکان را دارید که همیشه از محل تولید بازدید کنید و اطمینان از کیفیت آن به دست آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما