قیمت کشمش ضایعاتی ملایر

برای خرید کشمش ضایعاتی ملایر و تاکستان مشتری می تواند اقدام به استعلام قیمت از مدیر فروش کارخانه مجموعه کشمش آراد داشته و در صورت صلاحدید آن را با بسته بندی کیسه ای و یا کارتونی تهیه نماید.

 

محصول درجه ۳ که مخلوط تیزابی و آفتابی می باشد. ⇓

کشمش ضایعاتی ملایر

تولید کشمش ضایعاتی در ایران

وقتی کشاورز در اواسط شهریورماه (حال ممکن است در برخی از مناطق اوایل این ماه باشد یا اواخر آن حتی) وقتی که انگور را چیدند آن را از طرق مختلفی تبدیل به کشمش می‌ کنند که  آفتابی کردن، تیزابی کردن، سایه خشک کردن و در انتها تولید محصول توسط دستگاه از جمله این روش ها می باشد.

 

حال برای فرآوری و شستشو آن را به کارخانه ها می فروشند و کارخانه های کشمش در ایران که ماده اولیه خود را از طریق کشاورز و باغدار تامین کرده اند آن را بر روی خط تولید می ریزند تا کشمش درجه یک از دل آنها بیرون بریزد که طبیعتاً در کارتون بسته بندی شده و در سراسر ایران و یا امر صادرات آن را پخش می کنند.

 

حال تکلیف کشمش درجه ۲ و درجه ۳ چه می شود، آیا آنها را دور می ریزند و یا می توان از آنها استفاده نمود؟ پاسخ این است که می توان از آنها برای تولید موارد مختلفی استفاده نمود مانند تولید شیره کشمش، تولید الکل، استفاده در کیک و کلوچه و شیرینی که اصطلاحاً به آن کشمش قنادی می گویند و جهت خوراک دام و طیور و غیره.

 

به محصولی که شامل شرایط بالا باشد کشمش ضایعاتی یا سرکه ای می‌گویند و هم آن را در کارتون بسته بندی می کنند و هم در کیسه و گونی که این دیگر بستگی به خواست خریدار دارد و البته مشتریان زیادی هم در سراسر ایران به خود اختصاص می دهد.

محصول فرآوری نشده که از آن برای مصارف ضایعاتی هم می توان استفاده کرد. ⇓

قیمت کشمش ملایر

قیمت کشمش ضایعاتی در ۱۴۰۰

از آنجایی که ملایر و تاکستان از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش در ایران محسوب می‌شوند و در حجم بالایی این نوع محصولات را تولید می کنند طبیعتاً کشمش ضایعاتی که مربوط به این دو منطقه باشد هم در کشورمان بسیار بالاست و آن هم به این علت است که میزان قند محصولات این دو شهر نسبت به سایر مناطق ایران درصد بالاتری دارد که اگر قرار به مقایسه باشد منطقه تاکستان بالاتر از ملایر هم می باشد که طبیعتاً قیمتی بالاتر هم به خود اختصاص می دهد.

 

کشمش ضایعاتی ممکن است محصول درجه ۲ و ۳ آفتابی باشد، هم تیزابی و هم طلایی و یا این که مخلوطی از همه اینها، پس زمانی که با مدیر فروش هر مجموعه ای ارتباط می گیرید باید بگویید که نیازتان به چه صورت است تا باری متناسب با خواسته شما برایتان تامین گردد.

 

متاسفانه در حال حاضر و زمانی که در اواسط آبان ۱۴۰۰ هستیم قیمت انواع کشمش روندی صعودی دارند که این میزان هم بالاست به همین جهت، باعث بالا رفتن هرگونه محصولی که به کشمش ربط پیدا خواهد کرد، می شود.

 

به عنوان مثال محصول ضایعاتی ملایر در نمونه آفتابی آن در حال حاضر در حدود ۱۷ هزار تومان خواهد بود در صورتی که در تاکستان قیمت آن به ۲۰ هزار تومان می رسد و نکته مهم این که اگر قرار به اضافه کردن غوره در میان این محصول باشد قیمت آن پله پله ارزان تر خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما