قیمت کشمش مویز شاهانی

کشمش مویز شاهانی با قیمت مناسب و ارزان تر از بازار در این مرکز که خود تولید و بسته بندی این محصولات را در تاکستان قزوین انجام می دهد عرضه شده و مشتریان می توانند این کشمش ها را در کارتون و یا کیسه خریداری نمایند.

قیمت مویز شاهانی

کشمش مویز شاهانی در ایران

یکی از نام هایی که در مورد کشمش و مویز در بازار کشورمان می شنویم اصطلاح شاهانی یا شانی می باشد.
اما شاهانی یا شانی چیست و چرا اینقدر طرفدار دارد.

مویز شاهانی یا کشمش شاهانی از انگوری با همین نام تولید می شود که دارای خواص بیشماری بوده که با یک سرچ ساده در اینترنت متوجه این امر خواهید شد که دیگر ما آن را تکرار نخواهیم کرد. میزان تولید آن در کشورمان بسیار کم و قیمت آن هم عموما زیاد است به عنوان مثال در آبان 98 که شروع فصل این محصول محسوب می شود نرخ آن به 70000 تومان در هر کیلو رسیده بود.

رنگ این محصول سیاه است و هسته دار هم می باشد و شهرهایی مانند تاکستان قزوین، ملایر همدان و مناطقی از استان کردستان آن را تولید می کنند.

به علت ارزش تغذیه ای بالای این محصول دیگر آن را با تیزاب خشک نمی کنند بلکه از طریق سایه و آفتاب انگور آن خشک شده تا به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی مصرف شود.

قیمت کشمش مویز

قیمت انواع مویز به تاریخ 99/3/22

در کشورمان مویز های متفاوتی تولید و عرضه می گردند که از رنگ سیاه گرفته تا قرمز و از هسته دار تا بی هسته و نیز از دراز و قلمی شکل تا گرد و بیضی شکل.

در هر صورت خرید آن هم به صورت کارتون شده ممکن است باشد و هم کیسه ای که باز ممکن است شسته و فرآوری شده باشد و یا فله ای که خاک هم بر روی آن چسبیده باشد.

  • کشمش مویز شاهانی     کیلویی 75000 تومان (در صورت داشتن موجودی)
  • مویز ازبک بی هسته درشت     کیلویی 60000 تومان
  • مویز افغان بی هسته     کیلویی 48000 تومان
  • مویز هسته دار فخری      کیلویی 16000 تومان
  • مویز هسته دار بش کاملا ارگانیک    کیلویی 25000 تومان (این محصول فقط گوشت و دم می باشد.)

به علت نوسان داشتن هر چیزی در ایران تمامی نرخ ها 48 ساعت اعتبار دارد، البته نه اینکه قطعا نرخ آن بعد این مدت افزایش یابد ولی این امکان وجود دارد.

اما خرید این محصولات علاوه بر اینکه می تواند به صورت غیر حضوری و با ثبت سفارش اینترنتی انجام گیرد امکان خرید حضوری نیز برای مشتریان وجود داشته و عزیزان می توانند هم در دفتر تهران، انبار کشمش فله واقع در شهر تاکستان و نیز کارخانه کشمش که در بیرون این شهر واقع شده است اقدام به خرید این محصولات را داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما