مراکز معتبر پخش کشمش پلویی در کشور

اگر به دنبال خرید کشمش پلویی آفتابی و تیزابی مرغوب و درجه 1 هستید باید از مراکز معتبر تولید و پخش این محصولات در کشور خرید خود را انجام دهید و به این صورت علاوه بر اینکه جنس باکیفیت تهیه خواهید نمود بلکه با قیمت مناسب تری نیز، محصول به دستتان خواهد رسید.

پخش کشمش پلویی

تولید بهترین کشمش پلویی در کشور

اگر قرار باشد بهترین تولید کننده انواع کشمش پلویی که هم کشمش آفتابی و هم کشمش تیزابی را شامل می شود نام ببریم قطعاً باید به تاکستان استان قزوین اشاره کنیم که علاوه بر اینکه باغداران و کشاورزان این منطقه بار را به بهترین شکل ممکن تبدیل به کشمش می‌کنند از طرفی کارخانه‌های کشمش این منطقه نیز با وسواس بیشتری اقدام به فرآوری این محصولات می کنند.

 

این دو محصول که آفتابی و تیزابی می باشد در کشورمان با نام کشمش پلویی می‌شناسند که باید بی دانه باشد و سایز آن ریز، اما مراکزی هستند که از ما محصول درشت می خواهند که این امکان نیز فراهم می باشد و برای محصول آفتابی کیلویی ۵۰۰ تومان گران‌تر اما برای محصول تیزابی با همان قیمتی که محصول ریز عرضه می گردد قیمت گذاری خواهد شد.

 

برای بازار داخل از بسته بندی کارتونی ۹ کیلویی، کارخانه های تاکستان استفاده می کنند که از ۸.۵ کیلو کشمش و ۰.۵ کیلو وزن کارتون است، بین کارتون و کشمش نیز پلاستیکی باکیفیت قرار می‌گیرد و در انتها کارتون پلمپ خواهد شد. بسته بندی های سلفونی که در بازار می بینید از شرکت‌های واسطه ای نظیر گلستان و برتر هستند و یا اشخاصی با برندهای متفرقه و پس از اخذ گواهینامه بهداشت اقدام به بسته‌بندی این محصولات در پلاستیک های ۴۰۰ و ۸۰۰ گرمی می کنند.

مراکز کشمش پلویی

پخش مستقیم کشمش از کارخانه

این مرکز که خود در زمینه تولید و بسته بندی انواع کشمش که برای صادرات و چه برای فروش در بازار داخلی فعالیت دارد محصولات خود را به صورت از تولید به مصرف و بدون واسطه به دست مشتری می رساند و به شما پیشنهاد می کنیم باری که از این مرکز و با کیفیتی که دریافت می‌کنید استعلام قیمت می‌کنید را با سایر کارخانه‌های تاکستان مقایسه کنید متوجه این امر خواهید شد نرخ این مرکز کف بازار کارخانه های تاکستان می باشد.

 

از طرفی بار باکیفیتی که تحویل مشتری می شود ما به این قضیه از این منظر نگاه می‌کنیم که اگر بار ضعیف یا متوسط به مشتری بدهیم برندمان تضعیف خواهد شد به همین جهت حتی کشمش ضایعاتی یا پشت لیزری یا درجه ۲ و ۳ را که خودمان تولید می کنیم تحت هیچ شرایطی در کارتون های خود بسته بندی نمی کنیم و یا در کارتون سفید و یا در کیسه به دست مشتریان می رسانیم چون مشتری از همه جا بی خبر وقتی بار را در داخل کارتون هایی که برند ما بر روی آن است می بیند فکر می کند کیفیت این مرکز همینی است که در مقابلش می باشد.

 

برای مشتریان حجم بالا امکان خرید حضوری نیز قرار داده ایم تا مشتری با بهترین شرایط ممکن اقدام به خرید بکند اگر مشتری امکان خرید حضوری نیز نداشته باشد با دریافت مبلغ اندکی به عنوان بیعانه از طریق وانت به سمتشان ارسال خواهد شد و قبل از تخلیه اقدام به تسویه خواهند کرد اگر یک بار به این صورت وارد معامله شوید به خوبی خواهید فهمید که شریک تجاری خوبی در زمینه کشمش پیدا کرده اید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما