مرجع فروش کشمش آفتابی درجه یک

مرجع فروش کشمش آفتابی درجه یک در این سایت قرار دارد و مشتریانی که به دنبال تهیه این نوع کشمش ها هستند می توانند با مدیریت فروش کارخانه جناب آقای عینی جهت دریافت قیمت روز و یا ثبت سفارش اقدام نمایند.

 

محصول آفتابی فرآوری نشده و فله ای در کیسه ⇓

فروش کشمش آفتابی

تولید کشمش آفتابی درجه یک

کشمش آفتابی از پرحجم ترین نوع این محصولات در کشور محسوب می‌شود و تقریباً در تمام مناطقی که انگور در اختیار دارند آن را نیز تولید می کنند چرا که روال تولید آن آسان است و تنها ریسک باران آمدن را باید باغدار به جان بخرد و گرنه هزینه تولیدی ندارد.

 

این محصول علاوه بر اینکه به صورت فله ای و در کیسه و گونی که دارای دم و شاخه است به فروش می رسد و مشتریان خاص خود را دارد بلکه به صورت فرآوری شده در کارخانه هم خرید و فروش آن در حجم وسیع در داخل کشورمان انجام می‌شود، محصول اشاره شده همان کشمش پلویی است.

 

لازم به ذکر است که در کشورمان هم کشمش آفتابی هسته‌ دار داریم و هم بدون هسته اما مشتریان هسته دار کمتر از نمونه بدون هسته می باشند و محصول پلویی که در بالا عنوان شد از همین نمونه در کارخانه تولید می شود آن هم در قالب بسته بندی ۹ کیلویی یا همان ۸.۵ کیلو خالص در بازار کشورمان موجود است.

 

منطقه تاکستان استان قزوین که این مجموعه در آن کارخانه تولید و بسته بندی محصولات اشاره شده را در اختیار دارد از برترین تولیدکنندگان این نوع کشمش در کشورمان محسوب شده و کشمش های آن دارای بالاترین درصد قند و طعم دلنشین را به خود اختصاص داده و به همین جهت گران ترین آنها نیز می باشد.

محصول پلویی آفتابی فرآوری شده در کارخانه ⇓

کشمش آفتابی درجه یک

فروش مستقیم کشمش آفتابی

با توجه به اینکه این مجموعه خود تولید محصولات اشاره شده را در کشورمان و در منطقه تاکستان انجام می دهد لذا امکان فروش مستقیم و از تولید به مصرف آنها وجود دارد، یعنی به این صورت که بار مستقیم به دستتان می رسد و هیچ گونه واسطه ای در بین نخواهد بود.

 

لازم به ذکر است که قیمت انواع کشمش آفتابی از شروع فصل که حدود ۴ ماه از آن می‌گذرد به صورتی که در حال حاضر در اواسط بهمن ۱۴۰۰ هستیم رشد بسیار زیادی کرده است و متاسفانه همین موضوع باعث گردیده میزان خرید و فروش آن در دو حالت فرآوری شده و فرآوری نشده کم و کمتر شود.

 

در حال حاضر قیمت محصول آفتابی به صورت فله ای و تمیز نشده در گونی های ۲۰ الی ۴۰ کیلویی کیلویی ۲۸ هزار تومان و نمونه تمیز شده آن در کارخانه که به آن کشمش پلویی آفتابی می‌گویند در کارتون ۹ کیلویی در بالاترین کیفیت ممکن ۳۷۰ هزار تومان و با کیفیت درجه یک ۳۶۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می شود.

 

موضوع دیگری که باقی می ماند این است که شما وقتی که با جناب آقای عینی به عنوان مدیریت فروش کارخانه ارتباط تلفنی گرفتید، حتماً فیلم واقعی بار را دریافت نمایید و این اطمینان را داشته باشید که بار ارسالی دقیقا همان نمونه فیلم خواهد بود مگر با تلورانس ۵% که کاملاً طبیعی می باشد. سپس از طریق ایشان اقدام به ثبت سفارش نمایید و با واریز بیعانه هماهنگی جهت دریافت بار از طریق باربری و یا از طریق وانت و کامیونت را داشته باشید که وقتی بار به درب انبارتان رسید تسویه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما