مرجع پخش کشمش طلایی ملایر

مرجع پخش کشمش طلایی تولید ملایر و تاکستان قزوین در این سایت که زیر نظر کارخانه تولید و بسته بندی انواع کشمش می باشد قرار داشته و مشتریان می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری خرید خود را انجام دهند.

 

محصول طلایی ملکان ⇓

پخش کشمش طلایی

تولید کشمش طلایی برای صادرات

کشمش طلایی از محصولات صادراتی کشورمان محسوب شده و کشورهای زیادی در سراسر دنیا خریدار این محصول هستند محصولی که در شهرهای بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی، ملایر استان همدان و تاکستان استان قزوین در حجم وسیعی هر ساله تولید می گردد.

 

این نوع کشمش به صورت بی دانه و بی هسته بوده و سایز آن حدود ۱۰ میل می باشد و همانگونه که از اسم آن پیداست رنگ زرد و طلایی داشته و در کارتون های ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص جهت صادرات بسته بندی می گردد.

 

کارخانه های متعددی در شهرهایی که در بالا به آن اشاره شد کار فرآوری این محصولات را انجام می دهند، به صورت کلی دانستن این نکته بسیار مهم است که هر چقدر دانه های زرد در میان یک کارتون این محصول بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود و هر چقدر از میزان آن کمتر گردد قطعاً قیمتی ارزان‌ تر برای مشتری لحاظ خواهد شد.

 

با توضیحی که در بالا داده شد باید این را هم بدانید که اگر انگور این محصول را پس از آغشته شدن به مایع تیزاب از بارگاه آویزان کنید و سپس به آن گوگرد بزنید کیفیت و رنگی بهتر به خود خواهد گرفت و اگر در درون سبد این گوگردزنی انجام گیرد قطعاً رنگ های مخلوط در میان محصول دیده خواهد شد و همین موضوع باعث می‌شود کیفیت محصول پایین بیاید

محصول طلایی ملایر ⇓

پخش کشمش ملایر

مرجع پخش کشمش از کارخانه

در این مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد این امکان وجود دارد که بار مستقیم از تولید کننده و کارخانه‌ دار به دست مشتری برسد حال این مشتری می تواند داخل ایران باشد و یا آنکه خارج از کشورمان، طبیعتاً راه ارتباطی این مورد مدیر فروش کارخانه بوده که شماره تماس ایشان در تمامی صفحات سایت قرار داده شده است.

 

کشمش طلایی هم در این مجموعه با کیفیت اعلا تولید می گردد محصولی که به صورت فله از بارگاه داران و باغداران بناب و ملکان که بالاترین کیفیت این محصولات را در ایران تولید می‌ کنند خریداری و در کارخانه تاکستان کارهای فراوری شستشو و بسته بندی آن انجام می گیرد.

 

برای مشتریان این مجموعه که به دنبال خرید کشمش طلایی ملایر هم هستند این امکان وجود دارد که بار از باغداران ملایری خریداری کرده و همان پروسه بالا روی آن انجام گیرد. محصول اشاره شده همانطور که مستحضر هستید کیفیت پایین‌ تری داشته و مناسب بازارهایی نظیر عراق، سوریه، بلاروس، اوکراین و روسیه می باشد.

 

در حال حاضر که اواسط آذر ۱۴۰۰ هستیم قیمت کشمش طلایی در بهترین کیفیت ممکن و صادراتی کیلویی ۷۰ هزار تومان فاکتور می گردد و محصول ملایر که کیفیتی ضعیف‌ تر هم دارد کیلویی ۵۵ هزار تومان درب کارخانه برای مشتری قیمت خواهد خورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما